abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 januari 2004 @ 19:42:21 #51
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_16230117
Ik heb niks meegekregen van provocatie in de vakken. Maar ik zag op gegeven moment wel dat groepje onder begeleiding weer weggevoerd worden, ze werden aangevallen voor de eerste ingang van de kantine. Anyway, beetje jammer.

En ik ben enorm pissig dat ze nu die lul van een Vos willen aantrekken. Hebben ze dan niks geleerd met gasten als Silooy, van Vossen en consorten? WE MOETEN ZE NIET (ik niet iig)!

"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  dinsdag 13 januari 2004 @ 19:47:25 #52
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_16230277
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 03:22 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Van dat uitdagen zijn ze bij jullie anders ook niet vies
Beetje onzin uiteraard. Jullie zijn erg goed in massaal zingen en daar moeten jullie je gewoon op blijven richten. De ontmoetingen tussen ons in Doetinchem waren altijd erg sfeervol over en weer.

In Groningen was het wel wat minder af en toe Kan me nog wel herinneren dat ik samen met enkele maten tussen de paarden van de ME ben doorgeslopen omdat er een enorme groep Groningen aanhangers op dat plantsoen voor de ingang van het uitvak stond na de wedstrijd (dat was volgens mij op een woensdag, twee of drie seizoenen geleden Frankel en Meerdink waren er nog bij toen), en dat was toch iets teveel van t goeie met 3 man
  dinsdag 13 januari 2004 @ 20:04:50 #53
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_16230800
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 19:42 schreef xJapser het volgende:
Ik heb niks meegekregen van provocatie in de vakken. Maar ik zag op gegeven moment wel dat groepje onder begeleiding weer weggevoerd worden, ze werden aangevallen voor de eerste ingang van de kantine. Anyway, beetje jammer.
In beide gevallen kiezen de twee groepen ervoor om elkaar te lijf te gaan. Zij hebben bereikt wat ze wilde bereiken...jammer voor de voetballiefhebbende supporter die het meemaakte...
A.M.A.B
  donderdag 15 januari 2004 @ 18:30:46 #54
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_16291254
Graafschap zet Yassine Abdellaoui op non-actief

15/1/2004 18:09

De Graafschap heeft Yassine Abdellaoui met onmiddellijke ingang op non-actief gezet. De Marokkaanse aanvaller ontbrak donderdagochtend al op de training bij de Doetinchemmers, die juridische stappen tegen de speler overwegen. Waarschijnlijk met de achterliggende gedachte om een ontslagprocedure tegen Abdellaoui in te stellen.
De oud-speler van onder meer NAC Breda en Willem II kwam afgelopen najaar in het nieuws nadat hij werd gearresteerd op verdenking van het witwassen van drugsgelden. Hij zat zes weken lang in voorarrest, maar werd uiteindelijk vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs. De jongste ontwikkeling rond Abdellaoui zou overigens niets met die affaire te maken hebben.

Bij De Graafschap was Abdellaoui juist weer in genade aangenomen na zijn hechtenis. Hij trainde al weer volop mee bij de eerste divisionist en viel ook al weer in.

Medio december liet de aanvaller zelf ook al weer weten er helemaal klaar voor te zijn. 'Mentaal gaat het prima met me, ik ben een happy man', zo liet hij weten. 'De Graafschap heeft me uitstekend opgevangen toen ik na zo'n lange tijd weer terugkwam. Hij zijn allemaal kerels, klasse zoals ze zich gedragen hebben naar mij. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.'

bron: vi.nl

Je wordt soms zooo verdomde moe van die club ...

donderdag 15 januari 2004 @ 18:35:34 #55
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_16291385
op non-actief gezet omdat ie er 1 keer niet was . wat is dat nou weer voor onzin. daar moet je Haank voor heten .
  donderdag 15 januari 2004 @ 18:51:26 #56
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_16291796
Tsja, die man word steeds onnavolgbaarder...maarja aan de andere kant wil ik ook niet meteen Abdellaoui vrijpleiten, je moet natuurlijk niet vergeten dat ze hem na zn detentie toch hebben behouden. Dat zegt misschien ook wel weer dat er een incident heeft plaatsgevonden.

Het is allemaal wel weer bijzonder vaag ...

pi_16340421
Nee, appie is eruit gezet omdat hij nu dronken op de training is gekomen.

Verder is Van Wanrooy gestopt, Karnebeeks herstel gaat klote, Schulp is naar GVVV en Vos komt niet naar De Graafschap.

Kortom ganiegoe

Bloed, zweet en tranen!
  zaterdag 17 januari 2004 @ 14:22:24 #58
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_16340619
Juist wel...alleen dat van Appie is jammer. Schul mag optiefen van mij, Vos moet ik nog steeds niet en van Wanrooy, mja wat heb je daar nou aan gehad ...helemaal niets.
  maandag 26 januari 2004 @ 18:12:36 #59
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_16603414
nu zitten ze weer hopeloos achter bombarda aan, die graag naar het buitenland wil
  dinsdag 27 januari 2004 @ 18:52:02 #60
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_16634039
quote:
De Graafschap praat snel met Adelaar

Algemeen directeur Johan Tukker zal binnenkort om tafel gaan met trainer Frans Adelaar om te praten over contractverlenging. "De besprekingen zijn nog niet gestart, maar het zal niet lang meer duren", aldus Tukker. "De Raad van Commissarissen heeft aangegeven verder te willen met Frans Adelaar.".

Tukker is momenteel ook bezig om gesprekken op te starten met spelers van wie de contracten na dit seizoen aflopen. Dat zijn er in totaal tien. "Het mag duidelijk zijn dat daar op dit moment de prioriteit ligt", stelt Tukker.

goed nieuws dus
quote:
Andre Karnebeek nog langer aan de kant
Andre Karnebeek heeft een MRI-scan laten maken en uit de uitslag bleek dat de 32-jarige verdediger een scheurtje heeftt in zijn kuit. Tijdens de eerste competitie helft had hij een probleem in zijn andere kuit. Daardoor moest Karnebeek de wedstrijd bekijken langs de zijlijn.

De Graafschap heeft nog weinig voordeel gehad van Karnebeek. Om precies te zijn drie duels. De voormalige FC Twente speler kwam in de loop van het seizoen van het Schotse Dunfermline Athletic.

hoop dat ie ooit nog aan spelen toekomt
  dinsdag 27 januari 2004 @ 22:17:05 #61
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_16640873
Geen kaartje voor haarlem uit helaas, bleek gisteren na de vriendenkring-verkoop al uitverkocht te zijn .
waarschijnlijk is de volgende uitwedstrijd weer op kosten van de spelersgroep.

is er iemand nog op de forumavond van de spinnekop geweest? ik kon helaas niet, ik weet ook niet wat er allemaal gezegd is, maar in de Ultra stond in ieder geval dat ze de stoelen van vak 15 en 16 weg wouden halen tot in ieder geval na het EK voor de jeugd, waar de vijverberg 1 van de stadions van is. kan iemand me vertellen wat er die avond allemaal gezegd is of een link naar een bericht daarover?

pi_16731678
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 22:17 schreef Tiemie het volgende:
Geen kaartje voor haarlem uit helaas, bleek gisteren na de vriendenkring-verkoop al uitverkocht te zijn .
Nou daar heb je niks aan gemist.. 't was bedroevend slecht.. en koud
  zaterdag 31 januari 2004 @ 14:08:43 #63
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_16739740
Ik hoorde al dat het erg slecht was ja en de krant bevestigde dat
  zaterdag 31 januari 2004 @ 20:20:14 #64
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_16749010
In ieder geval allemaal alvast gefeliciteerd met het 50-jarig bestaan van de Graafschap , morgen is het feest en dat ga ik vanavond maar vast vieren. wanneer komt dat boek van de Ultra eigelijk uit? en dat boek van de vriendenkring? .

proost allemaal!

woensdag 18 februari 2004 @ 14:14:43 #65
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_17284315
quote:
Adelaar vertrekt na dit seizoen bij De Graafschap

18/2/2004 13:27

De Graafschap moet op zoek naar een nieuwe trainer. Frans Adelaar vertrekt na dit seizoen uit Doetinchem. Berichten als zou hij nu bij ADO Den Haag als trainer én technisch directeur aan de slag gaan, noemt de Utrechter echter hoogst voorbarig.
Adelaar en De Graafschap spraken dinsdag over de mogelijkheden van een nieuw dienstverband. De Doetinchemse club wil graag door met de 43-jarige trainer, die ondanks tegenvallende resultaten voor rust heeft gezorgd. De club uit de Gouden Gids Divisie kan Adelaar echter weinig garanties geven over de beschikbare middelen voor komend jaar. Hoewel beide partijen spraken over een 'goed gesprek' zijn de perspectieven van De Graafschap te mager voor Adelaar.

Adelaar, die in zomer 2003 in Doetinchem begon, stelde de Doetinchemse spelersgroep woensdagmorgen van zijn beslissing om bij De Graafschap te vertrekken op de hoogte. Vervolgens zette hij koers naar de residentie, om te praten over een contract bij ADO Den Haag. Berichten als zou hij al rond zijn over een driejarig contract noemt hij hoogst voorbarig.

'Als die berichten bij ADO vandaan komen, kan ik nu bij wijze van spreken alles gaan eisen', laat hij VI.nl vanuit de auto weten. 'Want ik moet nog gewoon onderhandelen. ADO en ik hebben ook alleen nog maar gesproken over de positie van hoofdcoach, over technisch directeur hebben we het nog helemaal niet gehad. Het klopt wel dat de club daar niemand anders voor wil aantrekken, maar zeker is er nog niks. We zijn het nog niet eens.'

bron: VI

Gaat weer goed! En dan vooral het feit wat betreeft die beschikbare middelen, dat krijg je als je in de GGD gaat spelen met een begroting van 6.5 miljoen euro

De club bloed heeel langzaam dood imho.

woensdag 18 februari 2004 @ 14:42:01 #66
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_17284996
In het eerste jaar GG-divisie had Sparta ook eerst goede hoop dat we gelijk terug zouden keren. Immers een aardige selectie, etc. etc. Niet dat ik er zo in geloofde maar goed.
Vervolgens lijkt alles leeg te lopen, wat niet slecht is. Dure spelers die afvloeien, begroting weer op niveau, en dan weer opnieuw bouwen aan een gezonde club.
Bovendien wordt de Graafschap een stuk professionele geleid (in commercieel en administratief opzicht, voetbaltechnisch is nogal subjectief en lastig te beoordelen) dan Sparta.
Kortom, de randvoorwaarden zijn goed voor De Graafschap, nu nog alleen goed voetballen.
  zaterdag 24 april 2004 @ 11:33:13 #67
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_18649837
quote:
Van Beukering en De Graafschap komen tot akkoord
De Graafschap en spits Jhon van Beukering hebben vrijdagmiddag een akkoord bereikt over een langer verblijf bij De Graafschap. ‘We zijn met Van Beukering een contract voor drie seizoenen overeengekomen.’, zo liet Algemeen Directeur Johan Tukker aan deze Site weten. ‘We zijn als club erg blij dat we Jhon hebben kunnen behouden voor De Graafschap en de gesprekken daarover verliepen ook in een prima sfeer. Jhon heeft daarin ook aangegeven graag in Doetinchem te willen blijven en dat is ook goed voor zijn ontwikkeling.’, aldus Tukker. Omdat er meerdere clubs interesse toonden in de Van Beukering wilde De Graafschap de spits snel aan zich binden. ‘En daar zijn we goed in geslaagd, denk ik.’, zei een trotse Algemeen Directeur.

De aanvaller (20) werd medio maart door De Graafschap gehuurd van Vitesse en scoorde in acht wedstrijd al zesmaal voor de Superboeren. Tukker hierover: ‘Met het contracteren van Van Beukering geven we ook een signaal af aan onze supporters, waar Jhon populair is’. Door een aflopend contract in Arnhem kan Van Beukering transfervrij de overstap naar de Achterhoek maken.
  donderdag 29 april 2004 @ 15:04:20 #68
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_18771996
quote:
Vijf regio-talenten naar De Graafschap
De Graafschap heeft vijf jeugdige amateur-spelers voor het komend seizoen aan zich weten te binden, zo bevestigt Technisch Manager Ron Olyslager (foto) tegenover deze Site. Het gaat om: Thijs van Tent Beking (Terborg), Ron Prinsen, Luuk te Boekhorst (beiden SDOUC), Arjan Goorman (Concordia Wehl) en Sander Nijhof (Grol). Zij zullen het komend seizen deel uitmaken van Jong De Graafschap.

Ron Olyslager hierover ‘Ons beleid is er op gericht om een regionaal getint beloftenelftal te hebben in het nieuwe seizoen, daar is dit een mooi voorbeeld van. We hebben deze spelers gescout en zij hebben ook twee regiotrainingen meegemaakt. Tijdens de gesprekken straal het enthousiasme van ze af, men wil graag bij De Graafschap komen spelen.’, had Olyslager geconstateerd.

‘We zijn ook nog in gesprek met Steven Konneman van Jonge Kracht en daarnaast heeft Jong Vitesse-speler, Jesse Pastoors, enige bedenktijd gevraagd.’, aldus de Technisch Manager.

Op woensdag avond 5 mei treden de aanwinsten aan in een oefenduel tegen Ulfse Boys. ‘In deze wedstrijd zullen ook nog andere spelers actief zijn, waarvan wij graag een breder beeld willen hebben’, aldus Olyslager. Het duel op De Vijverberg begint om 19.30 uur. Mochten de omstandigheden het niet toelaten om in het stadion te spelen, dan wordt er in Ulft gespeeld.
na jaren niets aan de jeugd gedaan te hebben komt er nu eindelijk wat van .
  vrijdag 30 april 2004 @ 19:06:06 #69
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_18796038

quote:
Gelijkspel niet voldoende voor periodetitel
Wat een feest had moeten worden, liep voor De Graafschap uiteindelijk uit op een teleurstelling. Doordat de ploeg van Frans Adelaar in eigen stadion niet wist te winnen van Cambuur Leeuwarden pakte De Graafschap niet de vierde periode en daardoor is plaatsing voor de nacompetitie nog niet zeker. De thuisclub spelend zonder Michael van der Kruis, maar met de van een blessure herstelde Loïc Loval, begon fel aan de wedstrijd. Op een bijna volle en zeer sfeervolle Vijverberg maakten de Doetinchemmers maakten meteen de intenties duidelijk en Cambuur werd vast gezet. In de beginfase zag Loval zij harde vrije trap maar net uit het doel getikt worden door Cambuur-doelman De Vries. Hierna kreeg de Friese formatie de eerste grote kans. Spits Illo werd de ruimte ingestuurd, maar hij kreeg de bal net niet bij Roosenberg. Na dit moment zocht De Graafschap weer de aanval. De opkomende Garry de Graef controleerde een fraaie opening van Haklander. Het schot van de Belg ging net over. Bij een nieuwe uitbraak van Cambuur Jelmer Slager oog-in-oog te staan met doelman Klak. Via de Pool verdween de bal op de lat. Niet veel later was Ilja van Leedam dicht bij een doelpunt. Richard Haklander liet de bal ‘vallen’ voor Van Leerdam. De inzet van de middenvelder net gekeerd door de keeper. Ook een pegel van Haklander belandde op de vuisten van De Vries, die even later ook moeite had met een schot van Loval. De aanvalsgolf van de Superboeren hield aan. Wederom zocht Van Leerdam de diepte. Zijn pass op Van Beukering was niet onnauwkeurig, waar zelf schieten beter was geweest. Doordat De Graafschap zo aanvallend speelde, liet men veel ruimte achter de defensie. Daar profiteerde Cambuur van. Na 28 minuten werd Illo weer in de diepte gezocht. Raymond Bronkhorst dook het gat in en werd door zijn ploeggenoot op maat bediend en liet vervolgens Klak kansloos: 0-1.

Bij het begin van de tweede helft kwam Berck Beelenkamp Dick Kooijman aflossen. Tot opluchting van velen kwam De Graafschap snel op gelijke hoogte. Een lange bal van Alexsander Klak werd knap gecontroleerd door Jhon van Beukering. De spits, die vorige week een driejarig contract ondertekende, joeg de bal vanaf 17 meter in het doel. Goed voor de fraaie 1-1. het elftal van Adelaar leek ‘los’ en ging vol overgave opzoek naar de bevrijdende 2-1. Voetballend ging het allemaal moeizamer. Vaak werd te snel de lange bal gezocht, maar de afstand naar de aanvaller werd groter. De club uit Leeuwarden wankelde en loerde zelf op de counter. Doordat De Graafschap steeds verder naar voren ging spelen, waren enkele van die uitvallen niet zonder gevaar maar Klak lag twee keer in de weg.

In de laatste tien minuten zette de Zebra’s een laatste offensief in. Het overleg was geheel verdwenen. Invaller Mihci zag zijn schot, na een individuele actie, op de vuisten van De Vries uiteenspatten. Een voorzet van Van Beukering was net te hoog voor de instormende Valeev. In de laatste minuut zag De Graef zijn schoot net naast vliegen.

Waar iedereen had gehoopt dat na deze wedstrijd plaatsing voor de nacompetitie een feit zo zijn, zijn de laatste twee competitieduels nog van groot belang voor de Achterhoekers. Al heeft De Graafschap nog alles in eigen hand. Volgende week wacht het uitduel in en tegen Veendam.
Als we de laatste 2 wedstrijden winnen, kunnen we nog 7e worden wat recht geeft op een plek in de nacompetitie
pi_18800405
wat een knuppels zeg om gelijk te spelen
  vrijdag 30 april 2004 @ 22:41:30 #71
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_18800422
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 22:40 schreef pascalheister het volgende:
wat een knuppels zeg om gelijk te spelen
wat een afgang idd .
pi_18934192
*meldt*