quote:het blijven natuurlijk Italianen, die lullen wel vaker uit de nek
Op maandag 1 september 2003 12:37 schreef twi het volgende:[..]
Ik geloof jou wel, ik geloof AS Roma alleen niet (meer?).
quote:We moeten eens en masse de UEFA benaderen om de bonden van dergelijke landen op de vingers te tikken. Ik blijf het abnormaal vinden dat een Utrecht, Vitesse, NAC, Twente, TOP of MVV om een paar centjes failliet verklaard zouden kunnen worden, terwijl deze clubs SAMEN niet eens zulke schulden hebben als de gemiddelde Italiaanse of Spaanse clubs
Op maandag 1 september 2003 12:38 schreef HeatWave het volgende:[..]
het blijven natuurlijk Italianen, die lullen wel vaker uit de nek
.
quote:De voetbalwereld blijft een apart wereldje natuurlijk.
Op maandag 1 september 2003 12:39 schreef Frenkie het volgende:
Alsof Ajax in het verleden altijd zo eerlijk is geweest met het verschaffen van informatie
Het zal wel wat gezeur zijn met die banken. Italiaanse banken werken wat anders dan Nederlandse ofzo.
Maar het zou wel leuk zijn als er ff wat duidelijkhied zou komen nu...
quote:Ze zullen vast niet altijd eerlijk zijn, maar ik vond het wel typerend dat er op de site van AS Roma de afgelopen dagen totaal NIETS te lezen was over de perikelen rond Chivu. Mooi weer spelen, noem ik dat.
Op maandag 1 september 2003 12:39 schreef Frenkie het volgende:
Alsof Ajax in het verleden altijd zo eerlijk is geweest met het verschaffen van informatie
Of gaan we nu weer beginnen over beursgenoteerd staan en toch transfersommen niet bespreken
Yadeyade
van de Ajax-site
quote:Zijn de nieuwposters nu ook al uitvorm
Celta de Vigo wint eerste competitieduel
31 augustus 2003
Celta de Vigo, tegenstander van Ajax in de Champions League, heeft zondagavond thuis tegen het gepromoveerde Murcia met 1-1 gelijkgespeeld. Savo Milosevic maakte de 1-0, Garcia benutte na rust een strafschop voor Murcia.
quote:Ik wilde het eigenlijk hebben over de artikelen vlak voor de transfer van Chivu waarin de Roemeen hoegenaamd aangaf te zullen blijven.
Op maandag 1 september 2003 12:42 schreef twi het volgende:
Of gaan we nu weer beginnen over beursgenoteerd staan en toch transfersommen niet besprekenYadeyade
Maar goed, ik hoop op een terugkeer naar Ajax.
quote:Ja maar Frenkie zegt van wel
Op maandag 1 september 2003 13:06 schreef Miss_S het volgende:
Volgens het Sportjournaal is er nog steeds geen duidelijkheid
quote:Zou wel eens tijd worden....
Op maandag 1 september 2003 13:11 schreef Doezelhaar het volgende:
Tering, ik wil nieuws over Christian ja!!!!
quote:Gelukkig moesten de bankgaranties komen van Banco di Roma (oid) en niet van Capitalia
De transfer van Cristian Chivu is nu definitief afgerond zo meldt AS Roma. Na aanvankelijk in de zenuwen gezeten te hebben vanwege het ultimatum van Ajax, is men nu blij feit dat de Amsterdamse club, mede dankzij de hulp van Roma's huisbankier Capitalia, alsnog akkoord is gegaan, nadat de gevraagde bankgarantie eindelijk kon worden getoond. Van de kant van Ajax is de berichtgeving uit Italië nog niet bevestigd.
quote:Zeker niet aangezien dit nieuws al 2 dagen circuleert.
Op maandag 1 september 2003 13:35 schreef Doezelhaar het volgende:
Geloof geen snars meer van wat Roma brengt
quote:Volgens Reuters komt ie terug naar Amsterdam en gaat ie deze week al trainen
Op maandag 1 september 2003 13:08 schreef HeatWave het volgende:[..]
Ja maar Frenkie zegt van wel
.
quote:ja wat is het nou?
Op maandag 1 september 2003 13:56 schreef Frenkie het volgende:[..]
Volgens Reuters komt ie terug naar Amsterdam en gaat ie deze week al trainen
quote:geen idee.. misschien ben ik nog we stoned/dronken van dit weekend
Op maandag 1 september 2003 13:56 schreef HeatWave het volgende:[..]
ja wat is het nou?
.
quote:Naar mijn mening speelt ie geen ene wedstrijd meer voor Ajax. Maar goed, we wachten wel af.
Op maandag 1 september 2003 13:59 schreef Speed1971 het volgende:
Ja Frenkie make up your mind
quote:Ik zie op Ajax.nl anders ook weinig/geen berichten over dit
Op maandag 1 september 2003 14:01 schreef Ambrosius het volgende:
Op de site van AS Roma staat Chivu nog steeds bij het team van 2003/2004, denk niet dat dat veel zegt, aangezien er bij het nieuws ook niet over Chivu wordt gesproken.
Bron: Voetbal International
Ik zelf denk dat ze dit jaar een zeer moooie verdediging hebben
quote:Op z'n minst in ieder geval wel een bericht dat Ajax Chivu terug zou halen, een aantal dagen geleden. Als je het mij zou vragen zou ik zeggen dat ze bij dat hele AS Roma na het bekijken van de website nog nooit van een Chivu hebben gehoord...En al zéker niet gerelateerd aan NEGATIEF nieuws over Roma. Stel je eens voor! Negatief nieuws plaatsen!
Op maandag 1 september 2003 14:03 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik zie op Ajax.nl anders ook weinig/geen berichten over dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |