quote:En binnen een uur na deze post brengt Koeman dus Mitea ...
Op zaterdag 13 september 2003 21:06 schreef Doc het volgende:[..]
Maar Koeman heeft Mitea wel gezien en stelt 'm nog niet op. Dat zegt voor mij voldoende

op jullie
 op jullieEn ook dat gezeik van de media altijd, AJAX geflatteerde overwinning, onterechte penalty.. RKC werd gewoon weggespeelt, vrijwel geen echte kans gehad en AJAX scoorde eindelijk weer eens lekker.
Leuk voor Sonck zn eerste goal! Verder beste wedstrijd van het seizoen, redelijke sfeer.. Ben niet ontevreden 
Can't wait till 1 oktober  

quote:Heb alleen de samenvatting gezien maar ik zag RKC toch 2 zeer grote kansen missen na ik dacht de 2-0
Op zaterdag 13 september 2003 23:55 schreef devv05 het volgende:
En ook dat gezeik van de media altijd, AJAX geflatteerde overwinning, onterechte penalty.. RKC werd gewoon weggespeelt, vrijwel geen echte kans gehad en AJAX scoorde eindelijk weer eens lekker.

quote:Na de 3-0.
Op zondag 14 september 2003 00:03 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Heb alleen de samenvatting gezien maar ik zag RKC toch 2 zeer grote kansen missen na ik dacht de 2-0
En RKC had verder helemaal niets in te brengen.

quote:Eerste helft hebben ze een kansje gehad en 2e helft misschien een of twee, die goal van hun was niet eens een kans maar gewoon een fout van AJAX omdat ze de muur niet lekker hadden staan.. Sowieso niets in vergelijking met het legio aan kansen van AJAX..
Op zondag 14 september 2003 00:03 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Heb alleen de samenvatting gezien maar ik zag RKC toch 2 zeer grote kansen missen na ik dacht de 2-0
Gaat erom dat er altijd wel iets is waar over gezeken wordt en dat ben ik gewoon zat.. Dan weer lucky dan weer geflatteerd.. 
RKC is vandaag gewoon overklast.

quote:gaat er niet om of het fouten waren of niet,zo was de pingel ook een fout
Op zondag 14 september 2003 00:10 schreef devv05 het volgende:[..]
Eerste helft hebben ze een kansje gehad en 2e helft misschien een of twee, die goal van hun was niet eens een kans maar gewoon een fout van AJAX omdat ze de muur niet lekker hadden staan.. Sowieso niets in vergelijking met het legio aan kansen van AJAX..

quote:Dan nog was het niet geflatteerd, een 4-0 of 5-0 had zeker niet misstaan.
Op zondag 14 september 2003 00:12 schreef DutchGooner het volgende:[..]
gaat er niet om of het fouten waren of niet,zo was de pingel ook een fout

quote:
Op zondag 14 september 2003 00:13 schreef devv05 het volgende:[..]
Dan nog was het zeker niet geflatteerd, een 4-0 of 5-0 had zeker niet misstaan.

quote:Nee maar dat zeiden ze op de radio wel weer
Op zondag 14 september 2003 00:13 schreef DutchGooner het volgende:[..]
maar dat zeg ik toch ook niet?
Heb niet de hele wedstrijd gezien dus kan daar niet over oordelen

Weet trouwens iemand mooie (zwarte) AFC AJAX truien te krijgen? Lekker voor in de winter als het wat kouder is...

quote:thnx.... ging zeker eenvoudiger dan ik dacht.... kon niet beoordelen of de pingel en de rode kaart terecht was maar dat komt zo wel bij studio sport...
Op zondag 14 september 2003 11:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Gefeliciteerd, goede en verrassend eenvoudige overwinning

quote:Volgens mij raakte hij hem ook niet heel erg gelukkig
Op zondag 14 september 2003 12:46 schreef kamagurka het volgende:
Eindelijk heeft de belgisch topscorer er eentje ingeprikt (was nu ook ECHT niet te missen)...
Zag er goed uit idd, veel beter dan voorgaande wedstrijden. Benieuwd of dit een blijvende vormverandering wordt
 Maar hij ging erin
 Maar hij ging erin 
En als 'ie 'm wel zo bedoeld had, was het een uiterst slim balletje  

quote:Inderdaad. Zag er nogal geforceerd uit, alsof zijn voet eigenlijk erover dacht hem weer voortijdig het doel uit te werken..
Op zondag 14 september 2003 12:55 schreef twi het volgende:[..]
Volgens mij raakte hij hem ook niet heel erg gelukkig
Maar hij ging erin
En als 'ie 'm wel zo bedoeld had, was het een uiterst slim balletje

Weet iemand nou van die AJAX truien te krijgen? Dacht dat het eerst via 410 kon maar kan het niet meer terugvinden op die site. In het supportershome verkopen ze alleen die 1000% anti kakkerlak shirts.
Hopen trouwens dat fnooit wat puntjes laat liggen zo, zou leuk zijn 
Voel me trouwens wel genaait als ik iedereen hoor over 55 euro voor een passepartout terwijl ik 112 euro betaal.. Duur kut vak  

quote:Een hoop mensen willen de drukte/file ontlopen, die de politie veroorzaakt door de stoplichten uit te zetten en vervolgens iedereen via de bijlmer te laten rijden. En er nog stadswachten voor inzetten ook.
Op zaterdag 13 september 2003 23:55 schreef devv05 het volgende:
Ik word gvd schijtziek van die mensen die 10 minuten voor tijd al weggaan zodat ze iets eerder thuis zijn, 5 minuten voor het einde van de wedstrijd was het halve stadion al leeg.. Blijf dan lekker thuis!op jullie
En ook dat gezeik van de media altijd, AJAX geflatteerde overwinning, onterechte penalty.. RKC werd gewoon weggespeelt, vrijwel geen echte kans gehad en AJAX scoorde eindelijk weer eens lekker.
Leuk voor Sonck zn eerste goal! Verder beste wedstrijd van het seizoen, redelijke sfeer.. Ben niet ontevreden
Can't wait till 1 oktober

quote:Zal best, maar maken die 5 minuten dan echt zoveel uit? Ik vind het maar een kut excuus. Als je het er niet voor over hebt blijf dan lekker thuis.
Op zondag 14 september 2003 13:08 schreef Kresj het volgende:[..]
Een hoop mensen willen de drukte/file ontlopen, die de politie veroorzaakt door de stoplichten uit te zetten en vervolgens iedereen via de bijlmer te laten rijden. En er nog stadswachten voor inzetten ook.

quote:je kan ook wachten totdat iedereen weg is....
Op zondag 14 september 2003 13:51 schreef devv05 het volgende:[..]
Zal best, maar maken die 5 minuten dan echt zoveel uit? Ik vind het maar een kut excuus. Als je het er niet voor over hebt blijf dan lekker thuis.

quote:Als je die truien met "AFC AJAX AMSTERDAM" bedoelt....
Op zondag 14 september 2003 13:08 schreef devv05 het volgende:
Weet iemand nou van die AJAX truien te krijgen? Dacht dat het eerst via 410 kon maar kan het niet meer terugvinden op die site. In het supportershome verkopen ze alleen die 1000% anti kakkerlak shirts.
Vraag op het tifosivak410 forum naar Erwin
Ik heb wel een e-mail adres van hem maar vraag zelf maar aan hem of hij nog aan die truien doet want ik ga niet met e-mail adressen lopen strooien

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |