Je kunt je hier aanmelden.
[Dit bericht is gewijzigd door VincentB op 02-09-2003 11:10]
quote:Natuurlijk zijn niet alle blogs even interessant, maar er zitten toch wel hele leuke tussen. Er zijn gelukkig nog genoeg mensen die wél iets te melden hebben!
Op dinsdag 2 september 2003 11:10 schreef flat_erik het volgende:
Ik word er helemaal gek van, iederen begint nu doelloos zijn/haar eigen blog
quote:Vieze sites?! Waar? Vertel, vertel!
Op dinsdag 2 september 2003 11:13 schreef Artmetic het volgende:
spam met vieze sites
"..en op deze website staat Bush die gepijpt wordt door Bin Laden"
quote:Pure linkdump-sites ben ik ook geen fan van. Maar je had bijvoorbeeld vroeger ALT0169 (nog steeds jammer dat die weg is), waar ik toch elke dag wel minstens een paar keer langs ging. Nu kom ik bijvoorbeeld nog wel eens op Retecool.
Op dinsdag 2 september 2003 11:16 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb nog nooit een boeiende weblog gezien. Ik kijk wel in m'n eigen bookmarks als ik interessante sites wil zien. Daar heb ik niet een of andere suffe nerd voor nodig die zo nodig iedere dag weer moet laten zien wat voor fantastische rotzooi ie nu weer heeft gevonden.."..en op deze website staat Bush die gepijpt wordt door Bin Laden"
Kortom: er zijn genoeg mensen die in staat zijn om een leuk stukje (al dan niet over een website) kunnen schrijven. Dan is zo'n BNN weblog misschien wel handig (voor zover ik het nu gezien heb is er niet echt veel technische kennis voor nodig). Maar ik vraag me dus af of er mensen al mee aan de slag gegaan zijn.
quote:Dan had ik hier toch wel mijn eigen blog gepost (die ik dus nog niet heb)...
Op dinsdag 2 september 2003 11:24 schreef Phr3ak het volgende:
spam
quote:Hmm, jouw eigen weblog is nu even offline zo te zien. Maar jij hebt dus neem ik aan een stuk meer mogelijkheden? Daar staat wel tegenover dat dit BNN ding erg simpel is. Het blijft afwegen natuurlijk
Op dinsdag 2 september 2003 11:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
ik heb me daar ook maar ff aangemeld. gewoon ff om te kijken hoe het werktmaar 't haalt 't niet bij m'n eigen log (die op movable type werkt).
quote:Ja, maar dat kan natuurlijk niet iedereen
Op dinsdag 2 september 2003 14:11 schreef erikvw het volgende:
Je kunt er natuurlijk ook 1 zelf maken. Die op een manier werkt die jij zelf wilt en die de functies heeft die je wilt...
quote:ik heb t al gevonden.
Op zondag 21 september 2003 13:26 schreef ChatGirl het volgende:
heeft er iemand een idee wat de 'teller code' is, en wat je er mee kunt?
wordt tijd dat die zender weer wordt opgeheven
altijd met die suffe acties, lijkt TMF wel
toen met die weblog-top100 ofzo ook ik heb niet eens een weblog en heb daar 2 dagen bovenaan gestaan
zon prut systeem een weblog noemen is een belediging voor mensen die een echte weblog hebben. zoals retecool.com...etc
quote:in het algemeen gezegd is het tegenwoordig te gemakkelijk om een weblog te beginnen
Op donderdag 25 september 2003 21:09 schreef Tiemie het volgende:
zon prut systeem een weblog noemen is een belediging voor mensen die een echte weblog hebben. zoals retecool.com...etc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |