En nee, ik zit niet 6 uur achter elkaar met een vibrator in mn kut.
En ik heb niet alleen maar hiervoor een profiel aangemaakt hoor.
Had wel wat serieuzere reacties verwacht, want ik meen het heel serieus...
quote:Heb je hulp nodig
Op maandag 1 september 2003 19:46 schreef Futuregirl het volgende:
Nou sorry Mcintosh...ik heb dan wel altijd zin maar doe het alleen met mn vriendje, of met mezelf dan.En nee, ik zit niet 6 uur achter elkaar met een vibrator in mn kut.
En ik heb niet alleen maar hiervoor een profiel aangemaakt hoor.
Had wel wat serieuzere reacties verwacht, want ik meen het heel serieus...
Ikke ben alleen maar benieuwd of er meer mensen zijn die dit hebben. Je hoort me ook niet klagen hoor... Of zijn jullie gewoon jaoers?
quote:Waarom zou je in vredesnaam een kloon willen maken? Dit is dus iets wat ik nooit heb begrepen.
Nou zeg, jullie zijn ook niet aardig tegen nieuwe klonen....
In de jaren 80 was het nog wel lachwekkend, van die mensen die om de haverklap opnieuw zaten in te bellen op BBSjes om weer als hun eigen alter-ego in te loggen en op hun eigen postings te reageren, maar anno 2003!? Wellicht kun jij me eens verlichting verschaffen in dit, voor mij onbevattelijke fenomeen?
Thanx Chiefwandinhand... Ik geniet er ook zeker van!!!
quote:Dan heb je gewoon alle schijn tegen gehad.
Op maandag 1 september 2003 20:07 schreef Futuregirl het volgende:
Ik ben hier 100% helemaal nieuw. Nooit eerder profiel gehad... En misschien zei ik het verkeerd maar ben dus geen kloon. Maar wat ik zeg, jullie zijn niet echt aardig tegen nieuwelingen...Thanx Chiefwandinhand... Ik geniet er ook zeker van!!!
quote:Als wat je zegt waar is, dan bied ik je bij deze mijn excuses aan; laat het echter ook een waarschuwing voor je zijn - nu weet je hoe er al gauw gereageerd wordt op dit soort postings, en helaas, ja, dat zegt ook wat over wat je verder kunt verwachten. Hoe dan ook wens ik je veel plezier hier op Fok!, en hopelijk weet je door alle negatieve schijt heen te kijken; if so, dan is het hier best gezellig
Ik ben hier 100% helemaal nieuw. Nooit eerder profiel gehad... En misschien zei ik het verkeerd maar ben dus geen kloon. Maar wat ik zeg, jullie zijn niet echt aardig tegen nieuwelingen...
Serieus : misschien nog niet alle kanten van sex ontdekt ? en dat je lichaam gewoon continu nieuwe dingen wil proberen of meer ervaring op doen ? 1 of ander oer-instinct ofzo ?
quote:Niet de enige chronisch loopse kloon nee. Maar effe serieus, vrouwen die altijd geil zijn, dat kan niet hoor, foei
Op maandag 1 september 2003 20:33 schreef Catwoman1986 het volgende:
Je bent niet de enigste hoor
En aan de ervaring zal het ook niet liggen. Ik vind dat ik al redelijk wat ervaring heb. Ok, nu loop ik weer het risico om niet serieus genomen te worden maar ik heb het ook al eens met een vrouw gedaan en een trio met mvv en ook wel allerlei standjes. Ach wat maakt het ook uit...Zolang het leuk en lekker is is het toch goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |