Vaag... want ik heb nog nooit meegemaakt dat ie naar buiten kwam... ook niet met friemelen of echt seksen...quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:08 schreef yedimaster-sidguppy het volgende:
HEY!
struikel ik over dit topic....er ging n lichtje branden naar aanleiding van laatste Vrijdag.zij dat ding weer terug gepropt, maar met t nogal enthousiaste gebums en gevriemel van ons, kwam t toch nogal s naar buiten.....
moeten die dingen goed blijven zitten? ik kon t zoooooo makkelijk eruit vissen, ook zonder handjes.....
Troost je, hij mag er 3 uur per etmaal uitzijn en ze zal dus onmogelijk zwanger zijn als hij er maar zo kort uit is geweest. Ik snap alleen niet waarom je een meisje niet van tevoren vraagt of en hoe ze anticonceptie gebruikt, maar dat terzijdequote:Op woensdag 14 april 2004 00:35 schreef yedimaster-sidguppy het volgende:
misschien...maar t was echt geen opzet!
en al helemaal niet nou ik weet wat t is!
kinders brrrrrrrr![]()
Volgens mij kan je het ook weer aanpassen. Weet het niet zeker. Ik heb een agenda op mijn computer die me mailtjes stuurt en het staat ook in de agenda van mijn mobieltje.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:24 schreef Pearly het volgende:
Achteraf denk ik .. als ik eens een paar dagen uit wil stellen .. tja.! Dan werkt die hele sms niet meer natuurlijk.
Iemand ervaring al?
Ik ben begonnen met de nuvaring op de dag dat ik normaal begon met de pil slikken. Je kunt hem (als je het niet helemaal vertrouwt) vanavond al in doen, dat is geen enkel probleemquote:Op zondag 18 april 2004 16:09 schreef octopussy het volgende:
dit is misschien een beetje een suffe vraag...
Ik heb nu de nuvaring gehaald en ik heb sinds maandag mijn laatste stopweek van de pil. Ik heb dus vorige week zondag mijn laatste pil geslikt. Is het nu handig om vanavond (zondag) de nuvaring in te doen, of is het toch beter om dit maandag te doen?
Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Dit geldt dus ook voor mij! Ik lees de ervaringen graag mee...quote:Op zondag 18 april 2004 19:04 schreef Christine het volgende:
...
Nadat ik met de pil begon, had ik geen zin meer. Echt compleet niet. Na het beginnen met de Nuvaring heb ik langzaamaan steeds meer zin gekregen. Nu, een half jaar na het begin ermee, is het weer als vanoudsquote:Op zondag 18 april 2004 19:04 schreef Christine het volgende:
Ervaringen welkom
Bedankt voor je ervaring. Ik wacht nog even op een aantal andere verhalen (als die komen??) maar ik ben er eigenlijk al bijna zeker van dat ik binnenkort de nuvaring ga proberen.quote:Op maandag 19 april 2004 00:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nadat ik met de pil begon, had ik geen zin meer. Echt compleet niet. Na het beginnen met de Nuvaring heb ik langzaamaan steeds meer zin gekregen. Nu, een half jaar na het begin ermee, is het weer als vanouds
Als apothekersassistente zou je dan ook moeten weten dat middelen als Nuvaring dan wel evenveel hormonen bevatten als een gewone pil (wat niet eens waar is: 15 microgram EE nuvaring vs 20 voor de lichtste pil!), maar dat de manier van hormoonafgifte bepalend is voor het ontstaan van de bijwerkingen. Bij Nuvaring (en de Evra pleister) worden de hormonen geleidelijk over de dag verspreid afgegeven, terwijl met zo'n pil je gigantische hormoonschommelingen hebt omdat je maar 1 keer per dag een stoot hormonen binnenkrijgt.quote:en nu ontopic...er zitten in de nuvaring net zoveel hormonen als in elke andere lichte pil..dus als lovette niet bij je werkt kan de nuvaring ook niet werken....maar oke...we horen veel positieve dingen over de nuvaring...
Het is duur! bij mij zit het dus in een extra pakket en zijn er geen kosten aan verbondenquote:Op maandag 19 april 2004 15:48 schreef Christine het volgende:
Het klinkt bijna als een wondermiddel, maar.... wat zijn eigenlijk de nadelen? Waarom is niet heel Nederland aan de Nuvaring?
-omdat veel mensen er niet vanaf weten (zelfs veel huisartsen kennen het niet eens)quote:Op maandag 19 april 2004 15:48 schreef Christine het volgende:
Waarom is niet heel Nederland aan de Nuvaring?
Het is ook nog maar een jaar op de markt ofzo. Het is vrij nieuw, en dat schrikt mensen nog af.quote:Op maandag 19 april 2004 16:03 schreef Aventura het volgende:
-omdat veel mensen er niet vanaf weten (zelfs veel huisartsen kennen het niet eens)
Er zijn ook vrouwen die liever geen 'vreemde' dingen in hun lichaam willen. Ik heb daar zelf ook last van gehad tot een paar maanden geleden. Ik ben nu pas een beginnend tampongebruikster, omdat het idee van een niet natuurlijk iets in je lichaam me eigenlijk niet zo aanstond. Nu moet ik dus best wel wennen! Maar ik geef wel toe dat tampons uiteindelijk wel wat meer zekerheid biedt dan maandverband (ik zwem en duik veel, en dat kan je met een tampon dan weer wel doen). Ik moet ook ontzettend wennen aan het idee dat er nu een plastic ring in mijn shede zit. Ik zou niet zo snel beginnen aan een spiraaltje, dat is wel duidelijk!quote:-er zijn vrouwen die vies van zichzelf zijn en zichzelf liever niet aanraken van binnen (ja, ze bestaan echt, van die meiden die dus ook geen tampons gebruiken...)
quote:-het is inderdaad heel erg duur. Boven de 21 betaal je 32 euro voor drie maanden, als je niet een toppakket of iets dergelijks hebt in je verzekering.
Hallo Christine !quote:Op zondag 18 april 2004 19:04 schreef Christine het volgende:
Heeft iemand ervaring met de nuvaring en sekslust?
Ervaringen welkom
Heel goed stuk confined!!!! Gewéldig ... en zo is het nog eens ook, ook !!!!!quote:Op maandag 19 april 2004 13:38 schreef confined het volgende:
[..]
Dus we worden -- om het maar flauw te zeggen -- dubbel genaaid.
Ik ben heel benieuwd naar die Nuvaring overigens. Erg veel last van alle andere pillen die ik tot nu toe heb gebruikt (depressie, doorbraakbloedingen, aankomen, PMS...)
Denk dat ik binnenkort maar weer eens naar de dokter ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |