abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13273483
Arnesen zou ik niet echt een goeie keuze vinden, niet dat ie niet bekwaam zou zijn, maar hij komt "daar" vandaan...

Van Gaal zou opzich wel cool zijn, maar zou die zich niet teveel met het spel gaan bemoeien??

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_13273570
quote:
Op donderdag 18 september 2003 21:01 schreef HeatWave het volgende:
Arnesen zou ik niet echt een goeie keuze vinden, niet dat ie niet bekwaam zou zijn, maar hij komt "daar" vandaan...

Van Gaal zou opzich wel cool zijn, maar zou die zich niet teveel met het spel gaan bemoeien??

ik denk dat koeman dat niet toe zou laten alhoewel hij goed advies niet zal negeren.....misschien kan van gaal nog een paar leuke talentjes tevoorschijn toveren.....
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_13273678
quote:
Op donderdag 18 september 2003 21:04 schreef superjoden het volgende:

[..]

ik denk dat koeman dat niet toe zou laten alhoewel hij goed advies niet zal negeren.....misschien kan van gaal nog een paar leuke talentjes tevoorschijn toveren.....

En een grote naam in de top is nooit slecht voor het aantrekken van spelers natuurlijk...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_13273731
Cristian Chivu is blij met de beslissing om voor AS Roma te gaan voetballen. Een transfer leek op het eind toch nog af te ketsen, maar Ajax en AS Roma vonden toch nog een passende oplossing. Chivu was echter nooit van plan terug te keren naar Ajax.

Momenteel is Chivu verhuurd aan AS Roma tot aan de winterstop. Tot die tijd krijgt de Romeinse club de tijd om voor een bankgarantie te zorgen voor de transfersom die er voor de Roemeen betaald moet worden.

"Het was een moeilijke tijd voor mij, maar momenteel voel ik me weer goed", sprak Chivu in Gazzetta Dello Sport. "Het deed me pijn dat ik weer naar Amsterdam werd gehaald. Rome is de mooiste stad van de wereld en ik voel me hier thuis."

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  vrijdag 19 september 2003 @ 00:20:14 #230
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_13278960
quote:
Op donderdag 18 september 2003 21:10 schreef superjoden het volgende:
Cristian Chivu is blij met de beslissing om voor AS Roma te gaan voetballen. Een transfer leek op het eind toch nog af te ketsen, maar Ajax en AS Roma vonden toch nog een passende oplossing. Chivu was echter nooit van plan terug te keren naar Ajax.

Momenteel is Chivu verhuurd aan AS Roma tot aan de winterstop. Tot die tijd krijgt de Romeinse club de tijd om voor een bankgarantie te zorgen voor de transfersom die er voor de Roemeen betaald moet worden.

"Het was een moeilijke tijd voor mij, maar momenteel voel ik me weer goed", sprak Chivu in Gazzetta Dello Sport. "Het deed me pijn dat ik weer naar Amsterdam werd gehaald. Rome is de mooiste stad van de wereld en ik voel me hier thuis."

Ja Cristian, vooral zo doorgaan, dan kan je op veel respect van de Ajacieden rekenen
pi_13279993
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 00:20 schreef twi het volgende:

[..]

Ja Cristian, vooral zo doorgaan, dan kan je op veel respect van de Ajacieden rekenen

Eikel! Ik hoop dat ie verzuipt in een van die praaaachtige fontijnen in zijn favoriete stad
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_13280732
quote:
Op donderdag 18 september 2003 21:10 schreef superjoden het volgende:
...
Ach, dit is toch waarshijnlijk niet goed vertaald uit G.D.S. die dat weer hebben verzonnen of aangedikt. Natuurlijk is hij blij dat hij daar kan voetballen, maar hij zal echt niet zeggen dat het 'pijn' doet om naar Amsterdam te komen...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_13280810
IDD dit zal vast wel overdreven zijn hoor en gazetto daar hecht ik zoiezo niet veel waarde aan.
pi_13281707
En dan nog, hij is toch al weg, en wij hebben SQD.
  vrijdag 19 september 2003 @ 09:28:27 #235
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_13281808
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 09:21 schreef JeroenV het volgende:
En dan nog, hij is toch al weg, en wij hebben SQD.
Die inmiddels toch al in 2 belangrijke Europese wedstrijden een doelpunt van de tegenstander inluidde. Eén blunder en één dekkingsfout.
  vrijdag 19 september 2003 @ 12:39:30 #236
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_13286041
Crosspost uit het PSV-topic:
quote:
Onthutste Kezman is jaloers op Ajax

19/9/2003 9 :12

Mateja Kezman baalt. Hij baalt van de thuisnederlaag die PSV woensdag incasseerde in de Champions League. En hij baalt van de speelwijze van zijn ploeggenoten. Hij klinkt gedesillusioneerd. 'Ik begrijp er nog niets van. We moeten door, maar hoe?'
PSV slaagde er woensdag niet in een echte vuist te maken tegen AS Monaco, dat met 2-1 kwam winnen in het Philips Stadion. Het Eindhovense avontuur in de kampioenencompetitie lijkt daarmee alweer voorbij. Kezman wijst vooral naar zijn ploeggenoten. 'Ik heb me aan hen geërgerd', moppert hij in het Eindhovens Dagblad.

'Het ontbrak aan inzet en kwaliteit. Sommige jongens waren bang om te voetballen. Zo slap en bang. Ze kozen steeds voor de gemakkelijkste oplossing. Balletje terug. Of juist de lange bal spelen. En ik maar wachten voorin. Ik kon alleen maar wachten op een bal die goed zou vallen. Ik geloof dat ik in de eerste helft maar één goede bal gekregen heb. Schandalig.'

Zelf kwam de Servische aanvaller er ook niet aan te pas. 'In de hele wedstrijd heb ik maar één kans gekregen, maar die vloeide niet voort uit een actie. Die ontstond zomaar. Ineens lag die bal voor mijn voeten. Ik had maar een fractie van een seconde de tijd om uit te halen. Die keeper redde trouwens heel goed. Dat was alles in die wedstrijd.'

En dat terwijl hij vecht tegen het stempel dat hij in Nederland wel kan scoren, maar in Europa niet. 'Ik wilde eindelijk weer eens scoren in de Champions League. In Europese wedstrijden zoek ik mijn motivatie. Maar ik kreeg slechts drie of vier ballen. Dat is niet acceptabel op ons niveau.'

Kezman constateerde dat een groot aantal van zijn medespelers niet kan omgaan met de druk, die hoort bij het spelen in de Champions League. 'In het voetbal heb je altijd en overal te maken met druk. De manier waarop je er mee omgaat bepaalt de kwaliteit van je ploeg. Kijk nou eens naar de manier waarop Ajax daarmee omspringt. Spelers van Ajax gaan rustig zo'n belangrijke wedstrijd in. Die ploeg lukt dat wel. Ik vind het pijnlijk om dat te moeten constateren maar het is zo.'

Hij weet dat er nog vijf duels zijn om kwalificatie bij de laatste zestien af te dwingen, maar erg hoopvol klinkt Kezza niet. 'We kunnen het. Ik denk dat we de kwaliteit hebben. Al weet ik het niet meer zeker.'

Bron vi.nl

Oeioeioeioei

Zal 'ie tijdens de winterstop vertrekken?

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 september 2003 @ 12:42:49 #237
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13286124
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 12:39 schreef twi het volgende:
[..]

Oeioeioeioei

Van mij mag-ie wel naar Ajax komen hoor
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 september 2003 @ 12:45:16 #238
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13286197
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 00:20 schreef twi het volgende:

[..]

Ik denk dat het gewoon eerlijk is. Tuurlijk baalde hij dat-ie misschien terug naar Amsterdam moets als-ie zich ingesteld had op Roma. En Rome is ook een wereldstad en ik kan me voorstellen dat iemand die mooier vind dan Amsterdam.
pi_13286277
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 12:45 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik denk dat het gewoon eerlijk is. Tuurlijk baalde hij dat-ie misschien terug naar Amsterdam moets als-ie zich ingesteld had op Roma. En Rome is ook een wereldstad en ik kan me voorstellen dat iemand die mooier vind dan Amsterdam.

Dat is waar maar je moet maar zo denken, als hij naar Milaan of Madrid was gegaan had hij hetzelfde gezegd
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_13286632
Rome is ook de mooiste stad van de wereld
slettebak [@] gmail.com
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 september 2003 @ 13:14:01 #241
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13286806
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 12:48 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dat is waar maar je moet maar zo denken, als hij naar Milaan of Madrid was gegaan had hij hetzelfde gezegd

Die steden ken ik niet zo goed, maar die zullen ook fantastisch zijn
pi_13289137
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 12:39 schreef twi het volgende:
[..]

Oeioeioeioei

Als PSV eruit ligt in Europa wel. Dus het antwoord is ja.

En naar Ajax zal ie niet gaan, want jullie hebben Sonck al...

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_13289250
Wow Kezman naar Ajax.. Wat zou DAT teweeg brengen
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_13289286
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Wow Kezman naar Ajax.. Wat zou DAT teweeg brengen
Doelpunten.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_13289326
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 14:53 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Doelpunten.

en daar buiten?

In Southern Sun
pi_13289429
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

en daar buiten?

Zou ik nu niet weten.

Daarbij is Kezman gewoon onbetaalbaar voor Ajax, lijkt me.

AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_13289454
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 14:58 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Zou ik nu niet weten.

Daarbij is Kezman gewoon onbetaalbaar voor Ajax, lijkt me.

Lijkt mij ook. Alleen is zo'n pure spits wel wat Ajax nodig heeft. Ik hoop nog steeds op Belgische Wesley...
In Southern Sun
pi_13289494
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 14:59 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Lijkt mij ook. Alleen is zo'n pure spits wel wat Ajax nodig heeft. Ik hoop nog steeds op Belgische Wesley...

Maar ook hij zal aan het systeem van Ajax moeten wennen.
pi_13289520
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 15:00 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Maar ook hij zal aan het systeem van Ajax moeten wennen.

Is wel zo. Maar aan Nederland is tie aangepast, hij kent het NL voetbal erg goed (misschien wel te goed en Europa te weinig)...
In Southern Sun
pi_13289557
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Is wel zo. Maar aan Nederland is tie aangepast, hij kent het NL voetbal erg goed (misschien wel te goed en Europa te weinig)...

Hij heeft in Europa idd nog niks klaar kunnen spelen, en ik zie hem dit bij PSV ook niet doen.

Al met al zou ik hem er graag bij willen hebben, het blijft toch een wereldspits.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')