In den bijbel staat vermeld dat sex voor het huwelijk niet toegestaan is. Ik wil u er graag op attenderen dat de regelmatige bezoekers van dit forum die zich schuldig maken aan deze praktijken NIET gewaardeerd zullen worden wanneer zij in den hemel verschijnen. Daarom wil ik u vragen te stoppen met deze verachtelijke niet-bijbelse praktijken en zo snel mogelijk ter biecht te gaan. Alleen zo kunt u van uw zonden afkomen. Bekeert u!
quote:U wilt biechten?
Op 25 maart 2001 04:13 schreef ZwarteKous het volgende:
Geachte lezer,In den bijbel staat vermeld dat sex voor het huwelijk niet toegestaan is. Ik wil u er graag op attenderen dat de regelmatige bezoekers van dit forum die zich schuldig maken aan deze praktijken NIET gewaardeerd zullen worden wanneer zij in den hemel verschijnen. Daarom wil ik u vragen te stoppen met deze verachtelijke niet-bijbelse praktijken en zo snel mogelijk ter biecht te gaan. Alleen zo kunt u van uw zonden afkomen. Bekeert u!
Als zwarte kous?
Uhm een zwarte kous is gereformeerd.
De biecht is Katholiek.
quote:Mag wel, als je daarna maar trouwt, geen eigen interpretaties he
Op 25 maart 2001 04:13 schreef ZwarteKous het volgende:
Geachte lezer,In den bijbel staat vermeld dat sex voor het huwelijk niet toegestaan is. Ik wil u er graag op attenderen dat de regelmatige bezoekers van dit forum die zich schuldig maken aan deze praktijken NIET gewaardeerd zullen worden wanneer zij in den hemel verschijnen. Daarom wil ik u vragen te stoppen met deze verachtelijke niet-bijbelse praktijken en zo snel mogelijk ter biecht te gaan. Alleen zo kunt u van uw zonden afkomen. Bekeert u!
[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub op 25-03-2001 05:19]
quote:Heel goed, Beelzebub! Er staat nergens dat het niet mag! Er staat inderdaad dat een stel dan moet trouwen. Maar dit moet je ook wel in de tijdsgeest van de Joden zien. In die tijd waren er nog geen voorbehoedsmiddelen en waarschijnlijk ter bescherming van de vrouw (ze kon immers zwanger worden) moest een stel dan trouwen.
Op 25 maart 2001 05:19 schreef beelzebub het volgende:
Mag wel, als je daarna maar trouwt, geen eigen interpretaties he
Of kan Black Rose even uit de bijbel quoten waar staat dat je GEEN seks mag hebben voor het huwelijk?
GAAT HEEN EN VERMENIGVULDIGD U !!
![]()
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Flexer op 25-03-2001 11:10]
quote:Hihi, dan zou het wel heel erg druk gaan worden hier in huis. Kan ik gelijk beter een hotel beginnen, een honderd tal gasten heb ik dan alvast
Mag wel, als je daarna maar trouwt, geen eigen interpretaties he
quote:volgens mij staatr dat indd nergens.... het is slim eerst iets te lezen alvorens een mening te vormen over dat boek...
Op 25 maart 2001 08:41 schreef Larissa het volgende:
Heel goed, Beelzebub! Er staat nergens dat het niet mag! Er staat inderdaad dat een stel dan moet trouwen. Maar dit moet je ook wel in de tijdsgeest van de Joden zien. In die tijd waren er nog geen voorbehoedsmiddelen en waarschijnlijk ter bescherming van de vrouw (ze kon immers zwanger worden) moest een stel dan trouwen.Of kan Black Rose even uit de bijbel quoten waar staat dat je GEEN seks mag hebben voor het huwelijk?
quote:me2
Op 25 maart 2001 18:20 schreef texelonia het volgende:
Ik ben toch niet gelovig, dus ik kan sexen wat ik wil
quote:Moet jij alleen nog iemand vinden die het met jou wilt doen
Op 25 maart 2001 18:20 schreef texelonia het volgende:
Ik ben toch niet gelovig, dus ik kan sexen wat ik wil
quote:uh....m'n vriendje wil het maar al te graag
Op 25 maart 2001 18:22 schreef Juup© het volgende:
Moet jij alleen nog iemand vinden die het met jou wilt doen
quote:Dan zit er niets anders op dan te trouwen
Op 25 maart 2001 18:30 schreef Bijou het volgende:
ik hoor gelovig te zijn, maar ik sex wel voor het huwelijk, wat nu?
[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 25-03-2001 18:47]
quote:neuh... da's gewoon overspel
Op 25 maart 2001 18:41 schreef Aernout het volgende:
Als je partner getrouwd is en jij niet, geldt dat dan ook als sex voor het huwelijk?
En wat staat er op het forum over het seksualiteitsforum:
Seksualiteit
Discussies over seks, seksualiteit, seks en geloof en vragen in het algemeen. Geen puberaal gedrag aub.
quote:
Op 25 maart 2001 18:38 schreef Xamira het volgende:
Ik geloof niet in het huwlijk dus is er van sex voor het huwlijk ook geen sprake
En ik denk dat dit naar Onzin verhuisd is omdat het door een kloon is geopend ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |