quote:je doet je naam wel eer aan he
Op zondag 31 augustus 2003 20:18 schreef Zwolsemalloot het volgende:-knip-
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 20:27 schreef DutchGooner het volgende:[..]
je doet je naam wel eer aan he
Een zwollenaar die klaagt over gebrek aan sfeer
!.
quote:Succes in de Gouden Gids Divisie!
Op zondag 31 augustus 2003 20:18 schreef Zwolsemalloot het volgende:bla die bla die bla, Bart van Leeuwen
J.
quote:Daar heeft Rafael de laatste tijd wel vaker last van, van misplaatste arrogantie. Laatst voor de uitwedstrijd tegen Grazer AK ook al, hij zei toen voor de camera's dat het een eitje zou worden. We weten allemaal hoe dat toen is afgelopen...
Op zondag 31 augustus 2003 20:16 schreef kreischer2000 het volgende:
idd hoe rafael dat zeiecht te arrogant klonk dat. maja zal wel door het nl-elftal komen
Hij speelt de laatste tijd wel erg slecht. Dit is slechts een vaag vermoeden, en misschien wat ver gezocht, maar zou er dan toch enige waarheid in het gerucht zitten dat Van der Vaart al een voorcontract heeft getekend bij Manchester United? Ik kan me voorstellen dat je slechts speelt als je weet dat je volgend jaar toch vertrekt. Hij kan natuurlijk ook gewoon uit vorm zijn.
Maar goed, ik weet het: Zwolle staat laatste en ajax bovenaan, maar daar gaat het me niet om.... Maar mijn complimenten hoor; als je begroting 15x zo hoog is, is 1-0 best een knappe overwinning
gefeliciteerd!
quote:Net zoiets als de nacompetitie vorig seizoen
Op zondag 31 augustus 2003 20:51 schreef Zwolsemalloot het volgende:
. Ik snap het wel hoor. Ik word ook wel eens chagrijnig als mijn ploeg waardeloos heeft gespeeld......
quote:Shit happens, Zwolle wint ook weleens met 3-0, terwijl dat toch echt niet mag gebeuren de begroting in acht nemend.
bedankt voor deze vriendelijke reactie. Ik snap het wel hoor. Ik word ook wel eens chagrijnig als mijn ploeg waardeloos heeft gespeeld......Maar goed, ik weet het: Zwolle staat laatste en ajax bovenaan, maar daar gaat het me niet om.... Maar mijn complimenten hoor; als je begroting 15x zo hoog is, is 1-0 best een knappe overwinning
gefeliciteerd!
Alleen jammer dat jullie ook van die kuttrommels hebben
.
quote:
Ik word ook wel eens chagrijnig als mijn ploeg waardeloos heeft gespeeld......
Wat zal jij dan vaak chagrijnig zijn
quote:Inderdaad; daarin hadden we ook maar 14 van de 18 punten....:W
Op zondag 31 augustus 2003 20:52 schreef DutchGooner het volgende:Net zoiets als de nacompetitie vorig seizoen
Maar goed, het was een ajax-topic. Daar voel ik me niet thuis, dus ik ga er vandoor. Veel plezier nog bij die prachtige club!
Of zoals Fortuyn zei tegen melkert: "de volgende keer een beetje vrolijker he"
quote:So what. Jij denkt dus dat degene die de hoogste begroting heeft kampioen wordt. Lekker saaie comp krijg je dan.
bedankt voor deze vriendelijke reactie. Ik snap het wel hoor. Ik word ook wel eens chagrijnig als mijn ploeg waardeloos heeft gespeeld......Maar goed, ik weet het: Zwolle staat laatste en ajax bovenaan, maar daar gaat het me niet om.... Maar mijn complimenten hoor; als je begroting 15x zo hoog is, is 1-0 best een knappe overwinning
gefeliciteerd!
Je moet gewoon niet gaan lullen over sfeer want die boeren in Zwolle weten dat niet eenswat dat is. Ik was bij een opening van een winkel in Zwolle, twee zangers erbij, ja de gebr. Beentjes, geen hond die dan ook maar een danspasje oid durft te doen. Ook meteen de politie erbij vanwege overlast. t Was goddomme gewoon overdag in een winkelstraat!
quote:Doeiiiiiiiiiiiii!!
Op zondag 31 augustus 2003 20:57 schreef Zwolsemalloot het volgende:[..]
Inderdaad; daarin hadden we ook maar 14 van de 18 punten....:W
Maar goed, het was een ajax-topic. Daar voel ik me niet thuis, dus ik ga er vandoor. Veel plezier nog bij die prachtige club!
Of zoals Fortuyn zei tegen melkert: "de volgende keer een beetje vrolijker he"
quote:Gratis bier zuipen en niet gewilde personen weg houden
Op zondag 31 augustus 2003 21:02 schreef keeper het volgende:
Grote vraag blijft dan, wat doe jij in godesnaam bij een winkelopening in Zwolle Speed.
quote:Ben ik ook erg benieuwd naar. Nog 2 uur en 51 minuten, dan loopt de transfer periode af. Ik vraag me af of Ajax Chivu nog wel ergens kan lozen als de AS Roma transfer definitief is afgeketst.
Op zondag 31 augustus 2003 21:03 schreef RednaZ het volgende:
En hoe is het op het moment bij onze sterverdediger Cristian. Iemand nog wat gehoord?
quote:Ik hoop het niet eerlijk gezegd. Chivu nog een jaar (of half jaar) bij Ajax lijkt me geweldig
Op zondag 31 augustus 2003 21:07 schreef Qi het volgende:[..]
Ben ik ook erg benieuwd naar. Nog 2 uur en 51 minuten, dan loopt de transfer periode af. Ik vraag me af of Ajax Chivu nog wel ergens kan lozen als de AS Roma transfer definitief is afgeketst.
quote:Ik had ergens gelezen dat het tot morgen 12:00 open is...
Op zondag 31 augustus 2003 21:07 schreef Qi het volgende:[..]
Ben ik ook erg benieuwd naar. Nog 2 uur en 51 minuten, dan loopt de transfer periode af. Ik vraag me af of Ajax Chivu nog wel ergens kan lozen als de AS Roma transfer definitief is afgeketst.
Daarnaast is de FIFA om extra tijd gevraagd wegens de uitzonderlijkheid van de situatie.
quote:Zou ook kunnen, ik meen ergens gelezen te hebben dat de transfermarkt op 31 augustus sluit.
Op zondag 31 augustus 2003 21:15 schreef Doc het volgende:[..]
Ik had ergens gelezen dat het tot morgen 12:00 open is...
Daarnaast is de FIFA om extra tijd gevraagd wegens de uitzonderlijkheid van de situatie.
is hij dan speelgerechtigd voor Ajax in de Europese wedstrijden ?
of was hij al door roma ingeschreven ?
Richten op wat we nu hebben en wat er moet gebeuren om dit 11-tal (VDV) scherp te krijgen
quote:als hij tegen 12 uur nog geen club heeft gevonden dan heft hij pech
Op zondag 31 augustus 2003 22:43 schreef kamagurka het volgende:
Ik zie Chivu niet zo 123 met ajax meedribbelen op dit momentBovendien, voor hoelang dan? Tzou dan alleen maar tegen zijn zin zijn en in no time zit ie toch weer ergens in een vliegtuig.
ChivuRichten op wat we nu hebben en wat er moet gebeuren om dit 11-tal (VDV) scherp te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |