[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 31-08-2003 17:32]
quote:meer een top40 van pepsi....dus verwacht maar allemaal popmuziek en nix schokkends verder.
Op zondag 31 augustus 2003 18:09 schreef Jantjeuh het volgende:
Pepsi Chart Live? Wat is dat?
quote:Aha.. had al zo'n vermoeden toen ik "Yorin FM" zag.
Op zondag 31 augustus 2003 18:10 schreef T1andonly het volgende:[..]
meer een top40 van pepsi....dus verwacht maar allemaal popmuziek en nix schokkends verder.
Pink
Daniel Bedingfield
Sugababes
Di-rect
Jim
Jamaï
Dewi
Valt nog mee....behalve Jim & Jamai
Maar das dan een mooi moment om ff naar de wc te gaan en/of drinken te halen
quote:Thicke komt ook...
Op dinsdag 23 september 2003 16:15 schreef MaxMark het volgende:
De eerste namen voor Pepsi Chart Live 2003:Pink
Daniel Bedingfield
Sugababes
Di-rect
Jim
Jamaï
Dewi
Valt nog mee....behalve Jim & Jamai![]()
quote:Kom jij ook
Op dinsdag 23 september 2003 16:15 schreef MaxMark het volgende:
Gelukkig is het in Ahoy.
quote:Westlife
Op zondag 28 september 2003 12:51 schreef Mark-Idols het volgende:
Ikke ga ook heb er al ontzettend veel zin !
Nu hopen dat Marieke & Westlife nog komen !!
quote:Oh ik dacht dat jij stond! Ik stond zo bij dat ronde podium, en tegenover me stond iemand die best wel op jou leek! dus ik dacht meteen dat jij dat was. Maar pepsichart was wel leuk he? Ik vond die bow wow wel troep maar pink was zooooo gaaf
Op woensdag 15 oktober 2003 18:25 schreef Mark-Idols het volgende:
Ik zit in vak DH wie nog meer??
quote:Ik heb gehoord dat het geluid nogal bagger was. Hoorde je dat in Ahoy zelf ook?
Op zondag 19 oktober 2003 10:34 schreef Mandytjuhhh het volgende:[..]
Oh ik dacht dat jij stond! Ik stond zo bij dat ronde podium, en tegenover me stond iemand die best wel op jou leek! dus ik dacht meteen dat jij dat was. Maar pepsichart was wel leuk he? Ik vond die bow wow wel troep maar pink was zooooo gaaf
Vond voor Daniel Bedingfield erg leuk! En the Rasmus!
quote:Ik heb het dus bij meerdere artiesten gehoord dat het niet helemaal lekker ging met die monitors. Ik snap niet dat zo'n Mojo, dat toch vreselijk veel concerten organiseerd, soms technisch zo vreselijk zit te knoeien. Mensen betalen daar 30a35 euro voor dan kan je op zijn minst zorgen dat de techniek klopt.
De ochtend daarna moesten we om 08.00 uur (!!!) alweer in de Ahoy zijn voor de soundcheck voor Pepsi-chart! ECHT vroeg als je de avond daarvoor hebt opgetreden ha ha!En toen kwam het moment dat ik op moest.Gijs kondigde me aan en er werd hard gejuichd.Ik kwam op en toen merkte ik dat in ons eerste nummer door technische problemen het geluid niet goed doorkwam door onze monitors en in de zaal! Het kwam gelukkig niet door mijn band of door mijHet tweede nummer was helemaal top! Ik zong eerst This love is real en daarna The way it goes! Ondanks de geluidsproblemen bij het eerste nummer was het echt een avond om NOOIT meer te vergeten! Thanks voor alles! Gr.Jim
stukje van Jims site
quote:Goede muziek?
Op dinsdag 4 november 2003 16:22 schreef Mark-Idols het volgende:
Opzich was het wel leuk alleen miste ik toch iets !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |