abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 september 2003 @ 22:43:06 #201
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_13223749
zijn er nog pp's over?
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  woensdag 17 september 2003 @ 13:36:47 #202
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_13234419
Zlatan heeft nog veel te leren als spits zijnde. Leuke acties af en toe maar zijn schoten missen vaak vooral kracht en zn postitiespel is ook voor verbetering vatbaar...
Ook vind ik dat hij zich wel wat vaker mag laten vallen, naar voorbeeld van de italianen, zodra Sneijder in de ploeg staat dan he.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  woensdag 17 september 2003 @ 13:40:33 #203
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_13234507
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:36 schreef DaMayan het volgende:
Zlatan heeft nog veel te leren als spits zijnde. Leuke acties af en toe maar zijn schoten missen vaak vooral kracht en zn postitiespel is ook voor verbetering vatbaar...
Ook vind ik dat hij zich wel wat vaker mag laten vallen, naar voorbeeld van de italianen, zodra Sneijder in de ploeg staat dan he.
Soms missen ze kracht, maar als 'ie z'n voet er eenmaal achter zet kan er toch een kanonskogel van jewelste uitkomen. Gisteren ook weer één zo'n trap waar zo ontzettend veel kracht achter zat dat Dida - hoewel hij precies goed stond - enorm veel moeite had dat schot te stoppen.

Kracht is zijn manco niet, hij heeft problemen met de richting...

woensdag 17 september 2003 @ 13:47:07 #204
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_13234645
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:40 schreef twi het volgende:
Kracht is zijn manco niet, hij heeft problemen met de richting...
iig moet hij erop gaan trainen. En dan mag ie ook even bij Inzaghi toneellessen gaan volgen.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_13236810
Een verdienstelijke wedstrijd, 1-1 had een betere afspiegeling geweest. Maar ja, Inzaghi scoort wel en van der Vaart op een cruciaal moment niet...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 17 september 2003 @ 16:29:12 #206
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_13238825
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 22:43 schreef G1Ace het volgende:
zijn er nog pp's over?
Als het goed is het nog niet uitverkocht, wanneer je nu kaarten gaat halen moet je wel je portemonnee flink opentrekken. Op internet zullen ook nog wel kaarten worden aangeboden, deze zullen vaak wel hoger dan de aanschaf prijs liggen...
  woensdag 17 september 2003 @ 16:36:48 #207
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_13239080
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:29 schreef super-mario het volgende:

[..]

Als het goed is het nog niet uitverkocht, wanneer je nu kaarten gaat halen moet je wel je portemonnee flink opentrekken. Op internet zullen ook nog wel kaarten worden aangeboden, deze zullen vaak wel hoger dan de aanschaf prijs liggen...

was te verwachten...
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  woensdag 17 september 2003 @ 17:04:54 #208
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_13239867
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:36 schreef G1Ace het volgende:

[..]

was te verwachten...

Inderdaad, dit zal in de volgende ronde's (i hope so..) alleen maar erger worden...
Als scc-houder kan je wel lekker je geld terug verdiene :p
pi_13253650
Na het fantastische doelpunt van Andy tegen kutclub arsenal ( 1000x hulde hiervoor!! ) zou je bijna gaan twijfelen of we wel een goede beslissing hebben genomen...
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_13253749
quote:
Op woensdag 17 september 2003 15:12 schreef methodmich het volgende:
Een verdienstelijke wedstrijd, 1-1 had een betere afspiegeling geweest. Maar ja, Inzaghi scoort wel en van der Vaart op een cruciaal moment niet...
En dat is het verschil tussen top en niet-top
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_13254159
quote:
Op donderdag 18 september 2003 01:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

VDV is dus ook geen echte spits En die jongen zie ik nog wel carriere maken bij een real of ac milan itt Van Bommel die dan met zijn 14e seizoen bij psv bezig is en bijna pensioensgerechtigt
pi_13254572
quote:
Op donderdag 18 september 2003 01:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Dat is het verschil tussen een echte spits en een middenvelder
  donderdag 18 september 2003 @ 08:19:55 #213
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_13254879
Nouja, hoewel de kans voor Rafael er gewoon in had moeten zitten, had hij helaas nog een keeper ervoor. Bij Inzaghi was het letterlijk een intikkertje. Ik zie het verschil dus meer als: als je de bal die van der Vaart had mist, dan is het stom en vette pech. Maar als je een bal had als Inzaghi en je mist die, dan ben je een schlemiel en moet je je eigenlijk een week terugtrekken.

Een doelpunt makende of niet, had ik al gezegd dat ik een grote schijthekel heb aan Inzaghi? Zoals je 'm na die schwalbe zwaar gebarend richting de scheids ziet lopen. Gadverdamme, wat een naar mannetje is dat toch...Volgens mij had 'ie nog het liefste gehad dat z'n broertje er ook zat, zodat die - terwijl hij zelf de stervende zwaan inzet - de strafschop bepleit.

pi_13260356
Hoelaat traint AJAX normaal gesproken nou? Dan ga ik wel even een keertje langs.. Kwam Sonck net in mn pauze al tegen.. Wilde het hem wel ff vragen maar die wordt vast al genoeg lastig gevallen
pi_13260514
quote:
Op donderdag 18 september 2003 02:28 schreef kamagurka het volgende:

VDV is dus ook geen echte spits En die jongen zie ik nog wel carriere maken bij een real of ac milan itt Van Bommel die dan met zijn 14e seizoen bij psv bezig is en bijna pensioensgerechtigt

lezen wat er staat is moeilijk geloof ik? Of ben je zo verblind, dat iedere kritiek zorgt voor een pavlov reactie?

Van Der Vaart is nu nog geen absolute top, anders had hij die bal er wel in geschoten, sim-pel! Daar heeft Van Bommel geen ene donder mee te maken

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 18 september 2003 @ 12:50:27 #216
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_13260544
quote:
Op donderdag 18 september 2003 12:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

lezen wat er staat is moeilijk geloof ik? Of ben je zo verblind, dat iedere kritiek zorgt voor een pavlov reactie?

Van Der Vaart is nu nog geen absolute top, anders had hij die bal er wel in geschoten, sim-pel! Daar heeft Van Bommel geen ene donder mee te maken

Nouja, ik heb genoeg absolute toppers zulke ballen zien missen hoor. Als Ronaldo die bal had gemist, was 'ie dan in 1 klap geen absolute topper meer?

Niet dat ik wil zeggen dat Rafael al absolute top is, maar de argumentatie vind ik een beetje naadje

pi_13260732
quote:
Op donderdag 18 september 2003 12:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Jij bent immers de expert op het gebied van internationaal topvoetbal
pi_13260817
quote:
Op donderdag 18 september 2003 12:50 schreef twi het volgende:

Nouja, ik heb genoeg absolute toppers zulke ballen zien missen hoor. Als Ronaldo die bal had gemist, was 'ie dan in 1 klap geen absolute topper meer?

In dat soort wedstrijden scoren echte toppers wel op dat soort momenten, dat is het verschil tussen echte toppers en goede voetballers. Ronaldo schiet er wel 2 in in de finale van het WK
quote:
Niet dat ik wil zeggen dat Rafael al absolute top is, maar de argumentatie vind ik een beetje naadje
Het is vrij hard en ongenuanceerd, maar dat is soms best nodig
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_13260862
quote:
Op donderdag 18 september 2003 12:59 schreef kamagurka het volgende:

Jij bent immers de expert op het gebied van internationaal topvoetbal

klopt
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_13261184
Ik zat net een aantal punten van de supportersavond over de supportersactie te lezen.
Waar komt dat punt van het dichtgooien van de grachten in de Arena vandaan? Waarom en hebben de supporters wel nagedacht over de (bouwkundige) gevolgen voor de arena?

Verder lijkt het wel erg F-side gericht terwijl het volgens mij de bedoeling is dat het algemene supporterspunten zijn.

pi_13261296
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:23 schreef mbn het volgende:
Ik zat net een aantal punten van de supportersavond over de supportersactie te lezen.
Waar komt dat punt van het dichtgooien van de grachten in de Arena vandaan? Waarom en hebben de supporters wel nagedacht over de (bouwkundige) gevolgen voor de arena?

Verder lijkt het wel erg F-side gericht terwijl het volgens mij de bedoeling is dat het algemene supporterspunten zijn.

Dan moeten die 'algemene supporters' ook maar punten aandragen. Wat voor punten had je in gedachten dan?

Ik ben het met alle punten wel eens, dichter op het veld lijkt me erg gaaf en levert extra plaatsen op.. Of het ook haalbaar is weet ik niet...

pi_13270968
Ben het wel eens met Tony dat dit feitje het verschil was tussen echte top en net eronder. Dat is de stap die Ajax nog moet maken. Je hebt nu feitelijk 90 minuten goed meegevoetbald, waarvan een groot deel zelfs iets beter, maar sommige delen ietsje zwakker. Milan maakt van de kansen die ze krijgen wel een goal, Ajax niet. Dat zijn details, die echter wel bepalend zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_13271142
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:23 schreef methodmich het volgende:
Ben het wel eens met Tony dat dit feitje het verschil was tussen echte top en net eronder. Dat is de stap die Ajax nog moet maken. Je hebt nu feitelijk 90 minuten goed meegevoetbald, waarvan een groot deel zelfs iets beter, maar sommige delen ietsje zwakker. Milan maakt van de kansen die ze krijgen wel een goal, Ajax niet. Dat zijn details, die echter wel bepalend zijn.
Juist. Het was dus ook niet als kritiek of iets dergelijks bedoeld, maar als een simpele constatering. Die is misschien vervelend, maar het is wel de bittere waarheid
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_13271261
Is ook zo, Ajax is natuurlijk geen europese TOP. We kunnen niet mee met Real, ManU, Inter/Milan. Maar dat wil niet zeggen dat we met wat mazzel en inzet er niet van kunnen winnen als de wind goed staat. Er is geen Ajacied die zegt dat we wel ff de CL zullen winnen, maar verder dan de 1e ronde komen is echt wel mogelijk..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_13273386
De geruchtenstroom omtrent de benoeming van Louis van Gaal als technisch directeur van Ajax blijft aanhouden. Hoewel ook namen de namen van Frank Arnesen, Ronald Spelbos en Piet Keizer worden genoemd, blijken de berichten omtrent de benoeming van Louis van Gaal als technisch directeur van Ajax het hardnekkigst, hoewel ook Frank Arnesen 'in the picture' zou blijven. Zowel het blad Voetbal International als het programma Barend en Van Dorp meldt dat de voormalige succestrainer van Ajax de belangrijkste kandidaat is om de naar Mexico vertrokken Leo Beenhakker op te volgen. In 1991 volgde Van Gaal Beenhakker al op na het vertrek van de Rotterdammer naar Real Madrid en oogstte Van Gaal tot zijn vertrek in 1997 nationale en internationale lof als trainer van Ajax.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')