abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15052351
Lijkt me wel hygiënisch het scheren van schaamhaar. Maar het lijkt me wel eng hoor, met een scheermesje over je zak gaan!
pi_15052382
quote:
Op maandag 1 december 2003 03:56 schreef P-Style het volgende:
Lijkt me wel hygiënisch het scheren van schaamhaar. Maar het lijkt me wel eng hoor, met een scheermesje over je zak gaan!
gewoon doen, en je zal zien: het is minder erg dan je baard eraf scheren. Gewoon een goed mesje gebruiken en t is super simpel en ongevaarlijk.
American beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water
pi_15052403
quote:
Op maandag 1 december 2003 04:18 schreef troma78 het volgende:

[..]

gewoon doen, en je zal zien: het is minder erg dan je baard eraf scheren. Gewoon een goed mesje gebruiken en t is super simpel en ongevaarlijk.

Goeie mesjes gebruik ik sowieso, maareh... in m'n zak zit toch een stuk meer reliëf (en huid is flexibeler) dan in mijn kaaklijn. Lijkt mij dat er dan gemakkelijk een "velletje" tùssen de mesjes komt!
pi_15052407
quote:
Op maandag 1 december 2003 04:40 schreef P-Style het volgende:

Goeie mesjes gebruik ik sowieso, maareh... in m'n zak zit toch een stuk meer reliëf (en huid is flexibeler) dan in mijn kaaklijn. Lijkt mij dat er dan gemakkelijk een "velletje" tùssen de mesjes komt!

vel strak trekken (en niet te hard natuurlijk: dat doet pijn ) en het is dan echt moeilijk om dan nog je velletje ertussen te krijgen.
American beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water
pi_15052411
We zullen het eens proberen...
  maandag 1 december 2003 @ 05:05:45 #56
46511 Linz
held der helden
pi_15052422
quote:
Op maandag 1 december 2003 03:56 schreef P-Style het volgende:
lijkt enger dan het is, gewoon een beetje strak trekken, dan scheert het gemakkelijk
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_15053472
quote:
Op maandag 1 december 2003 04:40 schreef P-Style het volgende:

[..]

Mijn man heeft zich nog nooit in zijn zak gesneden, wel in zijn gezicht...

De kans dat je jezelf snijdt is erg klein, gewoon rustig scheren, beetje beheerst scheren en allen komt goed.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_15053641
Even een vraagje. Is het bijsnoeien van mijn schaamhaar afdoende tegen schaamluis?
Je bent wat je wordt als je niet oppast
  maandag 1 december 2003 @ 13:06:17 #59
75862 Kermit_Q
green is my color
pi_15057948
Als je daarmee wilt beginnen:

haal eerst het ergste weg met een tondeuse van bijv. je scheerapparaat.

Doe de rest met een scheermesje onder de douche. Het gaat goed, zolang je niet te hard op je mesje duwt.
Gebruik géén scheerapparaat om het kort te scheren, je voelt vanzelf wel waarom...

Succes.

Kermit Q.

Wat zijn koninkrijken anders dan grote roversbenden? - Aurelius Augustinus
pi_15058614
haha ja je hebt gelijk kermit
electrisch doet echt AUW
ik doe lekker alles kaal:P
met zo'n lady shaver onder de douche
dan krijg je meteen een dikke stijve, en gaat het heel makkelijk en smooth
Tri State. Tri State. !
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 december 2003 @ 13:31:15 #61
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_15058651
quote:
Op maandag 1 december 2003 09:31 schreef Lupos het volgende:
Even een vraagje. Is het bijsnoeien van mijn schaamhaar afdoende tegen schaamluis?
Bij mijn weten niet
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_15064598
ik *oei* pluk *ouch* ze er gewoon *ploink* 1 voor 1 uit *shit mis*...is ff monnikenwerk, maar *hebbes* het wel waard *oef*

de zak dus kaal en zoals al eerder gezegd, een toefje getrimd schaamhaar houden voor de 'mannelijke' look

pi_15066475
quote:
Op maandag 1 december 2003 09:31 schreef Lupos het volgende:
Nee dat schijnt niet afdoende te zijn...

Heel even offtopic maar, als iemand er meer over wil praten gelieve een nieuwe topic erover te openen.

Een tekstje over schaamluis, met dank aan: http://dokterdokter.tiscali.nl/folder.cgi?id2=274

Schaamluis
Wat is het?
Schaamluis is een parasiet. De luizen zijn ongeveer 1,5 tot 2 millimeter groot en opvallend plat. Vandaar de aanduiding 'platjes'. De vrouwtjes hechten zich met klauwen aan de achterpoten aan de basis van twee haren. Hun eitjes (neten) worden vastgeplakt aan de haren, dicht bij de huid. Met het groeien van de haren komen de neten iets verder van de huid af te liggen.
Schaamluis is een onschuldige aandoening.

Hoe herkent u het?
Schaamluis valt meestal op door jeuk in de schaamstreek. Als u goed kijkt, kunt u de luizen zelf zien, zij bewegen weinig en vluchten niet voor licht. Om de neten te vinden kunt u het volgende doen: duw met uw vingers de haren opzij tot u de huid eronder kunt zien en laat dan de vingers door het haar gaan, terwijl u steeds de huid kunt blijven zien. Kijk goed naar de plek waar de haren ontspringen en naar de eerste anderhalve centimeter van de haren. Hier zijn de neten te vinden. Neten zijn eitjes van de luis. Ze zijn wit, ongeveer een halve millimeter groot. Ze worden stevig vastgeplakt aan basis van de haren, dus vlak bij de huid.
Als u luizen of neten ziet, weet u zeker dat er sprake is van schaamluis.

Hoe ontstaat het?
Schaamluis is besmettelijk.
De meest voorkomende manieren van besmetting zijn:

Het hebben van seksueel contact met iemand die besmet is

het slapen in een besmet bed

het gebruiken van een besmette handdoek

het dragen van kleding van iemand die besmet is.

Is het ernstig en wat kunt u verwachten?
Schaamluis is niet ernstig. Als het niet wordt behandeld, komen er steeds meer luizen. Daardoor wordt de jeuk erger en wordt ook de kans om anderen te besmetten groter. Het is dus wel zaak om er iets aan te doen.
Soms nestelen de luizen zich in het haar van oksels, wenkbrauwen, baard of snor. Ook in deze gebieden kan dan jeuk optreden.
Wanneer niet ook de seksuele partners worden behandeld, kan de behandeling schijnbaar mislukken door herbesmetting.

Wanneer naar de huisarts?
Wanneer u overtuigd bent, dat er sprake is van schaamluis (bijvoorbeeld doordat u een luis ziet), is het niet nodig om contact op te nemen met de huisartspraktijk. Schaamluis kunt u heel goed zelf behandelen.
Wanneer er misschien ook sprake is van een geslachtsziekte, kunt u beter geen risicos nemen. Dokterdokter adviseert u dan om contact op te nemen met de huisartspraktijk, een GGD, polikliniek voor geslachtsziekten of Rutgershuis.

Wanneer de behandeling niet helpt, wanneer u twijfelt of er wel sprake is van schaamluis, als u vragen heeft waarop u geen antwoord heeft gevonden of wanneer u niet zeker weet of u het wel goed doet, raadt dokterdokter.nl u aan om contact op te nemen met de huisartspraktijk.

Wat kunt u er zelf aan doen?
U kunt kiezen tussen een behandeling met of zonder bestrijdingsmiddel. Bij een behandeling zonder bestrijdingsmiddel moet u erg veel moeite doen en is de kans op mislukking groter. De meeste artsen geven de voorkeur aan een behandeling met bestrijdingsmiddel.
Daarnaast moet u andere maatregelen treffen om verdere besmetting en herhaling te voorkomen. Wanneer niet ook de seksuele partners worden behandeld, kan de behandeling mislukken door herbesmetting. Schaamluis kan erg hardnekkig zijn. Wees daarom heel nauwkeurig en zorgvuldig bij het uitvoeren van de behandelingsadviezen.

Behandeling
Meestal hebben de luizen zich alleen in de schaamstreek genesteld. Als u jeuk heeft in oksels, wenkbrauwen, baard of snor, of als u daar luizen en/of neten heeft gezien, moet u ook die gebieden meebehandelen. Sommige mensen scheren als onderdeel van de behandeling hun schaamhaar af. Het scheren maakt de kans van slagen groter. Bij wenkbrauwen, wimpers of snor kunt u proberen met een pincet alle neten te verwijderen.

Met bestrijdingsmiddel.

Doordrenk het haar grondig met een malathion-preparaat, liefst in lotionvorm. Wrijf de lotion met de vingers diep in de haren, tot op de huid. Sla daarbij geen plekken over. Was daarna uw handen met zeep.

Omdat de neten minder gevoelig zijn voor het bestrijdingsmiddel dan de luizen, moet u deze behandeling na een week herhalen, ook al zegt de bijsluiter iets anders.

Daarna moet u twee weken lang het haar uitkammen met een plastic stofkam. Die kunt u kopen bij apotheek of drogist. Hiermee verwijdert u de luizen die toch nog uit de overlevende neten zijn gekomen.

Wanneer u na twee weken nog steeds neten of luizen aantreft, kunt u de behandeling herhalen met een ander bestrijdingsmiddel. Hiervoor komen in aanmerking: permetrine of bioalletrine/piperonylbutoxide.

Zonder bestrijdingsmiddel.

Koop een metalen luizenkam, bij apotheek of drogist. Hij is anders en duurder dan de plastic stofkam. Hiermee moet een keer per dag al het haar grondig worden uitgekamd, steeds beginnend vanaf de huid. Sla daarbij geen plekken over. De luizen leven vlak bij de huidhuid en zetten hun eitjes af bij de haarwortels. Met de kam worden de neten losgetrokken van de haren. U kunt de neten wat losser maken door van te voren een crèmespoeling te gebruiken met cetrimoniumchloride (Neetex ®). U moet dit minstens twee weken doen en doorgaan tot u zeven dagen achter elkaar geen neten of luizen meer heeft aangetroffen.

Maatregelen tegen besmetting en herhaling

Waarschuw alle personen met wie u de afgelopen tijd seksueel of intiem contact heeft gehad. Wanneer u de besmetting heeft opgelopen via beddengoed, handdoek of kleding van anderen, waarschuw dan die personen.

Van een persoon met schaamluis moet de kleding worden gereinigd die kortgeleden is gedragen. In elk geval het ondergoed, liefst ook broeken en eventuele andere kledingsstukken. Ook het beddengoed moet worden schoongemaakt. Wassen op minstens 60°C.
Spullen die deze behandeling niet verdragen kunnen ook op een andere manier worden schoongemaakt:

stop het in een goed afgesloten plastic zak en bewaar het zo een week lang; of

bewaar ze minstens 24 uur in de diepvries.

Laat besmette kammen en borstels minstens een uur lang weken in een bestrijdingsmiddel.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_15067400
Ik ga voor knippen, ik zoek niet om het steeds bij te gaan houden. En als het gaat irriteren loop je de hele dag aan je zak te krabben, niet echt fijn dus. Maar ik snap als de dames voor kaal zijn, want dat is andersom ook het meest zo.
Enfin_
  maandag 1 december 2003 @ 19:30:19 #65
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_15067794
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 20:37 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Als een gabber!
Dan hak ik met je mee.

alles er af een smooth

Dwannie is like god is rubbing your tummy
  maandag 1 december 2003 @ 20:40:51 #66
54188 pinoy
PRIDE | UFC | K-1
pi_15070187
lekker glad en kaal
time is money...and money is power!
pi_15074410
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 20:34 schreef THE_BASE het volgende:
Ik heb een vraagje. Hoe en tot hoever scheren jullie heren je schaamhaar. Is dat tot een beetje krullerig, tot alleen maar wat stekeltjes, of gewoon alleen je balzak. Ik zie regelmatig heren die het vierkant scheren. Maar wat is nou écht aan te raden en doet niet teveel zeer?
Persoonlijk heb ik hem helemaal kaal, dit vin ik namelijk veel schoner en lekkerder. Net boven de penis en in de lies hard ik weg en de penis zelf scheer ik net als de ballen natuurlijk.
Kennis is macht, maar alles weten maakt niet gelukkig
pi_15074449
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:33 schreef Phibian1976 het volgende:

[..]

Persoonlijk heb ik hem helemaal kaal, dit vin ik namelijk veel schoner en lekkerder. Net boven de penis en in de lies hard ik weg en de penis zelf scheer ik net als de ballen natuurlijk.

met hard bedoel ik hars....... sorry
pi_15075015
en als je gewoon ontharingsmiddel gebruikt "veet" ofzo, werkt dat dan niet? lijkt me veel makkelijker/minder gevaarlijk!
Scheren is voor schapen!
pi_15075109
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
en als je gewoon ontharingsmiddel gebruikt "veet" ofzo, werkt dat dan niet? lijkt me veel makkelijker/minder gevaarlijk!
Ik heb een piercing, ik ben daar persoonlijk geen liefhebber van, maar dat zou een oplossing zijn, echter even scheren is veel makkelijker en met harsen heb je geen last van die haren die er weer doorkomen. Let wel als je je kaal gaat scheren moet je de eerste maanden geen katoenen ondergoed dragen want dat begint te jeuken.
pi_15075246
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:53 schreef Phibian1976 het volgende:

[..]

Ik heb een piercing, ik ben daar persoonlijk geen liefhebber van, maar dat zou een oplossing zijn, echter even scheren is veel makkelijker en met harsen heb je geen last van die haren die er weer doorkomen. Let wel als je je kaal gaat scheren moet je de eerste maanden geen katoenen ondergoed dragen want dat begint te jeuken.

harsen is echt iets wat me totaal geen prettige ervaring lijkt, en met een scheermesje heb ik eig totaal geen ervaring aangezien ik een philishave gebruik, en om nou mn ballen als test objecten te gebruiken..
Scheren is voor schapen!
  maandag 1 december 2003 @ 23:01:03 #72
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_15075336
''veet'' gebruikt me moeder ook. Maar dat is toch niet met harsen of wel|?
Heb eigenlijk geen idee, weet wel dat het stinkt
pi_15075346
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:57 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

harsen is echt iets wat me totaal geen prettige ervaring lijkt, en met een scheermesje heb ik eig totaal geen ervaring aangezien ik een philishave gebruik, en om nou mn ballen als test objecten te gebruiken..

Ach ik ben eigenlijk iemand van de oude stempel.....

maar je hebt wel gelijk, een ongelukje is snel gebeurd..... Maar als je niet te veel scheerzeep gebruikt dan is er niets aan de hand.....

Oh ja dat harsen is soms wel pijnlijk. maar ik hoef het maar 1 keer in de maand te doen en... het resultaat is verbluffend....

pi_15075574
quote:
Op maandag 1 december 2003 23:01 schreef DubbelFrisss het volgende:
''veet'' gebruikt me moeder ook. Maar dat is toch niet met harsen of wel|?
Heb eigenlijk geen idee, weet wel dat het stinkt
liever een paar minuten stinkende ballen dan blood on the bath-room floor!
Scheren is voor schapen!
pi_15075741
kale zak is okay
waarom wordt er zon big deal van gemaakt, t jeukt niet, hooguit eerste weekje dat je glad rondloopt. verder vind ik t een stuk frisser. bovendien heb ik me nog nooit gesneden met scheren in mn zak, in tegenstelling tot mn gezicht harsen lijkt me niet prettig trouwens.
2x in de week scheren is opzich genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')