abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17291200
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 10:07 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Ik zal er aan denken.

Ik ben trouwens Co-op BI'er.

Dan mag je ook op de windows XP computers toch?
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
pi_17298642
Dag lieve HvA'ers.
Kan een van jullie mij misschien vertellen of er stiekem ergens een site is waar ik alle vakken/modules van een opleiding kan vinden. Een soort studiegids ofzo. Want ik lijk niet echt voorbij de voorlichtingspagina te komen. Het gaat trouwens om de studie Voeding.
pi_17300862
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 18:36 schreef Perzikje het volgende:
Dan mag je ook op de windows XP computers toch?
Nee!
pi_17374718
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 22:40 schreef mel723 het volgende:
Dag lieve HvA'ers.<br>Kan een van jullie mij misschien vertellen of er stiekem ergens een site is waar ik alle vakken/modules van een opleiding kan vinden. Een soort studiegids ofzo. Want ik lijk niet echt voorbij de voorlichtingspagina te komen. Het gaat trouwens om de studie Voeding.
hoi,
ik denk dat je hiervoor ff naar de hva.nl site moet gaan en ff moet zoeken naar jouw opleiding. hierbij staat gegarandeerd een contact e-mail adres/ telefoon nummer

of... je gaat naar een opendag
pi_17473696
::: VAKANTIE !!! :::

(en topic kick )
pi_17491155
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 01:03 schreef Falcon4ever het volgende:
::: VAKANTIE !!! :::

(en topic kick )
Ik hang al de hele week op school
pi_17493200
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 10:35 schreef Rulin het volgende:

[..]

Ik hang al de hele week op school
Ik dus ook
pi_17493926
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 12:46 schreef Perzikje het volgende:

[..]

Ik dus ook

Leve het projectmatig werken
pi_17493951
Hier niet eens vakantie :c echt balen maja daar stonden wel weer 4 weken kerstvakantie tegenover
  donderdag 4 maart 2004 @ 14:28:29 #185
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_17495105
He relaxed! Hier kan ik gewoon schelden op de HvA tegen mensen die mij volledig zullen begrijpen. Ik ben dan ook een bijzonder geval: ik doe een poging RP op het MIM in 2 jaar te doen. Is administratief gezien erg moeilijk te volgen voor de HvA. Maar goed alles beter dan INHOLLAND (voorheen Ichthus)
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
  donderdag 4 maart 2004 @ 14:31:15 #186
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_17495163
Ow ja nog zoiets: ben nu bezig met mijn Student aan Zet 1 project en het wil niet. Iemand nog tips voor mij? Ik doe het over mediahypes en de rol van de informatieoverdracht daarin en hoe slecht dat wel niet is ........ofzo (stomme Francis met dr ideeen )

[ Bericht 27% gewijzigd door Ienepien op 04-03-2004 14:32:35 (tikfout enzow) ]
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
pi_17518664
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 14:31 schreef Ienepien het volgende:
Ow ja nog zoiets: ben nu bezig met mijn Student aan Zet 1 project en het wil niet. Iemand nog tips voor mij? Ik doe het over mediahypes en de rol van de informatieoverdracht daarin en hoe slecht dat wel niet is ........ofzo (stomme Francis met dr ideeen )
Ik heb ook tips nodig! Ben derde jaars, maar heb SAZ1 nog wel nodig voor m'n stage..
pi_17561388
Als iemand nog tips heeft voor een afstudeerproject voor MIM, gaarne!
Ik zou het echt niet weten....
pi_17578987
hier meld zich een tweedejaars TI'er
pi_17580053
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 15:03 schreef Falcon4ever het volgende:

[..]

hoi,
ik denk dat je hiervoor ff naar de hva.nl site moet gaan en ff moet zoeken naar jouw opleiding. hierbij staat gegarandeerd een contact e-mail adres/ telefoon nummer

of... je gaat naar een opendag
http://www.hva.nl

"Vind een... HAVO studie met profiel 'natuur en gezondheid'"
Scroll naar "Gezondheid, Sport en Beweging"
Klik aan "Voeding"

Je komt terecht op: http://www.voeding.hva.nl/

klik: Belangstelling?
vul formulier in (hoeft niet eens waarheidsgetrouw als je de pdf wilt downloaden) en lees de brochure. Wil je dan exact weten welke vakken je krijgt; stuur een e-mail, bel ze op; ga langs op een open dag etc...etc...

BTW... het vakkenpakket is onderhevig aan wijzigingen, dus dat zegt op zich niet zo heel erg veel. Ik heb vorig jaar vakken gevolgd, die nu alweer vervangen zijn (Co-op HEAO BI)
  vrijdag 12 maart 2004 @ 12:02:16 #191
54744 chrisz
music sounds better with me
pi_17664454
hey mensen.

weet iemand toevallig nog een leuk keuzevak en heeft daar ook ervaring mee???
What the f*ck, ik doe het gewoon!!
pi_17670455
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 12:02 schreef chrisz het volgende:
hey mensen.

Photoshop
pi_17670583
quote:
hey mensen.

Waarden van cultuur
pi_18052135
everybody HAPPY ?

k lul ook maar wat
pi_18101774
quote:
Op maandag 29 maart 2004 22:27 schreef swentibold het volgende:
everybody HAPPY ?

k lul ook maar wat

pi_18107894
quote:
hey mensen.

Belastingrecht?

Kan je tenminste de belastingdienst goed aan het werk krijgen... het is het vak wat mij in ieder geval het meeste geld heeft opgebracht!
pi_18184102
Wanneer wordt eindelijk Windows XP o pde hele school ingevoerd . Ik wil mijn USB pendrive kunnen gebruiken... !!
  donderdag 8 april 2004 @ 14:35:06 #198
54744 chrisz
music sounds better with me
pi_18274969
dat is al een tijd ingevoerd hoor. weet niet op welke afdeling jij zit maar dat zal dan de enige zijn zonder xp tot nu toe
What the f*ck, ik doe het gewoon!!
pi_18290041
co-op (11e verdieping)
pi_18290985
quote:
HEy ff een vraagje aan jullie HVA`ers??
ik zit eraan te denken om volgend jaar naar het HVA te gaan, daar een informatica opleiding volgen.
wil weten hoe het daar op school is, hoe die hele laptop actie in elkaar zit, als er problemen zijn met die school en als er goed les word gegeven
kort om, IS HET AAN TE RADEN!! :y)
alvast debank
Wellicht een late reactie van mijn kant, maar ik kan het je niet aanraden. De opleiding is een regelrechte ramp. Ik heb er zelf gezeten en ik werd er geconfronteerd met de meest bizarre zaken. Je hebt er 3 groepen mensen. Slechte docenten die vanalles en nog wat stoute dingen doen, studenten die meeliften en een handje vol studenten die vol motivatie aan de slag gaan. De docenten zijn daar echt gericht op het misbruiken van hun macht. Zo heb ik er ondermeer intimidatie gezien waarbij een paar studenten in de klas in een presentatie de docent de hemel in moesten prijzen, moesten buigen en allerlei versnapperingen voor de man moesten halen. Andere docenten beginnen over opvoedkundige methoden te praten en verwachten dat jij daar naar gehoorzaamt. Weer een andere docent begint te vertellen dat hij zijn dochter altijd straft door haar zonder broek te laten lopen. Of je dat ook even wilt doen, anders kan het wel eens nadelig voor je uitpakken. Ethinische minderheden krijgen extra privileges terwijl autochtonen medestudenten gediscrimineerd worden. Andersom komt ook voor.

Er wordt gefraudeerd met studenten (bekende HBO-fraude), maar ook met tentamens. Studenten die hun mond houden over de gang van zaken krijgen vrijwel gratis hun studiepunten. Tentamens die van te voren gemaild worden, antwoorden die tijdens tentamens worden voorgezegd door de docent en tentamens die het HBO niveau niet waard zijn. Zo heb ik onder andere mogen meemaken dat studenten studiepunten krijgen als ze een presentatie houden over het internet, een werkwoordentest zoals je die in de brugklas van de MAVO ziet en het kijken naar het jeugdjournaal. Het niveau is ver onder de maat. Gratis studiepunten leiden tot een diploma die niks waard is. Maar je moet alles doen om het systeem in stand te houden.

De goede studenten die eerlijk zijn krijgen geen kans. Ze zijn verplicht zich kapot te werken, maar moeten hun mond houden over luie medestudenten die niks uitvoeren tijdens teamwerkprojecten. Zeg je er toch wat van, dan krijg je een onvoldoende voor al het werk wat je verricht hebt. Kaart je de wantoestanden aan bij de bekende meldpunten dan word je door docenten en opleidingshoofd weggetreiterd van de opleiding en word je letterlijk voor gek verklaard. Dat houdt dan in dat je voor de hele opleiding zwart wordt gemaakt en dat er continu "aanbiedingen" worden gedaan om je te laten behandelen door een psycholoog/psychiater. Vervolgens proberen ze je op allerlei manieren te belemmeren je studie te vervolgen. Studiepunten niet toekennen, subjectief beoordelen en toestanden zoals je steeds niet inschrijven voor vakken. Bureaucratisch is het een zootje. Ga je er over klagen dan weet de opleiding mede studenten tegen je op te zetten door ze studiepunten te beloven. Die ze dan vervolgens pas na maanden krijgen.

Overigens dreigt de opleiding en dus ook de HvA in de publiciteit te raken. Men is bezig om getuigen te benaderen. Inmiddels ben ik ook benaderd om te getuigen. Wanneer mensen van de HvA op instituut I&E ook bovenstaande wantoestanden hebben gezien, gehoord of meegemaakt en daarover een verklaring willen afleggen, meld dat dan even. Dan kan ik je in contact brengen met mensen die de actie op touw zetten.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')