Het betreft hier een GeForce 1 kaart met video-in/tv-out en 32 MB geheugen. Wat ik zoek is een grafische kaart van dezelfde of betere specs die passief gekoeld is. (dus geen fan).
Wie kan me helpen??
quote:En uw prijs?
Op maandag 1 september 2003 12:06 schreef Dreadknight het volgende:
Ik koel hier een ATI 9700 pro passief.
Ok, het is dan wel met een ZALMAN koeling, maar het werkt perfect.http://www.zalman.co.kr/english/product/zm80a-hp.htm
quote:Ja, dat is een van de weinige die standaard passief gekoeld zijn volgens mij.
Op maandag 1 september 2003 12:13 schreef hyperfuzz het volgende:
Geforce 2 MX (200/400) kun je wel passief koelen d8 ik, gewoon kleine fan erafhalen en flink koelblok erop zetten.
Oja ik heb nog een 16Mb TNT en een 32Mb TNT2 kaart
quote:mijn servertje mag het doen met een 1mb trident PCI kaart
Op maandag 1 september 2003 12:52 schreef daNpy het volgende:
Waarom een GeForce in een server?
In mijn server zit niet eens een videokaartOja ik heb nog een 16Mb TNT en een 32Mb TNT2 kaart
meer dan genoeg draait toch FreeBSD op in TEXT mode
(zonder wil die niet starten :/ )
quote:Bij mij zit er voor back-up een 2Mb Mach64 kaart in
Op maandag 1 september 2003 12:56 schreef Ou-Tannu het volgende:[..]
mijn servertje mag het doen met een 1mb trident PCI kaart
meer dan genoeg draait toch FreeBSD op in TEXT mode
(zonder wil die niet starten :/ )
quote:meer dan genoeg toch
Op maandag 1 september 2003 13:00 schreef daNpy het volgende:[..]
Bij mij zit er voor back-up een 2Mb Mach64 kaart in
k bedoel, wat moet je server met een Geforce 2 oid als die toch altijd zonder monitor staat te pruttelen?
kan je er net zo goed een S3 of Trident in rammen
quote:je gaat een stille server bouwen en zoekt een daarbij een videokaart waarmee je spelletjes kan spelen,. Makkelijker om gewoon die fan van het koelblokje af te slopen overhitten doet zon kaart toch niet.
Op maandag 1 september 2003 12:03 schreef Maf het volgende:
Het betreft hier een GeForce 1 kaart met video-in/tv-out en 32 MB geheugen. Wat ik zoek is een grafische kaart van dezelfde of betere specs die passief gekoeld is.
quote:Inderdaad. Stekker van fannetje loshalen en onderclocken die hap.
Op maandag 1 september 2003 13:07 schreef koeskoes het volgende:[..]
je gaat een stille server bouwen en zoekt een daarbij een videokaart waarmee je spelletjes kan spelen,. Makkelijker om gewoon die fan van het koelblokje af te slopen overhitten doet zon kaart toch niet.
Ik heb m geprobeerd te modden; heb er koelribben opgezet die eigenlijk een P3 horen te koelen. Het plastic bevestigingsmateriaal is gesmolten... Dus dat was niet zon goed idee. Voordat ik zon ZALMAN set wou kopen wou ik eerst kijken of niemand ergens een kaartje heeft liggen waar hij toch niks meer mee doet.
quote:Als je die koeler dan gewoon met AS Thermal adhesive vast zet, werkt als een trein... (heb ik zelf met een AMD koelblok op een Gf3 gedaan......)
Op maandag 1 september 2003 13:31 schreef Maf het volgende:
Ik heb m geprobeerd te modden; heb er koelribben opgezet die eigenlijk een P3 horen te koelen. Het plastic bevestigingsmateriaal is gesmolten... Dus dat was niet zon goed idee. Voordat ik zon ZALMAN set wou kopen wou ik eerst kijken of niemand ergens een kaartje heeft liggen waar hij toch niks meer mee doet.
Deze doe ik weg voor een leuk bod
quote:30 incl verzenden?
Op maandag 1 september 2003 16:15 schreef retep_19 het volgende:
Ik heb hier nog een geforce3 ti 200 64Mb AGP passief gekoeld liggen.
Deze kaart is van MSI en standaard passief gekoeld.Deze doe ik weg voor een leuk bod
Plaatje:
Voor 30 euro is ie van jou.
quote:En voor 48 euro koop je een Geforce 4Ti4200.......
Op maandag 1 september 2003 17:43 schreef retep_19 het volgende:
30 euro vind ik wat weinig. Voor 50euro koop je geforce4mx. En zo'n geforce 3 ti presteert toch een stukje beter.
quote:Nou vertel mij dan is waar? linkje?
Op maandag 1 september 2003 18:17 schreef Croga het volgende:[..]
En voor 48 euro koop je een Geforce 4Ti4200.......
quote:ook benieuwd is
Op maandag 1 september 2003 18:17 schreef Croga het volgende:[..]
En voor 48 euro koop je een Geforce 4Ti4200.......
themagicforcedj[at]hotmail[dot]com
quote:you've got mail
Op woensdag 10 september 2003 19:04 schreef Maf het volgende:
Anyway, ik zoek nog steeds een passief gekoelde AGP kaart, de vorige heeft het via mail laten afweten. Als iemand iets heeft, mail me dan op :themagicforcedj[at]hotmail[dot]com
quote:Deantoine had niet echt wat ik zocht.
Op woensdag 10 september 2003 19:46 schreef deantoine het volgende:[..]
you've got mail
-dicht-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |