Zit nu 2 jaar op de hva, maar nog niet naar de Lax geweest...quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:46 schreef -PolluX- het volgende:
Zit weinig leven in onze school
Allemaal es vaker naar de Lax gaan voor een biertje![]()
Betalen die mensen meer om de mond te openen dan de HvA om mijn mond dicht te houden?quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:13 schreef Neuralnet het volgende:
. Wanneer mensen van de HvA op instituut I&E ook bovenstaande wantoestanden hebben gezien, gehoord of meegemaakt en daarover een verklaring willen afleggen, meld dat dan even. Dan kan ik je in contact brengen met mensen die de actie op touw zetten.
Nou per computerlokaal/afdeling kost het iets van 3 jaar, dus tsja, het kan even durenquote:Op maandag 5 april 2004 00:34 schreef dennisdotcom het volgende:
Wanneer wordt eindelijk Windows XP o pde hele school ingevoerd. Ik wil mijn USB pendrive kunnen gebruiken... !!
Helaas niet.quote:Betalen die mensen meer om de mond te openen dan de HvA om mijn mond dicht te houden?
27 is wel wat aan de hoge kant, maar er zijn genoeg mensen op de opleiding die rond de 25 zijn, dus gewoon doen zou ik zeggen. Ik doe dezelfde opleidng. Wat wil je ermee worden?quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:22 schreef Vampira1976 het volgende:
Hoi HvA'ers,
Ik ben zaterdag naar de open dag geweest en wil graag MIM gaan doen (RP).
Ik twijfel nog een beetje, niet over de opleiding, maar of ik er niet helemaal 'uit' lig omdat ik al 27 ben...
Wat vinden jullie???
Ach leeftijd maakt denk niet zoveel uit toch.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:06 schreef Perzikje het volgende:
27 is wel wat aan de hoge kant, maar er zijn genoeg mensen op de opleiding die rond de 25 zijn, dus gewoon doen zou ik zeggen. Ik doe dezelfde opleidng. Wat wil je ermee worden?
Maakt echt geen hol uit. Er lopen mensen van 16, 17 en van in de dertig. Het middensegment (begin 20) is wel in de meerderheid, maar goh die 5 jaartjes.quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:22 schreef Vampira1976 het volgende:
maar of ik er niet helemaal 'uit' lig omdat ik al 27 ben...
Wat vinden jullie???
Koop je toch gewoon een usb-verlengsnoertje? Ik heb thuis bijv. een USB hub met een kabeltje van slechts 20 cm (baggerdesign!), en daarom een verlengsnoertje zodat die HUB op mijn bureau kan staan.quote:Op woensdag 21 april 2004 21:07 schreef DrukVout het volgende:
Ik ben bezig op vrijdag middag met een wiskunde cursus om in het nieuwe jaar te beginnen met Informatica.
Vorige vrijdag was in lokaal 222 alle pc's vervangen, met nieuwere en beduidend snellere pc's.
WinXP, dus de geheugenkeys zijn te gebruiken. Behalve de dikke met mp3speler erin, die passen dus niet voorin(tenminste de mijne niet).
Ik kan deze opleiding aanraden. Ik doe um nu verkort (heb al diploma communicatie) Ben zelf 24 en het niveau van de mensen valt hartstikke mee. Met 27 val je echt niet op!quote:Op woensdag 21 april 2004 10:08 schreef Vampira1976 het volgende:
Ik heb nog niet echt een vastomlijnd idee wat ik wil worden. Ligt er natuurlijk maar net aan waar ik goed in ben.
Wow klinkt niet erg lekkerquote:Op vrijdag 9 april 2004 01:13 schreef Neuralnet het volgende:
[tekst]
Licht eraan wat je wilt gaan doen. Ik heb bouwtechniek gedaan en dat was een leuke en goede opleiding. Voor me gevoel voor mij dan. Een vriend van mij zat op de HvU en deed ook bouwkunde en die had veel meer college uren. Het leren-leren principe is voor mijn persoon beter. Ik vind het lekker om dingen zelf uit te zoeken en de beste oplossingen te destileren zonder dat alles in college's naar je toe wordt geslingerd. De projecten zijn niet zaligmakend, want alles heeft haken en ogen. Maar mijn ervaring is dat de meelifters het toch wel moeilijk krijgen, die filteren er vanzelf uit.quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:14 schreef -recon- het volgende:
[..]
Wow klinkt niet erg lekker
Ik zat te twijvellen tussen de HvU en de HvA, denk dat mijn keuze toch makkelijker word :/
Meer mensen ervaring hier mee ?
Weet niet waar ik het gelezen had, maar bouwkunde aan de HvA staat als beste aangeschreven.quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:46 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Licht eraan wat je wilt gaan doen. Ik heb bouwtechniek gedaan en dat was een leuke en goede opleiding. Voor me gevoel voor mij dan. Een vriend van mij zat op de HvU en deed ook bouwkunde en die had veel meer college uren. Het leren-leren principe is voor mijn persoon beter. Ik vind het lekker om dingen zelf uit te zoeken en de beste oplossingen te destileren zonder dat alles in college's naar je toe wordt geslingerd. De projecten zijn niet zaligmakend, want alles heeft haken en ogen. Maar mijn ervaring is dat de meelifters het toch wel moeilijk krijgen, die filteren er vanzelf uit.
Dan maakt het weinig uit jahquote:Op zaterdag 24 april 2004 01:04 schreef -recon- het volgende:
mjah maar heb weinig interresse in bouwkunde
In mijn jaar (MIM, RP ookquote:Op dinsdag 20 april 2004 13:22 schreef Vampira1976 het volgende:
Hoi HvA'ers,
Ik ben zaterdag naar de open dag geweest en wil graag MIM gaan doen (RP).
Ik twijfel nog een beetje, niet over de opleiding, maar of ik er niet helemaal 'uit' lig omdat ik al 27 ben...
Wat vinden jullie???
Zie mijn stuk op de vorige pagina.quote:iemand die toevallig wat over Informatica kan bijvoegen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |