3 weken uit de roulatie.
quote:zonde
Op vrijdag 12 september 2003 10:22 schreef zjroentje het volgende:
Grygera heeft een scheurtje in de hamstring.3 weken uit de roulatie.
''Dat Louis een aantal jaar geleden hier trainer was, was ons grote geluk. Hij is niet alleen bij het eerste elftal betrokken, maar bij de hele club. Dat is zijn werkwijze.'' Algemeen directeur Arie van Eijden werd al eerder in het gezelschap van Van Gaal is gesignaleerd. "Ik zou het fantastisch vinden als Louis terug zou keren bij Ajax", zo zegt Van Praag over de oud-coach van onder andere FC Barcelona en het Nederlands elftal.
ben benieuwd of Sonck in de spits zal verschijnen....
quote:4-4-2
Op vrijdag 12 september 2003 20:02 schreef superjoden het volgende:
Trainer Ronald Koeman vertelde vrijdagmiddag aan de vaderlandse pers dat hij de controle op het middenveld bij Ajax wil herstellen. Daar draait het immers in de eerste wedstrijden van het seizoen niet zoals de bedoeling is. Door Rafael van der Vaart terug te halen naar het middenveld hoopt de trainer dat de controle terugkomt.ben benieuwd of Sonck in de spits zal verschijnen....
quote:Dat lijkt meer op
Op vrijdag 12 september 2003 20:23 schreef Doc het volgende:[..]
4-4-2
quote:Ik wist het!!! De hoer
Focus op Fansites: Rafael uit vorm door Sylvie? Humor in TilburgVIANEN, 12 september 2003 19:00 - Alle profclubs in Nederland hebben een officiële website. Daarnaast hebben de clubs ook vaak één of meer fansites, die niet zelden beter, actueler of domweg leuker zijn dan die officiële sites. De webmasters steken er veel tijd in en dat levert het nodige moois op. Deze sites kunnen gemakkelijker recht-voor-z'n-raap-artikelen brengen, omdat ze meestal niet gebonden zijn aan de regels van de pr-afdeling van hun favoriete club. Daarom wil Voetbal Online met enige regelmaat een bloemlezing geven van de leukste, opmerkelijkste en/of interessantste berichten van de verschillende fansites.
Op www.ajaxonline staat de roddel dat de vormcrisis van Rafael van der Vaart wel eens veroorzaakt zou kunnen worden door de relatie die de jongeling heeft met tv-babe Sylvie Meis
Hoe serieus we dit bericht moeten nemen is vanwege het hoge roddelgehalte van RTL Boulevard nogal onduidelijk, maar gisteravond werd in dit RTL4-programma gemeld dat Sylvie Meis, de huidige vriendin van Rafael van der Vaart, de veroorzaker zou zijn van de vormcrisis van Ajax' vice-aanvoerder.
Als aansluiting op dit gerucht werden in RTL Boulevard enkele voorbeelden genoemd. Zo zou Van der Vaart het 's avonds erg laat maken ten opzichte van de periode vóór Meis. Overigens lijkt het toptalent zijn vorm weer te hebben gevonden. In beide EK-kwalificatieduels van Oranje (tegen Oostenrijk en tegen Tsjechië) was Van der Vaart deze week trefzeker.
Lobont
de Jong - Yakubu - SQC - Maxwell
Pienaar - Galasek - VDV - Soetaars
Zlatan - Sonck
Alhoewel het 4-3-3 of zelfs 3-4-3 Ajax-systeem natuurlijk een stuk mooier en aanvallender spel biedt dan een 4-4-2, moet je daar wel de spelers voor hebben. En Ajax heeft op het moment geen echte buitenspelers, met uitzondering van misschien Soetaers. Gewoon een degelijke 4-4-2 en dan eens kijken hoe dat gaat.
Jammer alleen dat er vorig weekend interlands waren -> Nu is er maar een enkele testcase (RKC) voordat Ajax naar Milaan mag afreizen, dus hopelijk loopt het een beetje ![]()
Hoe lang is Trabelsi overigens nog uitgeschakeld?
[Dit bericht is gewijzigd door Leshy op 13-09-2003 00:25]
quote:Hoeveel wedstrijden zie je dan voor die 100 Euri?
Op zaterdag 13 september 2003 10:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Zoooo net ook even een passe partoutje gehaald... Voor het niet te goedkope bedrag van 100,98 euro zit ik in vak 408...
quote:3 stuks he, Ajax - Club Brugge, Ajax - AC Milan en Ajax - Celta de Vigo
Op zaterdag 13 september 2003 10:30 schreef Eilanden het volgende:[..]
Hoeveel wedstrijden zie je dan voor die 100 Euri?
(en het is eurOOO
)
quote:Is inderdaad niet weinig .. 33 EurOoOoOoO per wedstrijd
Op zaterdag 13 september 2003 10:32 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
3 stuks he, Ajax - Club Brugge, Ajax - AC Milan en Ajax - Celta de Vigo
(en het is eurOOO
)
quote:Ach ja, en dan overdag ook nog Amsterdam in om 'een biertje' te doen..
Op zaterdag 13 september 2003 10:35 schreef Eilanden het volgende:[..]
Is inderdaad niet weinig .. 33 EurOoOoOoO per wedstrijd
Weet dat het Euro is, maar vind Euri gewoon lekkerder klinken
quote:Ik denk dat de wedstrijd tegen RKC te belangrijk is om eventjes 3-4-3 te gaan spelen. De punten voorsprong op PSV behouden en bij winst toch 1e in de competitie. En geen buitenspelers? Soetaers, Sikora, Wamberto, Mitea kunnen allemaal op de vleugels uit de voeten. Oké, de één minder dan de andere, maarja
Op zaterdag 13 september 2003 00:20 schreef Leshy het volgende:
Ziet er goed uitAlhoewel het 4-3-3 of zelfs 3-4-3 Ajax-systeem natuurlijk een stuk mooier en aanvallender spel biedt dan een 4-4-2, moet je daar wel de spelers voor hebben. En Ajax heeft op het moment geen echte buitenspelers, met uitzondering van misschien Soetaers. Gewoon een degelijke 4-4-2 en dan eens kijken hoe dat gaat.
quote:Ik denk dat de kwalificaties hoe ze zijn erlopen voor van der Vaart hem wel eventjes op scherp hebben gezet.
Jammer alleen dat er vorig weekend interlands waren -> Nu is er maar een enkele testcase (RKC) voordat Ajax naar Milaan mag afreizen, dus hopelijk loopt het een beetjeHoe lang is Trabelsi overigens nog uitgeschakeld?
Overigens wel frappant dat 'ie als 'ie op trainingskamp is wél presteert
Misschien maar op de Italiaanse manier een trainingskamp voor élke wedstrijd?
Sylvie
quote:volgens AT5 zal De Jong vandaag beginnen omdat Trabelsi wel al fit is maar pas 2 volle trainingen heeft meegemaakt.
Op zaterdag 13 september 2003 00:20 schreef Leshy het volgende:
Hoe lang is Trabelsi overigens nog uitgeschakeld?
quote:En nu nog GOEDE buitenspelers... (Soetaers is denk ik de beste buitenspeler van dit rijtje).
Op zaterdag 13 september 2003 10:57 schreef twi het volgende:
En geen buitenspelers? Soetaers, Sikora, Wamberto, Mitea kunnen allemaal op de vleugels uit de voeten.
quote:Maar we hebben nog niks van Mitea gezien, dus daar kun je nog geen oordeel over vellen.
Op zaterdag 13 september 2003 14:08 schreef Doc het volgende:[..]
En nu nog GOEDE buitenspelers... (Soetaers is denk ik de beste buitenspeler van dit rijtje).
quote:Oei...
Op zaterdag 13 september 2003 14:08 schreef Doc het volgende:
(Soetaers is denk ik de beste buitenspeler van dit rijtje).
quote:Maar Koeman heeft Mitea wel gezien en stelt 'm nog niet op. Dat zegt voor mij voldoende
Op zaterdag 13 september 2003 15:26 schreef zjroentje het volgende:[..]
Maar we hebben nog niks van Mitea gezien, dus daar kun je nog geen oordeel over vellen.
quote:Niet dan?
Op zaterdag 13 september 2003 18:01 schreef keeper het volgende:[..]
Oei...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |