Die lijkschouwer die altijd eng tegen die doden praat? What happened to you, baby?quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:15 schreef Dafje33 het volgende:
Even kijken, volgende week:
Je zag die blonde vrouw, die in een eerdere afl. meedeed. En een jong (6jr ofzo) meisje met rood haar. Het ging over drugsgebruik. En dat Raymond misschien wel een dubbelleven had...
Ik vind David Caruso erg goed, als Horatio. Hij zet hem erg geloofwaardig neer.
Alexx (lijkschouwer) vind ik erg slecht, maar da's persoonlijk natuurlijk.
Dat kind met die rare stem jaquote:Op woensdag 31 maart 2004 19:15 schreef Dafje33 het volgende:
Je zag die blonde vrouw, die in een eerdere afl. meedeed.
Dat gezever van die dame komt mij ook de strot uit.quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:00 schreef Maerycke het volgende:
Die lijkschouwer is inderdaad een beetje vreemd. Sterker nog..dat is een understatement.
hehe... okayquote:Op woensdag 31 maart 2004 19:15 schreef Dafje33 het volgende:
Even kijken, volgende week:
Je zag die blonde vrouw, die in een eerdere afl. meedeed. En een jong (6jr ofzo) meisje met rood haar. Het ging over drugsgebruik. En dat Raymond misschien wel een dubbelleven had...
Ik vind David Caruso erg goed, als Horatio. Hij zet hem erg geloofwaardig neer.
Alexx (lijkschouwer) vind ik erg slecht, maar da's persoonlijk natuurlijk.
hehe vond ik nou weer niks aan behalve dat eric panisch werdquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:49 schreef khazad het volgende:
Dead Woman Walking vond ik de leukste aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
duhquote:Op vrijdag 2 april 2004 21:41 schreef Dafje33 het volgende:
Wat ik er van gehoord heb, is dit een aflevering die ik móét zien!![]()
Weet wat ik daar op te zeggen heb? Nou hier komt het:quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:01 schreef Dafje33 het volgende:
Ja, hé, Blablasjit, jij hebt me zelf nieuwsschierig gemaakt naar deze aflevering!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |