quote:Leuk hoor, eindelijk weer een metal programma op de radio, maareh.. welke ziel gaat op dinsdag en woensdag om 03.00 's nachts naar 3fm luisteren
Op dinsdag en woensdag om 03 uur hoor je voortaan Remi Tjon Ajong (bekend als zanger van Green Lizard) en Chris Herrebrugh met een Metalprogramma. Liefhebbers van harde muziek moeten hier dus zeker de wekker voor zetten!
Ik geef die jongens graag een kans maar niet om 0.300 's nachts!
Weer een initiatief dat gedoemd is om te mislukken. Het zal zowiezo de kracht van Vara's vuurwerk missen denk ik... Maar goed...
quote:Welke ziel luistert er zowiezo naar 3fm.
Op maandag 1 september 2003 11:12 schreef Plaguebearer het volgende:
Dit stond op de 3fm site:
[..]welke ziel gaat op dinsdag en woensdag om 03.00 's nachts naar 3fm luisteren
quote:
[..]Leuk hoor, eindelijk weer een metal programma op de radio, maareh.. welke ziel gaat op dinsdag en woensdag om 03.00 's nachts naar 3fm luisteren
Ach ja.... VARA`S VUURWERK......
Was dat niet ooit op dinsdagavond om 20.00???Weer een initiatief dat gedoemd is om te mislukken. Het zal zowiezo de kracht van Vara's vuurwerk missen denk ik... Maar goed...
Wel ok dat Remi dat gaat doen, aardige gozer.
quote:haha nou geweldig hoor die Nu Metaller.. We are blessed. NOT
[..]Leuk hoor, eindelijk weer een metal programma op de radio, maareh.. welke ziel gaat op dinsdag en woensdag om 03.00 's nachts naar 3fm luisteren
Weer een initiatief dat gedoemd is om te mislukken. Het zal zowiezo de kracht van Vara's vuurwerk missen denk ik... Maar goed...
Wat 3fm dus overdag ook aan metal draait, maar dan zonder andere dingen erdoorheen.
quote:beter dan niets iig
Op maandag 1 september 2003 11:22 schreef Seborik het volgende:
Had hier een tijdje terug al iets over gelezen, het zou dan vooral metal als Linkin Park worden.Wat 3fm dus overdag ook aan metal draait, maar dan zonder andere dingen erdoorheen.
quote:Een echt goed metal programma zit er dus nog niet in
Op maandag 1 september 2003 11:22 schreef Seborik het volgende:
Had hier een tijdje terug al iets over gelezen, het zou dan vooral metal als Linkin Park worden.Wat 3fm dus overdag ook aan metal draait, maar dan zonder andere dingen erdoorheen.
quote:het type mensen wat wel de intelligentie bezit om sowieso goed te spellen
Op maandag 1 september 2003 11:13 schreef Markster het volgende:[..]
Welke ziel luistert er zowiezo naar 3fm.
quote:Weet iemand hoet het zit met dat metalprogramma wat een van die gasten van Sinister in samenwerking met TMF wilde gaan maken ofzo?
Op maandag 1 september 2003 11:28 schreef Muizig het volgende:[..]
Een echt goed metal programma zit er dus nog niet in
quote:Sinister & TMF
Op maandag 1 september 2003 11:32 schreef mr_cucumber het volgende:[..]
Weet iemand hoet het zit met dat metalprogramma wat een van die gasten van Sinister in samenwerking met TMF wilde gaan maken ofzo?
Las daar een aantal maanden geleden iets over maar sindsdien niets meer over gehoord.
Een van die lui schijnt een soort van productiebedrijfje te hebben wat wel een metalprogramma wilde gaan maken..zoiets was het geloof
quote:
Op maandag 1 september 2003 11:34 schreef OphiOn het volgende:
Sinister & TMF
quote:Dat vraag ik me af...
Op maandag 1 september 2003 11:23 schreef HeatWave het volgende:[..]
beter dan niets iig
.
quote:Remi is enorme fan van Maiden, lijkt me sterk dat ie dat niet in z'n show wil hebben!
Op maandag 1 september 2003 11:49 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ja die remi gast wou geen "oude"metal in het progamma hebben.
quote:Ik denk eerder dat je
Op maandag 1 september 2003 11:49 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ja die remi gast wou geen "oude"metal in het progamma hebben.
quote:Ach, Vara's Vuurwerk werd gepresenteerd door Henk Westbroek. Als er iemand commentaar had op het feit dat hij het presenteerde terwijl hij zelf totaal andere muziek maakte was zijn commentaar simpel: 'Ik kan ook geen eieren leggen maar weet wel verdomd goed hoe een omelet moet smaken'.
Op maandag 1 september 2003 11:22 schreef OphiOn het volgende:[..]
haha nou geweldig hoor die Nu Metaller.. We are blessed. NOT
Alleen het tijdstip: 3 uur 's nachts: Ik hoop niet dat mijn buurman op het idee komt om het voluit te luisteren. Opnemen en 's ochtends in de file beluisteren lijkt me handiger. Zoiets ded ik ook bij Vara's Vuurwerk, die nam ik ook meestal op...
Hmmm... Ik moet op zolder nog wel een paar bandjes van de top 100 hebben.. *graaf* *graaf*
quote:
Op maandag 1 september 2003 12:32 schreef i_defy het volgende:[..]
Remi is enorme fan van Maiden, lijkt me sterk dat ie dat niet in z'n show wil hebben!
quote:Dan zal ik het wel verkeerd gelezen hebben.
Geplaatst door Grayburn op maandag 1 september 2003 12:34Ik denk eerder dat je Florent bedoeld.
Doodgeboren kindje, dit programma.
quote:Waarschijnlijk willen de heren van 3fm de indruk wekken dat zij de alternatieve muziek niet links laten liggen...
Op maandag 1 september 2003 12:54 schreef Zander het volgende:
Op een doordeweekse dag om drie uur 's nachts...Doodgeboren kindje, dit programma.
Nou, we zijn er blij mee.
De Top 5 Hardste Platen Ooit Op De Nederlandse Radio Gedraaid:
5- Nirvana - Territorial Pissings
4- Slipknot - New Abortion
3- Slayer & Atari Teenage Riot - No Remorse
2- Dimension Seven - Just
1- The Berzerker - No One Wins
Ik kan me toch wel hardere platen bij Henk herinneren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |