quote:er waren volgens mij 2 ideeën:
Op maandag 8 september 2003 17:15 schreef Dagobert het volgende:
Topics zijn er, nu is de vraag nog hoe we het met stemmen gaan doen. Er gingen wat stemmen op om het stemmen te veranderen. Ik sta voor alles open, maar ben ook dik tevreden zoals het nu gaat. Dus roep maar wat er aan ideeen waarom zijn lijkt me
ik ben voor bijde
En de stemprocedure op zich is wel goed, maar misschien nog ergens expliciet vermelden dat van deelnemers toch eigenlijk zeker wel een stem verwacht wordt.
quote:Top 5 ofzo, een top 3 kiezen uit 70 inzendingen vind ik een beetje weinig, omdat veel foto's dan niet de waardering krijgen die ze verdienen.
Op maandag 8 september 2003 17:15 schreef Dagobert het volgende:
Topics zijn er, nu is de vraag nog hoe we het met stemmen gaan doen. Er gingen wat stemmen op om het stemmen te veranderen. Ik sta voor alles open, maar ben ook dik tevreden zoals het nu gaat. Dus roep maar wat er aan ideeen waarom zijn lijkt me
Een voor selectie door een jury zie ik iig niet zitten, omdat die, net als iedereen, een geheel eigen smaak hebben en op die manier hele mooie foto's zouden kunnen buiten sluiten. En dat zou natuurlijk zonde zijn.
Misschien ook een idee om te zeggen dat de foto's in de looptijd van de wedstrijd gemaakt moeten zijn.
Ik kan namelijk niet putten uit een verzameling mooi foto's van afgelegen straatjes in budapest of een leuke carnaval in brazilie.
En je kan zeggen wat je wil, maar zoiets krijgt sneller punten dan een leuke foto in nederland gemaakt.
quote:ik kan het alleen maar eens zijn met het bovenstaande...
Op maandag 8 september 2003 17:20 schreef Tweek het volgende:[..]
Top 5 ofzo, een top 3 kiezen uit 70 inzendingen vind ik een beetje weinig, omdat veel foto's dan niet de waardering krijgen die ze verdienen.
Een voor selectie door een jury zie ik iig niet zitten, omdat die, net als iedereen, een geheel eigen smaak hebben en op die manier hele mooie foto's zouden kunnen buiten sluiten. En dat zou natuurlijk zonde zijn.
Misschien ook een idee om te zeggen dat de foto's in de looptijd van de wedstrijd gemaakt moeten zijn.
Ik kan namelijk niet putten uit een verzameling mooi foto's van afgelegen straatjes in budapest of een leuke carnaval in brazilie.
En je kan zeggen wat je wil, maar zoiets krijgt sneller punten dan een leuke foto in nederland gemaakt.
quote:Kan ik heel goed mee leven
Op maandag 8 september 2003 17:20 schreef Tweek het volgende:[..]
Top 5 ofzo, een top 3 kiezen uit 70 inzendingen vind ik een beetje weinig, omdat veel foto's dan niet de waardering krijgen die ze verdienen.
quote:Idd, lijtk me ook niks
quote:Dat wordt gezegd, wordt alleen niet op gecontroleerd
Misschien ook een idee om te zeggen dat de foto's in de looptijd van de wedstrijd gemaakt moeten zijn.Ik kan namelijk niet putten uit een verzameling mooi foto's van afgelegen straatjes in budapest of een leuke carnaval in brazilie.
quote:ach, als je invloed wilt mag het, maar als het je niet uit maakt hoef je van mij niet te stemmen hoor, maar dan moet je ook niet miepen al er wat besloten wordt natuurlijk
Op maandag 8 september 2003 17:19 schreef k_man het volgende:
Straatleven is prima.En de stemprocedure op zich is wel goed, maar misschien nog ergens expliciet vermelden dat van deelnemers toch eigenlijk zeker wel een stem verwacht wordt.
En moet je nog de exif er bij zetten of mailen ?
Voor dat we weer krijgen dat "sommige" mensen menen te denken dat de foto niet door diegeen zelf gemaakt is ?
Greet|Z DaaN
quote:en bij een analoge camera zeker ook de instelingen?
Op maandag 8 september 2003 18:14 schreef PeanutDaan het volgende:
Ssup!En moet je nog de exif er bij zetten of mailen ?
Voor dat we weer krijgen dat "sommige" mensen menen te denken dat de foto niet door diegeen zelf gemaakt is ?Greet|Z DaaN
quote:Ik weet niet altijd precies hoe ik die foto gemaakt heb hoor
Op maandag 8 september 2003 18:20 schreef Xilantof het volgende:[..]
en bij een analoge camera zeker ook de instelingen?
quote:Ssup!
Op maandag 8 september 2003 17:19 schreef k_man het volgende:
dat van deelnemers toch eigenlijk zeker wel een stem verwacht wordt.
quote:als je niet op vakantie bent op straat foto's te maken natuurlijk
Op maandag 8 september 2003 18:38 schreef PeanutDaan het volgende:[..]
Ssup!
Meedoen is 1 maar inderdaad is stemmen wel numero 2 !
Greet|Z DaaN
quote:Ssup!
Op maandag 8 september 2003 20:38 schreef Re het volgende:[..]
als je niet op vakantie bent op straat foto's te maken natuurlijk
Inderdaad
Of als je in het ziekenhuis ben geraakt, tijdelijk even vast zit ( cel )
Greet|Z DaaN
quote:en ik schiet vaak ook in automaat
Op maandag 8 september 2003 18:30 schreef portier het volgende:[..]
Ik weet niet altijd precies hoe ik die foto gemaakt heb hoor
.
quote:Aldoende leert men
Op maandag 8 september 2003 20:54 schreef Xilantof het volgende:[..]
en ik schiet vaak ook in automaat
weet nog niet precies de goede instellingen enzo
ben n00b
Magoed, ik ga niet na elke foto de instellingen opschrijven, dus helaas .
quote:Tegen.
Op maandag 8 september 2003 17:20 schreef Tweek het volgende:
Misschien ook een idee om te zeggen dat de foto's in de looptijd van de wedstrijd gemaakt moeten zijn.Ik kan namelijk niet putten uit een verzameling mooi foto's van afgelegen straatjes in budapest of een leuke carnaval in brazilie.
Ten eerste is het niet te controleren en ten tweede is het gewoon niet relevant waar of wanneer een foto gemaakt is. Het gaat toch om het mooiste resultaat?
Ik heb tijdens mijn afgelopen vakantie wat foto's gemaakt met het straatthema in gedachten (ook al was het toen nog niet definitief0 en die moet ik gewoon kunnen gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |