quote:ALs jij de volvo T5 van je collega een weekend mee neemt. Dan gaan wij meeten. Als we wel kijken hoe snel die bak is wheehehe.
Op donderdag 4 september 2003 22:10 schreef Ballebek het volgende:
He ook_gek, gaan we nog is meeten voordat we naar de PTA meet gaan?
Wil wel is weten welke lelijke kop er aan die naam vast zit
Oh en rel topic?
Nee niet gezien. Doe ook niet mee aan die dingen.
ik ga slapen. Tot morgen allen
quote:tot morgen mister ookgek.
Op vrijdag 5 september 2003 00:41 schreef ook_gek het volgende:[..]
ALs jij de volvo T5 van je collega een weekend mee neemt. Dan gaan wij meeten. Als we wel kijken hoe snel die bak is wheehehe.
Oh en rel topic?
quote:slaap ze ik hou ze hier nog wel rustig
ALs jij de volvo T5 van je collega een weekend mee neemt. Dan gaan wij meeten. Als we wel kijken hoe snel die bak is wheehehe.
Oh en rel topic?
ik ben nou echt eindelijk slapen
heb je nu ook echt alles gelezen in dat reltopic of waren het je aangeboren modereerinstincten die je hebben doen inzien dat het een kansloos topic was
quote:hij gaat op onze wel overwogen voorstellen af
Op vrijdag 5 september 2003 00:48 schreef Tjabbo het volgende:
en wacko jacco is weer present.heb je nu ook echt alles gelezen in dat reltopic of waren het je aangeboren modereerinstincten die je hebben doen inzien dat het een kansloos topic was
quote:chat chat en nog een chat
en wacko jacco is weer present.heb je nu ook echt alles gelezen in dat reltopic of waren het je aangeboren modereerinstincten die je hebben doen inzien dat het een kansloos topic was
quote:Heb eigenlijk het hele topic door geworsteld
quote:Niet liegen. Ik heb je hond ontvoerd en toen heb jij dat slot er op gegooid. In tranen stond je voor me.
Op vrijdag 5 september 2003 00:49 schreef jacco het volgende:[..]
Heb eigenlijk het hele topic door geworsteld
quote:ging jij niet slapen
Op vrijdag 5 september 2003 00:51 schreef ook_gek het volgende:[..]
Niet liegen. Ik heb je hond ontvoerd en toen heb jij dat slot er op gegooid. In tranen stond je voor me.
ik iig wel ik lees t morgen wel, ohja en als der vannacht nog een nieuwe sc wordt geopend maak de rmaar weer een mooie titel van
quote:En jij dan.
Op vrijdag 5 september 2003 00:52 schreef jozef444 het volgende:[..]
ging jij niet slapen
![]()
![]()
ik iig wel ik lees t morgen wel, ohja en als der vannacht nog een nieuwe sc wordt geopend maak de rmaar weer een mooie titel van
quote:heY gof!!!, ik ben een tijdje op vakantie geweest vandaar... lekker rellen in real life
Op donderdag 4 september 2003 22:15 schreef Metalfreak het volgende:
Hee, ik zag dat bier weer hier is geweest met z'n relneigingen...Al lang niet meer gesproken!
Met die droom van een speciale auto hebben kan ik die ene vent aan de ene kant wel gelijk geven, maar aan de andere kant kun je daardoor ook een heel bevredigd gevoel (iets anders dan wat je er normaal bij denkt...
) hebben en voel je je er wél prettig bij.
Maar er zijn dan toch ook wel weer nieuwe dromen te verzinnen???@bier2k3: Welke slopersbak heb je nu, of heb je nog die BMW???
Tja en rellen op FOK! natuurlijk... met de vaste relnicht ook_gek en nu ook ultinora en the_freak (het valt nog wel mee eigenlijk, geen ordinaire scheldpartijen )
Maar goed ga eens pitten want de stad was gezellig, maar tis weer kwart voor drie!!!
REL ON DUDES!!!!
quote:Weinig kans; ik heb nu zelf een goede auto dus denk niet dat ie zo gek is om hem uit te lenen
quote:fok jou... rellen met mij
Op vrijdag 5 september 2003 02:40 schreef bier2k3 het volgende:[..]
heY gof!!!, ik ben een tijdje op vakantie geweest vandaar... lekker rellen in real life
... het slopersbakverhaal is out of the picture de beamer erin
, de oto mag eruit, maar mag ook blijven (totdat ik of een baan heb of men geld op is) dan is het de keuze tussen of een nieuwe beamer (523i e39) of de fiets
... voor de rest hang ik hier in het dorp een beetje de neger uit... lekker rellen, rondhangen, slapen, af en toe wat gewichten tillen en veel uitgaan (dag of 4 in de week)... mja eigenlijk dus niet veel anders als op de stage
....
Tja en rellen op FOK! natuurlijk... met de vaste relnicht ook_gek en nu ook ultinora en the_freak (het valt nog wel mee eigenlijk, geen ordinaire scheldpartijen
)
Maar goed ga eens pitten want de stad was gezellig, maar tis weer kwart voor drie!!!
REL ON DUDES!!!!
Eens kijken of ik vandaag nog wat Mercedessen mag aftrappen.
want zelf heb ik geen auto meer, mis t toch wel (is gistr pas weggegaan)
quote:Bedankt voor je berichtje op MSN
Op vrijdag 5 september 2003 07:24 schreef Ultimora het volgende:[..]
fok jou... rellen met mij
dan moet ik toch aanwezig zijn of niet??
quote:ik heb niks gedaan hoor. ECHT niet. Zat ook niet op 1 persoon in te spelen. Dat ook niet
Op vrijdag 5 september 2003 09:06 schreef Ultimora het volgende:
ja dat zal best, ik had geen tijd meer... moest naar bed en zo. ga het nu ff doorlezen allemaal
quote:Ja beetje jammer eigelijk daar. Want daar laat hij duidelijk zien dat hij PUUR voor het rellen is gekomen
Op vrijdag 5 september 2003 09:15 schreef ThaFreak het volgende:
vergeet pta-feedback niet......staat ook nog wat in!
quote:maar hij had het wel gehad op het eind......
Op vrijdag 5 september 2003 09:16 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja beetje jammer eigelijk daar. Want daar laat hij duidelijk zien dat hij PUUR voor het rellen is gekomen
quote:Jep en dan gaat hij stom lullen
Op vrijdag 5 september 2003 09:17 schreef ThaFreak het volgende:[..]
maar hij had het wel gehad op het eind......
quote:maar ik heb me wel weer vermaakt......
Op vrijdag 5 september 2003 09:20 schreef ook_gek het volgende:[..]
Jep en dan gaat hij stom lullen
quote:Je kan niet eens zien wie er wel en niet komen
Op vrijdag 5 september 2003 09:21 schreef ThaFreak het volgende:[..]
maar ik heb me wel weer vermaakt......
straks eve de pta-site bijwerken.....er zijn al 8 aanmeldingen
quote:kijk nog eens.....net online gegooid
Op vrijdag 5 september 2003 09:43 schreef ook_gek het volgende:[..]
Je kan niet eens zien wie er wel en niet komen
Ik wil eerst weten wie er komt
Forum Opties | |
---|---|