abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 februari 2004 @ 00:14:26 #51
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_17342797
Moet hem morgen opnemen! Carnaval gaat even voor!
Pimp my Daf!
pi_17348338
Hey! Zijn er nog meer mensen die CSI: Miami gister hebben gezien?
Was zijn armpje eraf...

Hehehe Wat een schat! Jam Jam...

Calleigh Hagen

Muziek uit deze aflevering: (Overige muziek is terug te vinden op http://csimiami.bluecurl.nl) HAVE FUN!

Episode: s02e02 Dead Zone
Artist: Ms. Jade Ft. Nelly Furtado
Title: Ching Ching
Scene: At the opening scene

Artist: Goapele
Title: Closer
Scene: When Horatio talks to Betancourt's wife inside

Artist: Oasis
Title: The Masterplan
Scene: At the end
  woensdag 25 februari 2004 @ 08:25:57 #53
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_17348385
Coole serie: beide.
Bij CSI Miami vind ik alleen dat zwarte wijf (sorry, maar dat is ze) zo irritant: "what did you do to deserve this honey" Braaaaaaaaaaak, zeikstem. brrrr.....

Mooi beetje Miami shotjes kijken

CSI New York? Wanneer, wanneer???
Haters everywhere but I don't really care.
pi_17348461
CSI: NY, Over anderhalf jaar ofzo hier in NL... van de herfst op de dld progs... en de pilot wat eerder te dld omdat een aflevering van CSI Miami is.. netzoals dat de pilot van Miami een afkevering was van CSI
  woensdag 25 februari 2004 @ 22:17:13 #55
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_17363689
Ik vond het weer een lekkere aflevering gisteren!
Pimp my Daf!
pi_17370819
uhuh. as always... volgende week kan ik niet kijken. zit in zwitserland... lekker wintersporten... dan komt 2.03 hard time. leuke afl. alleen lieten ze het leukste al zien aan het hele einde, afgelopen dinsdag. maar ik zal wel 2.03 meenemen op me laptop en hem dan alsnog kijken alleen niet via yorin
  donderdag 26 februari 2004 @ 19:11:02 #57
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_17379311
Begin nu wel nieuwschierig te worden naar die aflevering waar we te weten komen wat er met die broer van H is gebeurt! Dat is toch s02/e08?
Pimp my Daf!
pi_17384328
CSI Miami = een top top top topperrrrrrtje
...drop it like it's hot...
pi_17387983
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 19:11 schreef Dafje33 het volgende:
Begin nu wel nieuwschierig te worden naar die aflevering waar we te weten komen wat er met die broer van H is gebeurt! Dat is toch s02/e08?
jeps.. dat klopt dat is s02e08 nog een paar weekjes...Er word ook een leuke ontdekking gemaakt

ik hoop dat ze in Zwitserland ook csi miami op de tv tonen! Want anders moet ik bijna helemaal zonder doen... (hehe heb me laptop bij me en daar staan alle afleveringen op ). Maar ben wel benieuwd hoe horatio, speed, calleigh, eric en alex nagesynchroniseerd klinken
  vrijdag 27 februari 2004 @ 16:18:31 #60
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_17395384
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 08:25 schreef matthijst het volgende:
Bij CSI Miami vind ik alleen dat zwarte wijf (sorry, maar dat is ze) zo irritant: "what did you do to deserve this honey" Braaaaaaaaaaak, zeikstem. brrrr.....
Helemaal mee eens, die blonde is wel een lekker ding trouwens voor haar leeftijd.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  vrijdag 27 februari 2004 @ 17:07:43 #61
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_17396285
Ik heb er ook wel moeite mee dat ze in haar nette kleren en met losse haren een lijk op straat onderzoekt!
Pimp my Daf!
pi_17423479
Waarom zie je , net als in CSI Las Vegas, dat als ze een huis onderzoeken, dat ze dat altijd met een zaklantaarn doen en nooit met het licht aan?
Zie je de details beter als je geisoleerd licht gebruikt of zo
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_17424376
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 17:07 schreef Dafje33 het volgende:
Ik heb er ook wel moeite mee dat ze in haar nette kleren en met losse haren een lijk op straat onderzoekt!
In het algemeen valt me op dat tijdens een onderzoek ze niet veel verder gaan dan handschoenen.
TR in Nederland zie je altijd in witte pakken, muts, etc (op tv althans)
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
pi_17424421
quote:
Op zondag 29 februari 2004 12:04 schreef milagro het volgende:
Waarom zie je , net als in CSI Las Vegas, dat als ze een huis onderzoeken, dat ze dat altijd met een zaklantaarn doen en nooit met het licht aan?
Zie je de details beter als je geisoleerd licht gebruikt of zo
Als een ruimte volledig in het licht staat, wordt je volgens mij sneller afgeleid. Door met een lichtbundel te zoeken kijk je alleen daar waar het licht is en wordt je niet afgeleid door wat er in je ooghoeken gebeurd bv, althans dat denk ik
pi_17424609
quote:
Op zondag 29 februari 2004 13:14 schreef khazad het volgende:

[..]

Als een ruimte volledig in het licht staat, wordt je volgens mij sneller afgeleid. Door met een lichtbundel te zoeken kijk je alleen daar waar het licht is en wordt je niet afgeleid door wat er in je ooghoeken gebeurd bv, althans dat denk ik
Dat dacht ik dus ook

Deze series zijn naar ik begrepen heb erg realistisch, de technieken die gebruikt worden etc.
Je ziet het ook in de docu's op Discovery.
Ik vraag me af, hè of dat hier in Nederland nu ook zo drastisch wordt aangepakt, de I van de CS ...
Ik heb zo'n idee dat het hier lang zo grondig niet gebeurt, om de een of andere reden (geldgebrek )
pi_17424832
quote:
Op zondag 29 februari 2004 13:26 schreef milagro het volgende:
Deze series zijn naar ik begrepen heb erg realistisch, de technieken die gebruikt worden etc.
Je ziet het ook in de docu's op Discovery.
Ik vraag me af, hè of dat hier in Nederland nu ook zo drastisch wordt aangepakt, de I van de CS ...
Ik heb zo'n idee dat het hier lang zo grondig niet gebeurt, om de een of andere reden (geldgebrek )
Het is wat te makkelijk om zo maar aan te nemen dat er in Nederland slecht werk geleverd wordt. Feit is wel natuurlijk dat bijna alle nieuwe technieken in de VS worden ontwikkeld en het een tijd duurt voor dat deze technieken in Nederland gebruikt worden. Dat het zo lang duurt voor nieuwe technieken in Nederland komen zal wel met geld te maken hebben en het lijkt me dat Nederland eerst zelf onderzoekt of een nieuwe techniek betrouwbaar is, voor ze hem in gebruik nemen.
pi_17425335
ik zeg niet dat er slecht werk wordt afgeleverd, maar dat men minder grondig te werk gaat.
Als je ziet hoe een CS wordt afgeschermd in die series en docu's, een gebied helemaal "gegrid" wordt, iedere centimeter onderzocht, alles afgeschermd om besmetting te voorkomen..ik heb het idee dat een CS hier veel minder afgeschermd wordt.
pi_17429987
Bij CSI wordt idd erg grondig gewerkt. Voor mijn gevoel wordt dat iets overdreven. Op discovery heb/had je een programma over de coroner en dan zie je dat het afzetten van een PD helemaal niet zo streng is.
  zondag 29 februari 2004 @ 19:22:52 #69
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_17430849
Misschien omdat er in Nederland ook minder zware misdaad voorkomt. Zo'n team is hier niet rendabel.
Pimp my Daf!
pi_17468787
Ik vind beide programma's erg goed en ga nu in ieder geval weer kijken!!
pi_17470206
Ik vond dit een erg goede aflevering
  dinsdag 2 maart 2004 @ 22:41:48 #72
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_17471320
quote:
Op zondag 29 februari 2004 14:05 schreef milagro het volgende:
ik zeg niet dat er slecht werk wordt afgeleverd, maar dat men minder grondig te werk gaat.
Als je ziet hoe een CS wordt afgeschermd in die series en docu's, een gebied helemaal "gegrid" wordt, iedere centimeter onderzocht, alles afgeschermd om besmetting te voorkomen..ik heb het idee dat een CS hier veel minder afgeschermd wordt.
En in het echt hebben ze ook niet zo'n mooie humvee en een super hightech kantoor
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_17473030
In het echt is het vast heel saai, en heb je geen DNA resultaat in 5 minuten

anyway, toffe aflevering vandaag!
  Donald Duck held woensdag 3 maart 2004 @ 00:21:16 #74
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_17473063
Ik heb CSI nog nooit gezien, Miami wel een paar keer en 't is best leuk. 'k vind vooral cool hoe ze met special effects laten zien wat er gebeurt bij de onderzoeken enzo
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 3 maart 2004 @ 00:31:32 #75
2347 deff
..until the reaper sings
pi_17473252
quote:
Op zondag 29 februari 2004 19:22 schreef Dafje33 het volgende:
Misschien omdat er in Nederland ook minder zware misdaad voorkomt. Zo'n team is hier niet rendabel.
Hier in NL hebben we het NFI te Rijswijk (ZH).
En daar gaan ze minstens zo grondig te werk als in CSI:LV/Miami.

* deff vind het beide top series, al heb ik een lichte voorkeur voor CSI:Miami (Horatio roelt:)).

[ Bericht 31% gewijzigd door deff op 03-03-2004 00:34:43 (tja moet je maar text typen ;)) ]
daddy to the bone....
nu daddy van 2
"root doesn't mean a thing if you ain't got that ping"...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')