Deel 2 van de topicquote:Op zondag 4 april 2004 23:50 schreef blablasjit het volgende:
[..]
nummer 2? wat voor nummer 2?
maar hij werd vaker naar bovengehaald... small hints enzo.quote:Op maandag 5 april 2004 21:42 schreef Acathla het volgende:
Ik heb maar 1 ep over Raymond gezien. Dat was met dat huis wat afbrandde in het begin.
in Huricane Anthony net na de credits aan het begin... helemaal gelijk!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:46 schreef khazad het volgende:
omg, bij een van de eerste shots is de crane met camera volledig zichtbaar in de autoruit, brrr
En weten ze dan ook of hij nou wel een goeie of een kwaaie was?quote:Op maandag 5 april 2004 22:05 schreef blablasjit het volgende:
maar hij werd vaker naar bovengehaald... small hints enzo.
ik zie er maar 3.quote:Op maandag 5 april 2004 08:55 schreef khazad het volgende:
We zitten al op de 6 pagina's
Hmmz... ik zou zeggen kijken dinsdag en dan weet je het na logisch nadenken welquote:Op maandag 5 april 2004 23:08 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
En weten ze dan ook of hij nou wel een goeie of een kwaaie was?
Al bekend waarneer CSI:NY gaat beginnen?quote:Op dinsdag 6 april 2004 08:30 schreef blablasjit het volgende:
[..]
snip
17 mei de pilot... in eind september of begin oktober het eerste seizoen. dit is in Amerika dan. In nederland kan het nog wel ff durenquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:25 schreef deff het volgende:
[..]
Al bekend waarneer CSI:NY gaat beginnen?
Kan ik me modem alvast opwarmen:)
s02e08 - Big Brother is de aflevering van vanavond.quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:09 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Bij welke aflevering zijn we nu eigenlijk? Seizoen 1 of 2?
seizoen 1 is compleet op de tv geweest...quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:08 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Daar al?? En ik maar denken dat Yorin heel seizoen 1 had gekocht, maar ze gaan dus door met seizoen 2...
quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:34 schreef Acathla het volgende:
Het is nu definitief, ik had al eerder een voorkeur voor Horatio boven Grissom, maar dat is vanavond maar eens bevestigd. En dat is een understatement.
vooral het einde dat ie tussen de boxen door in de camera keekquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:17 schreef khazad het volgende:
idd leuke aflevering blablasjit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |