Ik wil dus een vibrator met de volgende dingen:
- Moet tegen water kunnen (in bad/onder de douche)
- Moet super stil zijn (ouders zijn er tegen dus die mogen niets merken)
- Moet geen anaal stukje hebben...
- Moet traploos regelbaar zijn
- Zowel inwendig als tegen de clit aan te gebruiken zijn
- Vrouwlijk uiterlijk (roze/paarse, met konijntjes, weet ik het )
Nou, dat valt mee he? Weet iemand een vibrator die aan deze eisen voldoet en waar ik die kan kopen? Geld maakt niet uit, het is een verjaardagskado en die mag best duur zijn...
[Dit bericht is gewijzigd door Farmer_L op 01-09-2003 19:37]
quote:Hahahaha.........Ja tsjek de Pabo eens
Op maandag 1 september 2003 19:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Je moet niet een té goede kopen, straks heeft ze jou niet meer nodig
quote:Ik ga em ook beheren
quote:Ik lees liever ervaringen en geen zoetsappige reclame stukjes...
Op maandag 1 september 2003 19:37 schreef FFantaghiro het volgende:
www.pabo.nl
quote:In dat geval: Bij mij. Voor 150 euro.
Op maandag 1 september 2003 19:36 schreef Farmer_L het volgende:
[...]
Weet iemand een vibrator die aan deze eisen voldoet en waar ik die kan kopen? Geld maakt niet uit, het is een verjaardagskado en die mag best duur zijn...
quote:ja dat kan.. veel succes dan!
Op maandag 1 september 2003 19:42 schreef Farmer_L het volgende:[..]
Ik lees liever ervaringen en geen zoetsappige reclame stukjes...
quote:Does ff niet offtopic... Alleen serieuze reacties graag...
Op maandag 1 september 2003 19:42 schreef sizzler het volgende:[..]
In dat geval: Bij mij. Voor 150 euro.
Laatst zag ik in de Yes staan dat dit dolfijntje de absolute nummer 1 is.
quote:Een levensechte eikel vibreert niet.
Op maandag 1 september 2003 20:03 schreef Futuregirl het volgende:
Niet alleen vibreert de levensechte eikel
quote:Bedoel je deze?
Op maandag 1 september 2003 19:48 schreef Zeo-kz het volgende:
Kheb een tijdje terug dus ook eentje voor mn vriendin gekocht, nm het mooie blauwe dolfijntje. Is in water te gebruiken, redelijk stil, meerdere standen. Goede vorm!Laatst zag ik in de Yes staan dat dit dolfijntje de absolute nummer 1 is.
quote:Je hebt daar nu ook het zusje van, Jane.
Op dinsdag 2 september 2003 22:26 schreef _asterix_ het volgende:
Tarzancollega schijnt er erg te vreden over te zijn
Jane Jungle Queen
De top heeft een realistisch uiterlijk. de grote zilveren parels binnen in de schacht zorgen voor stevige stimulatie. De buitenkant van de schacht is bekleed met fijne puntjes. Twee horentjes van het clittrillertje zorgen voor een krachtig stimulans. De clittriller heeft 6 uitsteeksels waarvan 2 grotere welke je clitoris verwennen. De bediening is gemakkelijk, de functies zijn apart van elkaar te gebruiken. Voor zowel de top en de triller is er een on/off en een "auto" functie. Als je eerst op "on' drukt en daarna op "auto" draait de schacht zowel links-als rechtsom en werkt de triller in een onvoorspelbaar ritme: verrassend! KLeur roze, transparant, glimmend rood. Lengte 18.5 cm. Doorsnede 3.5 cm. Waterproof
quote:Klinkt errug veelbelovend
Op woensdag 3 september 2003 11:32 schreef Farmer_L het volgende:[..]
Je hebt daar nu ook het zusje van, Jane.
Jane Jungle Queen
De top heeft een realistisch uiterlijk. de grote zilveren parels binnen in de schacht zorgen voor stevige stimulatie. De buitenkant van de schacht is bekleed met fijne puntjes. Twee horentjes van het clittrillertje zorgen voor een krachtig stimulans. De clittriller heeft 6 uitsteeksels waarvan 2 grotere welke je clitoris verwennen. De bediening is gemakkelijk, de functies zijn apart van elkaar te gebruiken. Voor zowel de top en de triller is er een on/off en een "auto" functie. Als je eerst op "on' drukt en daarna op "auto" draait de schacht zowel links-als rechtsom en werkt de triller in een onvoorspelbaar ritme: verrassend! KLeur roze, transparant, glimmend rood. Lengte 18.5 cm. Doorsnede 3.5 cm. Waterproof
zou iemand hier al ervaring mee hebben?
quote:Lijkt wel een alien.
Jane Jungle Queen
ze worden wel steeds geavanceerder
quote:Dus je vriendin heeft ouders die niet willen weten dat ze seksueel aktief is,en helemaal geen voorstanders zijn van het vrouwelijk orgasme...
Op maandag 1 september 2003 19:36 schreef Farmer_L het volgende:- Moet super stil zijn (ouders zijn er tegen dus die mogen niets merken)
Zo'n vibo die je wil,zijn er dus voldoende,je wilt gewoon een waterdichte,met een mooi kleurtje en verder geen poespas.
Kijk ff bij pabo of cristine le duc,of bij leuke sexshop bij je in de buurt.
Keuze genoeg.
In ieder geval, veel plezieRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
ps. koop ook meteen een setje duracell batterijtjes(of ander goed merk),die dingen die erbij geleverd worden zijn meestal niet veel goeds.
En er is nix zo vervelend dan RRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrr.........prutprut.
quote:Jaaaa!!!! Deze moet je doen!!! Klinkt helemaal geweldig!!! Mocht alleen wel ietsje langer en dikker van mij, maar ach, de clitstimulator is wel de BOMB!
Jane Jungle Queen
quote:Misschien zijn haar ouders er niet 'tegen', maar gewoon normaal en willen ze liever niet weten wat hun lieve dochtertje allemaal in d'r gaatje stouwt.
Op woensdag 3 september 2003 14:06 schreef Herr.Flick het volgende:[..]
Dus je vriendin heeft ouders die niet willen weten dat ze seksueel aktief is,en helemaal geen voorstanders zijn van het vrouwelijk orgasme...
Oudbollig en bekrompen
quote:Zal ik aan haar doorgeven, zal ze vast blij mee zijn. Ze was helemaal te spreken over tarzan, zij is het type " whoooooot jij en een vibrator ????
Jane Jungle Queen
quote:Owja tuurlijk, NORMAAL wil dus zeggen, wel doen maar niet willen weten....
Op woensdag 3 september 2003 18:31 schreef Taurus het volgende:[..]
Misschien zijn haar ouders er niet 'tegen', maar gewoon normaal en willen ze liever niet weten wat hun lieve dochtertje allemaal in d'r gaatje stouwt.
Sjonge, ik d8 dat we in de 21e eeuw leefden
quote:Jij hoort je ouders graag door de lattenbodem heen beuken?
Op woensdag 3 september 2003 23:53 schreef Herr.Flick het volgende:[..]
Owja tuurlijk, NORMAAL wil dus zeggen, wel doen maar niet willen weten....
Sjonge, ik d8 dat we in de 21e eeuw leefden
En is even vragen in de sexwinkel niet de beste optie?
[Dit bericht is gewijzigd door TrenTs op 04-09-2003 00:39]
quote:zijn piemeltje is misschien niet altijd ind e buurt als zij geil is, en Tarzan wellicht wel...
Op vrijdag 5 september 2003 20:18 schreef Masta-t het volgende:
doet jouw piemeltje het niet meer?
En waar je ze kunt kopen; bij Fun Facory uiteraard, maar als je ff zoekt, zijn er ook in NL leveranciers
En verder zeg ik nix
quote:er zullen altijd lieden nodig zijn die het gras maaien en het vuilsnis moeten buitenzetten
quote:HAHAHHAHA
Op woensdag 3 september 2003 18:31 schreef Taurus het volgende:[..]
Misschien zijn haar ouders er niet 'tegen', maar gewoon normaal en willen ze liever niet weten wat hun lieve dochtertje allemaal in d'r gaatje stouwt.
quote:haha moet je me uitnodigen... misschien kan er dan wel wat geregeld worden
Op woensdag 3 september 2003 14:17 schreef Horny-Little-DeviL het volgende:[..]
Ik ben ook bijna jarig btw...Ik wil er ook wel zo 1 voor me B-Day!
quote:wil je er ook nog iemand bij hebben die hem voor je bedient???
Op woensdag 3 september 2003 14:17 schreef Horny-Little-DeviL het volgende:[..]
Jaaaa!!!! Deze moet je doen!!! Klinkt helemaal geweldig!!! Mocht alleen wel ietsje langer en dikker van mij, maar ach, de clitstimulator is wel de BOMB!
Ik ben ook bijna jarig btw...Ik wil er ook wel zo 1 voor me B-Day!
quote:Een beetje off-topic, maar waar zijn ze precies tegen? Technologie? Zijn het amish?
Op maandag 1 september 2003 19:36 schreef Farmer_L het volgende:
ouders zijn er tegen dus die mogen niets merken
(Ik ben wel eens in amisch country geweest maar ik heb niet in een koetsje gereden.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |