Ik heb eens gehoord van een meisje van 24 die zomaar dood van haar fiets afviel.
Zou dat toch even uit laten zoeken. Stel je voor dat zoiets nog eens gebeurd!
Veel sterkte en niet de groeten aan je bazin.
(Ow, dat doorgeven van haar, zal wel aan de bedrijfsarts of zo zijn, komt 'ie ook nog aan de deur om te controleren of je arm wel echt gebroken is.)
quote:
Op maandag 1 september 2003 11:04 schreef AngelWings het volgende:
Vreemd dat je zomaar wegraakt..?Vorm van epilepsie?
of een andere vorm van aanstellerietes....alto met een tekort aan aandacht.....
quote:In dat geval trap ik hem er persoonlijk uit!
Op maandag 1 september 2003 12:58 schreef Gia het volgende:
(Ow, dat doorgeven van haar, zal wel aan de bedrijfsarts of zo zijn, komt 'ie ook nog aan de deur om te controleren of je arm wel echt gebroken is.)
Trouwens mn arm was niet gebroken maar zwaar gekneust, ze hadden een fout gemaakt in het ziekenhuis ![]()
Ben dus nu eigenlijk weer behoorlijk beter
Ik ben gisteren toen ik met de auto van mijn werk naar huis reed in slaap gevallen. Gelukkig heb ik dat stuk al zo vaak gereden dat ik dat ook slapend kan.
quote:Lijkt me niet dat hij na een herseninfarct weer vrolijk rondloopt. Zo'n infarct heeft best wel flinke gevolgen..
Op maandag 1 september 2003 12:58 schreef Gia het volgende:
Je zal toch niet zomaar een herseninfarct hebben gehad? Hebben ze wel een scan gemaakt van je hoofd?
Trouwens, lekkere baas heb je. Hij informeert niet eens even wat er gebeurd is, en 'grapt' meteen dat je vast teveel had gedronken. Bah. Dat had zo een iemand bij mij toch niet moeten flikken als ik net een ongeluk had gehad.
Trouwens, je hebt een ongeluk gehad, dus je zit in de ziektewet. Je krijgt wel degelijk je uren uitbetaald.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |