abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12878513
quote:
Op maandag 1 september 2003 19:39 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

heyyy willie

pi_12878568
Nou sorry Mcintosh...ik heb dan wel altijd zin maar doe het alleen met mn vriendje, of met mezelf dan.

En nee, ik zit niet 6 uur achter elkaar met een vibrator in mn kut.

En ik heb niet alleen maar hiervoor een profiel aangemaakt hoor.

Had wel wat serieuzere reacties verwacht, want ik meen het heel serieus...

pi_12878651
Nou zeg, jullie zijn ook niet aardig tegen nieuwe klonen....
Moet ik eerst verdienen zeker?
En ik ben zeker geen kloon van BHFH. Puur toeval dat ik op zijn topics heb gereageerd....
pi_12878670
MikeyMo dan?
pi_12878681
quote:
Op maandag 1 september 2003 19:46 schreef Futuregirl het volgende:
Nou sorry Mcintosh...ik heb dan wel altijd zin maar doe het alleen met mn vriendje, of met mezelf dan.

En nee, ik zit niet 6 uur achter elkaar met een vibrator in mn kut.

En ik heb niet alleen maar hiervoor een profiel aangemaakt hoor.

Had wel wat serieuzere reacties verwacht, want ik meen het heel serieus...

Heb je hulp nodig
als je vriend er niet is ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_12878724
Nee ook niet van Mikey Mo.

Ikke ben alleen maar benieuwd of er meer mensen zijn die dit hebben. Je hoort me ook niet klagen hoor... Of zijn jullie gewoon jaoers?

pi_12878789
kloon
Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider |
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
pi_12878806
quote:
Nou zeg, jullie zijn ook niet aardig tegen nieuwe klonen....
Waarom zou je in vredesnaam een kloon willen maken? Dit is dus iets wat ik nooit heb begrepen.

In de jaren 80 was het nog wel lachwekkend, van die mensen die om de haverklap opnieuw zaten in te bellen op BBSjes om weer als hun eigen alter-ego in te loggen en op hun eigen postings te reageren, maar anno 2003!? Wellicht kun jij me eens verlichting verschaffen in dit, voor mij onbevattelijke fenomeen?

pi_12878808
Misschien dat jullie me niet geloven, maar ik wil toch even weten of het normaal is.
Maak je niet druk, normaal wordt gezien als dat wat de meeste anderen ervan vinden, en aan die menig heb je lekker niks.
Het is zoals het is, je bent vaak lekker geil en je hebt zin, nou en, als je er maar van geniet en laat de rest maar lekker zeuren toch?
Ik wou dat ik zo'n vriendin had zeg, lekker
waarom?
pi_12878815
Nepkloon.
pi_12878987
Ik ben hier 100% helemaal nieuw. Nooit eerder profiel gehad... En misschien zei ik het verkeerd maar ben dus geen kloon. Maar wat ik zeg, jullie zijn niet echt aardig tegen nieuwelingen...

Thanx Chiefwandinhand... Ik geniet er ook zeker van!!!

maandag 1 september 2003 @ 20:10:07 #37
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_12879037
Ik wil ook altijd wel
Maar ik heb dan ook geen vriendin ofzo
[KNE]-Mod
pi_12879107
quote:
Op maandag 1 september 2003 20:07 schreef Futuregirl het volgende:
Ik ben hier 100% helemaal nieuw. Nooit eerder profiel gehad... En misschien zei ik het verkeerd maar ben dus geen kloon. Maar wat ik zeg, jullie zijn niet echt aardig tegen nieuwelingen...

Thanx Chiefwandinhand... Ik geniet er ook zeker van!!!

Dan heb je gewoon alle schijn tegen gehad.
Als je geen kloon bent: Ga toch lekker je gang.
Ik heb het zelf ook een tijdje gehad, maar dat is toch ook afhankelijk van je partner, denk ik. Als die niet continue zin heeft gaat bij jezelf ook een beetje de zin eraf.
pi_12879187
quote:
Als wat je zegt waar is, dan bied ik je bij deze mijn excuses aan; laat het echter ook een waarschuwing voor je zijn - nu weet je hoe er al gauw gereageerd wordt op dit soort postings, en helaas, ja, dat zegt ook wat over wat je verder kunt verwachten. Hoe dan ook wens ik je veel plezier hier op Fok!, en hopelijk weet je door alle negatieve schijt heen te kijken; if so, dan is het hier best gezellig
pi_12879231
Tsja dat kan, nou dan hoop ik dat ik de schijn nu een beetje mee krijg...
Is ook zo. Ik heb het nu ongeveer 8 maanden met mijn vriendje...misschien dat het wel minder wordt? Maar ik denk dat hij ook altijd zin heeft, maar denk dat dat bij mannen toch weer net anders is. Dat die sowieso sneller geil zijn dan vrouwen ( in de meeste gevallen dan ).
  maandag 1 september 2003 @ 20:20:00 #41
21059 leonard_jaag
Van mij mag het lente worden!!
pi_12879252
Hoe herken ik nymphomanes?? Ze bestaan en zou dr graag een daten..
nog tips voor me Futuregirl??
Leef nu!! Waarom doet iedereen toch zo moeilijk?!?!?
Ajax kampioen 2003-2004
pi_12879274
Thanx voor de tip stittelbuur. Maar aan de andere kant...Dit forum gaat toch over sex? Maar goed, weet wat ik kan verwachten nu he.
pi_12879310
Hmmm nee sorry leonard_jaag. Geen tips. Aan mij zie of merk je het ook niet hoor! Tenminste zolang je niet alleen met me bent, haha. Ik ben een heel doodnormaal net meisje dus echt geen idee hoe je ze kan herkennen
  maandag 1 september 2003 @ 20:23:50 #44
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_12879332
Futuregirl, heb je al eens met je dokter erover gesproken? het kan zijn dat je hormonenhuishouding niet helemaal loopt zoals het hoort.
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_12879363
Lekker! Maar meestal als je gaat samenwonen of trouwen gaat dit spontaan over. Trust me.
According to a new survey, women say they feel more comfortable undressing in front of men than they do undressing in front of other women. They say that women are too judgmental, where, of course, men are just grateful.
pi_12879390
Wow, hoe doe je het, altijd geil zijn. Mijn vriendinnetje heeft het niet zo erg, maar ook wel redelijk hoor
Ik ben gek :)
pi_12879536
Je bent niet de enigste hoor
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_12879564
Niet serieus : damn, ik ben jalours op je vriend !!

Serieus : misschien nog niet alle kanten van sex ontdekt ? en dat je lichaam gewoon continu nieuwe dingen wil proberen of meer ervaring op doen ? 1 of ander oer-instinct ofzo ?

pi_12879756
quote:
Op maandag 1 september 2003 20:33 schreef Catwoman1986 het volgende:
Je bent niet de enigste hoor
Niet de enige chronisch loopse kloon nee. Maar effe serieus, vrouwen die altijd geil zijn, dat kan niet hoor, foei
Jusqu'ici tout va bien...
pi_12879758
Hmm, voorlopig dan nog maar ff niet trouwen of samenwonen.

En aan de ervaring zal het ook niet liggen. Ik vind dat ik al redelijk wat ervaring heb. Ok, nu loop ik weer het risico om niet serieus genomen te worden maar ik heb het ook al eens met een vrouw gedaan en een trio met mvv en ook wel allerlei standjes. Ach wat maakt het ook uit...Zolang het leuk en lekker is is het toch goed?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')