quote:Ja dit is wel erg vaag zeg, ze heeft hem waarschijnlijk toch niet helemaal op de juiste manier gebruikt. Er zijn zoveel vrouwen die beweren dat ze 'dwars door de pil/ring/whatever' heen zwanger zijn geraakt. De meesten zeggen dat denk ik uit schaamte over hun eigen slordigheid. of zijn bv. glad vergeten dat ze een keertje diarree hadden of overgegeven ofzo.
Op zaterdag 14 februari 2004 00:36 schreef martax het volgende:
een kennis van me is zwanger geraakt tijdens het gebruik van de nuva ring. kreeg later van haar huisarts te horen dat het die het alleen nog maar adviseerde aan "oudere" vrouwen.
quote:Dit slaat nergens op. Ze had gewoon voorzichtiger moeten zijn. Mijn dokter vertelde over een vrouw die haar nuvaring een dag na de inbrengdag had ingebracht en dus zwanger werd. Wat dat betreft is het net de pil. Je moet stipt zijn.
Op zaterdag 14 februari 2004 00:36 schreef martax het volgende:
een kennis van me is zwanger geraakt tijdens het gebruik van de nuva ring. kreeg later van haar huisarts te horen dat het die het alleen nog maar adviseerde aan "oudere" vrouwen.
quote:Nog veel stipter, zelfs. Met de pil had ik twaalf uur speling, met de NuvaRing maar drie uur... ik heb gewoon een vaste tijd en die staat in mijn agenda, daar wijk ik misschien drie minuten van af, maar meer niet
Op zaterdag 14 februari 2004 18:51 schreef Dissolved het volgende:[..]
Dit slaat nergens op. Ze had gewoon voorzichtiger moeten zijn. Mijn dokter vertelde over een vrouw die haar nuvaring een dag na de inbrengdag had ingebracht en dus zwanger werd. Wat dat betreft is het net de pil. Je moet stipt zijn.
Voel je hem bij vingeren en voor de man bij neuken?
quote:Wij voelen er allebei helemaal niks van! Het is wel belangrijk dat je hem goed diep inbrengt, anders wil ie nog wel eens zakken en dan is het net een scheef zittende tampon die in de weg zit.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:07 schreef erodome het volgende:
Merk je de ring zelf eigenlijk op bij sex?Voel je hem bij vingeren en voor de man bij neuken?
quote:Nee, wij voelen hem niet zitten, niet bij vingeren, niet bij neuken.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:07 schreef erodome het volgende:
Merk je de ring zelf eigenlijk op bij sex?Voel je hem bij vingeren en voor de man bij neuken?
Pil is niet 100% zeker... Vroeger moest ik twee stuks per dag Diane slikken om mn menstruatie onder controle te houden. Ik vroeg toen aan de dokter of ik met die ene lichte pil waar ik mee begonnen was wel veilig was geweest en hij dacht van niet. Gelukkig doe ik het alleen maar met condoom.quote:Op zaterdag 14 februari 2004 13:29 schreef Aventura het volgende:
Ja dit is wel erg vaag zeg, ze heeft hem waarschijnlijk toch niet helemaal op de juiste manier gebruikt. Er zijn zoveel vrouwen die beweren dat ze 'dwars door de pil/ring/whatever' heen zwanger zijn geraakt. De meesten zeggen dat denk ik uit schaamte over hun eigen slordigheid. of zijn bv. glad vergeten dat ze een keertje diarree hadden of overgegeven ofzo.
sja, heeft ze m wel goed gebruikt? Je kan ook zwanger raken terwijl je de pil slikt..als er iets misgaat....(vergeten, overgeven, diarree...)quote:Op zaterdag 14 februari 2004 00:36 schreef martax het volgende:
Mijn vriendin gebruikt ook die ring. En ja als ik haar vinger dan voel je hem wel. Maar dat het storend is zul je mij niet horen zeggen. Tijdens de daad opzich moet je je er echt op focussen om hem te voelen. En dan nog zal het voor mij geen reden zijn om er over te gaan zeuren. Het is voor haar simpeler in gebruik.quote:Op zaterdag 14 februari 2004 22:07 schreef erodome het volgende:
Merk je de ring zelf eigenlijk op bij sex?<p>Voel je hem bij vingeren en voor de man bij neuken?
Bij mij zit de ring niet erg diep, en voel hem ook niet tijdens het dragen. Tijdens het vingeren voelen we hem wel, maar dit is natuurlijk niet naar. Ik laat de ring tijdens het voorspel zitten, maar verweider hem vaak als we gaan neuken. Mijn vriend voelt hem af en toe, in het ene standje beter als in de andere (vooral als ik boven zit is de ring voor hem duidelijk te voelen) Ik heb er zelf totaal geen last van.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:59 schreef lack-of-interest het volgende:
ach, vergeet ik die andere vraag! de ring gaat er bij mij regelmatig uit om te vrijen en tot op heden ben ik niet zwanger geraakt.
uit de faq (gebruikster-gedeelte) van de nuvaring site:
"Kan NuvaRing tijdens de geslachtgemeenschap worden verwijderd?
Hoewel het niet nodig is, kan NuvaRing voor de geslachtsgemeenschap worden verwijderd, maar hij moet dan wel binnen 3 uur worden teruggeplaatst. Het is echter sterk aan te raden om de ring tijdens de geslachtsgemeenschap te laten zitten; in de meeste gevallen ondervinden zowel de man als de vrouw tijdens de geslachtsgemeenschap geen hinder van de ring."
Ahhh dat is wel een geruststelling, dankjewelquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Bij mij begint mijn menstruatie ook niet op de tweede of derde dag, soms pas op dag vijf of zes of zelfs als ik alweer met de ring ben begonnen. Niet ieder mens is regelmatig, ik was het voordat ik met de pil begon niet, terwijl ik de pil slikte niet en nu met de Nuvaring ook niet. Als je hem er niet eens uit hebt gehaald, is er volgens mij niets aan de hand, hoor.
Ja, precies... dat geloof ik ook!quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:27 schreef moralia het volgende:
Nou ja het is ook gewoon lekker om niet elke avond aan het pilletje slikken te denken, dat vind ik tenminste enorm prettig aan de nuvaring.
Is dat iets om bang voor te zijn dan?quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:51 schreef Pearly het volgende:
Ik ben bang dat ik er al aan gewend ben !!!
Ik weet niet of je ziekenfondsverzekerd bent?quote:Op woensdag 7 april 2004 10:05 schreef Pearly het volgende:
Waarom scheelt dat zó met de prijs hier ¤ 19.15
Nou, het scheelt hem vooral geld... bovendien doet niet hij het, maar zijn assistentequote:Op donderdag 8 april 2004 20:43 schreef moralia het volgende:
Ik kreeg een herhaal recept om drie keer een nieuw doosje te halen, dus geen probleem met mijn huisarts wat dat betreft. Gewoon even vragen denk ik, scheelt je huisarts ook weer tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |