quote:Wat zou HET ideale team zijn? Ik ben benieuwd wat jullie in het veld zetten..
Op maandag 1 september 2003 15:31 schreef HeatWave het volgende:
Tja, het kan zomaar lopen opeens, dat is het vreemde met vorm, het is bij Ajax echt geen gebrek aan kwaliteit.
Aan de onzekerheid omtrent de transfer van Chivu naar AS Roma is een eind gekomen. De stille hoop van veel fans op de terugkeer van de Roemeense verdediger blijkt ijdele hoop te zijn geweest: Ajax en AS Roma zijn, nadat AS Roma een nieuwe aanbetaling van 2 miljoen euro had gedaan, overeengekomen dat de Italiaanse club Cristian Chivu hem voor een periode van vier maanden zal huren. In deze periode wordt er aan een structurele oplossing gewerkt om de transfer tot een goed einde te brengen.
Volgens NOS Teletekst zou AS Roma inmiddels 6 miljoen euro hebben overgemaakt aan Ajax van de 18 miljoen euro. Indien de Italianen de komende 4 maanden het resterende bedrag niet weten over te betalen dan is Ajax Chivu en 6 miljoen euro rijker. Ajax zou Cristian Chivu inmiddels van de Champions League-lijst hebben gehaald, die maandag voor 12:00 uur moest worden ingeleverd.
quote:Mer deze selectie zou het niet veel afwijken van wat er nu speelt, uiteraard wel met een fitte litmanen erbij.
Op maandag 1 september 2003 15:34 schreef RednaZ het volgende:[..]
Wat zou HET ideale team zijn? Ik ben benieuwd wat jullie in het veld zetten..
quote:Lobont
Op maandag 1 september 2003 15:34 schreef RednaZ het volgende:[..]
Wat zou HET ideale team zijn? Ik ben benieuwd wat jullie in het veld zetten..
En toch wil ik Sonck er nog bij hebben.
quote:Persoonlijk vind ik de getroffen regeling verre van "bakzijl halen". Toen ik er vanochtend over nadacht leek me eerlijk gezegd al de meest logische oplossing die je maar kon verzinnen. Ga na wat de opties waren:
Op maandag 1 september 2003 15:06 schreef Frenkie het volgende:[..]
ghehehe ja dat zeggen ze
ajax heeft gewoon bakzeil gehaald. Ze kunnen hem helemaal niet terughalen. Dat is arbeidsrechterlijk bepaald
Ajax kan dus alleen een deurwaarder langs sturen. En blijkbaar kacht Roma daar om. EN gelijk hebben ze. Chivu speelt dus nu gewoon in Rome
1) Ajax laat Chivu gewoon naar Rome gaan
Nadeel:
* absoluut geen zicht op het al dan niet vangen van geld
Voordeel:
* geen onrust bij de spelers groep,
* geen speler bij Ajax die al afscheid genomen heeft
2) Ajax zegt dat Chivu nu bij Ajax blijft
Nadeel: geen onrust bij de spelers groep, geen speler bij Ajax die al afscheid genomen heeft
*onrust bij de spelers groep,
*speler bij Ajax die al afscheid genomen heeft
*onduidelijk of je het al ontvangen geld kan houden (niet waarschijnlijk dat je die 4 miljoen die ze hadden gekregen mogen houden -wellicht een deel, maar niet alles; je bent afhankelijk van wat de UEFA beslist- terwijl de speler ondertussen door een jaar minder op het contract minder waard geworden is: verlies dus.
Voordeel:
* Een goede verdediger en echte aanvoerder weer terug bij Ajax
* Verkoop kan nog steeds (zij het dus tegen minder geld); ieder geval niet ongedekt verkocht
3) Ajax verhuurt de speler aan Roma
Voordeel:
* geen onrust bij de spelers groep,
* geen speler bij Ajax die al afscheid genomen heeft
* je kan het al ontvangen geld (nu geloof ik 6 miljoen) in ieder geval houden; mocht de transfer niet doorgaan naar Rome heb je dat ieder geval al binnen en kan je alsnog van een ander club geld ontvangen die het tot het gewenste bedrag aanvult
Nadeel:
* Bij een blessure is het nadelig voor Ajax
Het lijkt me dan logisch dat optie 3) de beste is: Optie 1) is bakzijl halen, en optie 2) is verlies maken. Het (dreigen met) terughalen is een goede actie geweest om meer druk op Roma te zetten zodat ze minder op optie 1) in konden zetten en met de voor Ajax beste optie 3) eieren voor hun geld kozen.
quote:Goed zaken gedaan
Op maandag 1 september 2003 15:36 schreef superjoden het volgende:
ajax.netwerk
Indien de Italianen de komende 4 maanden het resterende bedrag niet weten over te betalen dan is Ajax Chivu en 6 miljoen euro rijker.
quote:Als ik het goed had is het Dave Wyndorf, de zanger van Monster Magnet. But I Might Be Wrong.
Op maandag 1 september 2003 16:13 schreef Speed1971 het volgende:
Doc ff offtopic
Ik zit al dagen naar die icoon van jou te staren maar ik kan maar niet op de naam van die gast komen...verlos me
En ik denk dat Ajax goede zaken heeft gedaan, met deze constructie
.
Ideale team heb ik hier al vaak gezet, doe ik niet nog een keer. Ronald luistert toch niet... Ruud Krol, daarentegen...
het is wel best zo....
Toch liever een fitte O'brien dan Maxwell achterin, Maxwell is dan een goede invalmogelijkheid voor zowel middelveld als achterin. Grygera in het centrum vond ik ook niet overtuigen en Pasanen vind ik toch meer vertrouwen uitstralen.
quote:Ik vis effe een wat minder oude quote dan jij net deed...
Op maandag 1 september 2003 16:25 schreef keeper het volgende:En ik denk dat Ajax goede zaken heeft gedaan, met deze constructie
.
quote:Wie zou dan gestoord zijn?
Op maandag 1 september 2003 12:04 schreef keeper het volgende:[AS Roma zou een huur van een half jaar hebben voorgesteld, waarna het alsnog met de gevraagde transfersom op tafel komt]
Als ze dat doen zijn ze echt gestoord trouwens.
of van der Vaart naast Sonck en dan Litmanen op de plek van Van der Vaart
[Dit bericht is gewijzigd door superjoden op 01-09-2003 17:47]
quote:Ho even. Dat is totaal niet te vergelijken. Bij verhuur doelde ik op de normale constructie die men bij verhuur opzet. De nu gekozen constructie is echter dermate verschillend, dat ik me daar wel in kan vinden
Op maandag 1 september 2003 17:41 schreef Doc het volgende:
Ik vis effe een wat minder oude quote dan jij net deed...Wie zou dan gestoord zijn?
Tsja
quote:Misschien was het Wamberto wel
Op maandag 1 september 2003 18:03 schreef chelloboy het volgende:
Lusanne van der Gun is vorige week waarschijnlijk ontvoerd door twee mannen, zo meldt de politie Friesland. Ze stapte vorige week maandagochtend bij een man in de auto die een Ajax-trainingsjasje droeg. De man die tussen de 50 en 60 jaar is, liet haar stoppen door middel van een zelfgemaakt stopbord. Hij reed in een grijze stationcar met deuken.Tsja
quote:Wamberto is uitgesloten, anders hadden ze wel banenenschillen gevonden
Op maandag 1 september 2003 18:06 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Misschien was het Wamberto wel
quote:Als er 1 iemand geen grappen daar over mag maken, is het wel een psv-supporter
Lusanne van der Gun is vorige week waarschijnlijk ontvoerd door twee mannen, zo meldt de politie Friesland. Ze stapte vorige week maandagochtend bij een man in de auto die een Ajax-trainingsjasje droeg. De man die tussen de 50 en 60 jaar is, liet haar stoppen door middel van een zelfgemaakt stopbord. Hij reed in een grijze stationcar met deuken.Tsja
Wat ruist daar door het struikgewas...
quote:
Op maandag 1 september 2003 18:12 schreef keeper het volgende:[..]
![]()
quote:
Op maandag 1 september 2003 18:07 schreef koeskoes het volgende:[..]
Wamberto is uitgesloten, anders hadden ze wel banenenschillen gevonden
quote:
Op maandag 1 september 2003 18:12 schreef keeper het volgende:[..]
Als er 1 iemand geen grappen daar over mag maken, is het wel een psv-supporter
.
quote:Ik had kunnen weten dat jij dit postte
quote:Nee dat pedofiele gezeik bij dat nepclubje van je is lekker wou je zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |