quote:De eerste CD van Limp Bizkit was ook goed, daarna ging het ook van hard naar beneden.
Op maandag 1 september 2003 14:46 schreef bruinekanarie het volgende:
Ik vind het nwe nummer wel goed en hun eerste CD was ook wel goed te doen dus waarom deze niet...
quote:IK heb 'm nou bijna afgeluisterd en ik vind het zeker niet tereleustellend.
Op maandag 1 september 2003 14:53 schreef muisss het volgende:
Ik heb vandaag het nieuwe nummer someday gehoort en gedwnld
De rest valt by the way niet te downloaden
quote:Ja maar Nickelback heeft niet zo'n aars als een Fred Durst als frontman.
Op maandag 1 september 2003 14:53 schreef TrenTs het volgende:[..]
De eerste CD van Limp Bizkit was ook goed, daarna ging het ook van hard naar beneden.
quote:100% mee eens.
Op maandag 1 september 2003 15:00 schreef StarGazer het volgende:[..]
Ja maar Nickelback heeft niet zo'n aars als een Fred Durst als frontman.
quote:Hehe , ach de lyrics van Bizkit zijn nooit sterk geweest --> Keep on rollin' rollin
Op maandag 1 september 2003 15:03 schreef TrenTs het volgende:[..]
100% mee eens.
Die nieuw single van ze is best goed, alleen moet ik zeggen dat die nieuwe single van LB wel wat duidelijk jatwerk vertoont ten opzichte van bijvoorbeeld Taproot.
Niet dat ze daar ooit bij in de buurt komen, de lyrics van Eat You Alive zijn echt bijzonder slecht.
quote:Ik wilde met Sinterklaas kiezen tussen die CD van ze een Holy Wood van Manson.... ik heb denk ik nog nooit zo'n spijt gehad van een CD zeg.
Op maandag 1 september 2003 15:05 schreef StarGazer het volgende:[..]
Hehe , ach de lyrics van Bizkit zijn nooit sterk geweest --> Keep on rollin' rollin
Echt een klote CD met veel te veel popi muziek om maar te verkopen.
Evt. nog kans dat 'ie snel gaat vervelen, maar voorlopig hoor je mij niet klagen
Nu nog de potentiële singles eruit weten te halen...
Ook de begin nummers, 1,2 zijn relaxt. Goeie cd met wat rustige tot echt nickelback muziek.
Als je silver side up goed vond is deze ook aan te raden.
Maar daarom af en toe best lekker, gewoon omdat het Nickelback is..
maar goed, ik vind het wel weer een mooi album, ik vond silver side up al goed, dus er kon natuurlijk weinig mis gaan.
Misschien een beetje hetzelfde standaard werk, maar waarom zou je iets dat goed valt bij een grote groep, gaan veranderen?
quote:noem je ook net wat op
Op maandag 1 september 2003 14:53 schreef TrenTs het volgende:[..]
De eerste CD van Limp Bizkit was ook goed, daarna ging het ook van hard naar beneden.
Ik ga hem deze week ff kopen, vorige cd was ook top
quote:Ik heb dit topic genoemd in mijn review van het album, die ik gisteren heb geplaatst.
Op zondag 28 september 2003 15:30 schreef ChRoNiC het volgende:
IK heb hem ook, ik vind hem wel aardig. Maar de oudere vind ik toch wat beter.
Ik vind dit album aan de ene kant beter dan SSU, omdat sommige nummers wat harder klinken en het zeker een kwaliteitsalbum is geworden. Aan de andere kant ontbreekt een nieuwe 'How You Remind Me' en dus denk ik niet dat dit album zo succesvol zal worden dan het vorige.
Al met al wel een erg goed album in ieder geval.
welke is volgens jullie de beste?
ik vind the state erg goed
quote:Vind je Someday dan niet een echt 'How You Remind Me' nummer??
Op zondag 12 oktober 2003 14:17 schreef TripleM het volgende:[..]
Ik heb dit topic genoemd in mijn review van het album, die ik gisteren heb geplaatst.
Ik vind dit album aan de ene kant beter dan SSU, omdat sommige nummers wat harder klinken en het zeker een kwaliteitsalbum is geworden. Aan de andere kant ontbreekt een nieuwe 'How You Remind Me' en dus denk ik niet dat dit album zo succesvol zal worden dan het vorige.
Al met al wel een erg goed album in ieder geval.
quote:Curb
Op zondag 12 oktober 2003 14:32 schreef soulfly1983 het volgende:
eerste cd van nickback?
ze hebben ondertussen al 4 hoor
curb
the state
silver side up
the long roadwelke is volgens jullie de beste?
ik vind the state erg goed
quote:Wie zegt dat het de eerste is dan?
Op zondag 12 oktober 2003 14:32 schreef soulfly1983 het volgende:
eerste cd van nickback?
quote:Nee, niet echt eigenlijk. Ik weet niet waarom, maar ik vind Feelin' Way Too Damn Good er dan meer in de buurt komen..
Op zondag 12 oktober 2003 15:04 schreef Dezz het volgende:
Vind je Someday dan niet een echt 'How You Remind Me' nummer??
quote:beetje grote sprong hé? het 4de album zal wel goed zijn... want het eerste was ook goed?
Op maandag 1 september 2003 14:46 schreef bruinekanarie het volgende:
Ik vind het nwe nummer wel goed en hun eerste CD was ook wel goed te doen dus waarom deze niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |