Zoals het in deel 1 begon,
Maak zo snel en zo scherp mogelijk een foto van iets wat een ander zegt een foto van te maken.
Het moeten wel dingen zijn die je kunt fotograferen, maar het hoeft niet super makkelijk te zijn. Ik zeg nu bv. iets waar jullie een foto van "moeten" maken en de snelste en scherpste die zegt de volgende opdracht weer.
De foto's moeten zelf, en na de opdracht gemaakt zijn. En het moet met een digitale camera gebeuren. (analoog mag ook, maar dan moet je wel snel ontwikkelen!!).
Een veelkomende reactie is dat sommige mensen niet aan een opdracht kunnen voldoen, wees dan creatief of laat de opdracht aan een ander. Laat de opdrachten wel een beetje reëel.
Vorige delen
Fotospel!
Fotospel2!
Fotospel3!
Fotospel4!
Fotospel5!
Fotospel6!
Fotospel7!
Fotospel8!
Fotospel9!
Fotospel10!
Fotospel11!
Fotospel12!
Fotospel13!
Fotospel14!
Fotospel15!
Fotospel16!
Fotospel deel 17!
Fotospel deel 18!
fotospel deel 19!
fotospel deel 20!
fotospel deel 21!
fotospel deel 22!
Op http://aeternus.student.utwente.nl/fotospel.html staat nu een lijst met alle onderwerpen die tot nu toe voorbij zijn gekomen (samengesteld door Gerfik en Briggy).
Als je twijfelt of een onderwerp al voorbij is gekomen kun je met de ingebouwde zoekfunctie van je browser even kijken of het al in de lijst staat. Sommige opdrachten zullen toch wel eens per abuis dubbel voorkomen, maar daar is niks aan te doen.
Nu een openingspost, zoals het hoort!
[Dit bericht is gewijzigd door UFOtje op 02-09-2003 19:47]
[Dit bericht is gewijzigd door Rhapsody op 02-09-2003 19:48]
quote:iemand geeft een opdracht dat iemand bv een foto van bv een tulp moet maken. Iemand doet dat en als ie goed is m,ag diegene een opdracht verzinnen
Op dinsdag 2 september 2003 19:46 schreef jurn het volgende:
wat moet je zegmaar in de topic doen?
foto's raden ofzo?
zo ben ik dit spel begonnen
snappie?
klaarstaan, helaas door het openen van een nieuw topic te laat!
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 20:37 schreef Menyo het volgende:
wat is nou de volgende opdracht?
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 19:47 schreef estranged het volgende:
volgende opdracht
foto van 3 broeken en 3 truien die binnenstebuiten zijn gedraaid
even geen zin in truien en broeken... maar als ie nog niet is gedaan voor ik ga slapen kan ik t toch niet laten denk ik
quote:En toch stug niet doen hè
Op dinsdag 2 september 2003 22:38 schreef Staafmixer het volgende:
tnx voor weer een mooie nette openingspost Ufo!!!even geen zin in truien en broeken... maar als ie nog niet is gedaan voor ik ga slapen kan ik t toch niet laten denk ik
quote:*lichte schaamte*
Op woensdag 3 september 2003 17:40 schreef Sanderrrrrr het volgende:
En toch stug niet doen hè
maarre... iemand anders??? moeilijk issie niet... en het ging net weer zo lekker op tempo!
quote:3 is ook goed hoor.
Op woensdag 3 september 2003 19:01 schreef Staafmixer het volgende:[..]
*lichte schaamte*
tsjaa... toen ik ging slapen had was ik inmiddels zo moe dat ik geen zin meer had...
*doet zijn kast open* volgens mij heb ik nieteens 5 truien in mn kast... alleen maar zomerkleren... truien liggen nog ergens weet-ik-et-waarmaarre... iemand anders??? moeilijk issie niet... en het ging net weer zo lekker op tempo!
Nieuwe opdracht:
een foto van 3 telefoons (vast/mobiel maakt niet uit)
quote:
Op woensdag 3 september 2003 19:50 schreef Monk het volgende:
een foto van 3 telefoons (vast/mobiel maakt niet uit)
quote:Doe maar libertel, ben blij dat t-mobile abbon. op 11 sept. is afgelopen, drama
Op woensdag 3 september 2003 21:16 schreef elcastel het volgende:
Zooo Pos, Orange, T-Mobile en Libertel, heb je al een keuze kunnen maken ?
De nieuwe:
Twee klokken/horloges die allebij niet goed staan...
[Dit bericht is gewijzigd door Sanderrrrrr op 03-09-2003 21:28]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |