quote:Dan mag je ook op de windows XP computers toch?
Op woensdag 18 februari 2004 10:07 schreef dennisdotcom het volgende:[..]
Ik zal er aan denken.
Ik ben trouwens Co-op BI'er.
quote:Nee!
Op woensdag 18 februari 2004 18:36 schreef Perzikje het volgende:
Dan mag je ook op de windows XP computers toch?
hoi,quote:Op woensdag 18 februari 2004 22:40 schreef mel723 het volgende:
Dag lieve HvA'ers.<br>Kan een van jullie mij misschien vertellen of er stiekem ergens een site is waar ik alle vakken/modules van een opleiding kan vinden. Een soort studiegids ofzo. Want ik lijk niet echt voorbij de voorlichtingspagina te komen. Het gaat trouwens om de studie Voeding.
Ik hang al de hele week op schoolquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:03 schreef Falcon4ever het volgende:
::: VAKANTIE !!! :::![]()
![]()
![]()
![]()
(en topic kick)
Ik dus ookquote:Op donderdag 4 maart 2004 10:35 schreef Rulin het volgende:
[..]
Ik hang al de hele week op school
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:46 schreef Perzikje het volgende:
[..]
Ik dus ook![]()
Ik heb ook tips nodig! Ben derde jaars, maar heb SAZ1 nog wel nodig voor m'n stage..quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:31 schreef Ienepien het volgende:
Ow ja nog zoiets: ben nu bezig met mijn Student aan Zet 1 project en het wil niet. Iemand nog tips voor mij? Ik doe het over mediahypes en de rol van de informatieoverdracht daarin en hoe slecht dat wel niet is ........ofzo (stomme Francis met dr ideeen)
http://www.hva.nlquote:Op donderdag 26 februari 2004 15:03 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
hoi,
ik denk dat je hiervoor ff naar de hva.nl site moet gaan en ff moet zoeken naar jouw opleiding. hierbij staat gegarandeerd een contact e-mail adres/ telefoon nummer
of... je gaat naar een opendag
Photoshopquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:02 schreef chrisz het volgende:
hey mensen.
weet iemand toevallig nog een leuk keuzevak en heeft daar ook ervaring mee???![]()
Waarden van cultuurquote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:02 schreef chrisz het volgende:
hey mensen.
weet iemand toevallig nog een leuk keuzevak en heeft daar ook ervaring mee???![]()
quote:Op maandag 29 maart 2004 22:27 schreef swentibold het volgende:
everybody HAPPY ?
k lul ook maar wat
Belastingrecht?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:02 schreef chrisz het volgende:
hey mensen.
Wellicht een late reactie van mijn kant, maar ik kan het je niet aanraden. De opleiding is een regelrechte ramp. Ik heb er zelf gezeten en ik werd er geconfronteerd met de meest bizarre zaken. Je hebt er 3 groepen mensen. Slechte docenten die vanalles en nog wat stoute dingen doen, studenten die meeliften en een handje vol studenten die vol motivatie aan de slag gaan. De docenten zijn daar echt gericht op het misbruiken van hun macht. Zo heb ik er ondermeer intimidatie gezien waarbij een paar studenten in de klas in een presentatie de docent de hemel in moesten prijzen, moesten buigen en allerlei versnapperingen voor de man moesten halen. Andere docenten beginnen over opvoedkundige methoden te praten en verwachten dat jij daar naar gehoorzaamt. Weer een andere docent begint te vertellen dat hij zijn dochter altijd straft door haar zonder broek te laten lopen. Of je dat ook even wilt doen, anders kan het wel eens nadelig voor je uitpakken. Ethinische minderheden krijgen extra privileges terwijl autochtonen medestudenten gediscrimineerd worden. Andersom komt ook voor.quote:HEy ff een vraagje aan jullie HVA`ers??
ik zit eraan te denken om volgend jaar naar het HVA te gaan, daar een informatica opleiding volgen.
wil weten hoe het daar op school is, hoe die hele laptop actie in elkaar zit, als er problemen zijn met die school en als er goed les word gegeven
kort om, IS HET AAN TE RADEN!! :y)
alvast debank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |