quote:Teveel werk? Nee, Windows tig keer opnieuw installeren, da's lekker snel!
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:21 schreef Hepyro het volgende:[..]
Ja daar heb je ook gelijk in maar ik was toen iets minder kundig en dan gebruik ik liever de "schietstoel" dan gaan zoeken naar een speld in een hooiberg
[..]dat zou kunnen maar dat is mij teveel werk
daar ben ik iets te lui voor
quote:Cleansweep haalde die regel er niet uit en als dat wel zo was dacht mijn vader toch dat ik hem had geformatteerd
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:19 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Backup je registerOf zeg dat je CleanSweep of zoiets heb gebruikt zodat dat onzinnige regeltje uit het register geknikkerd is...
quote:Dan zou mn vader sowieso mn comp inbeslag nemen omdat ik hem de toegang weiger en hij is toch zogenaamd de baas omdat hij het mij had gegeven...
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:21 schreef 700MB het volgende:
Of je zet er een wachtwoord op. (Ja, want dan kan ik het ook niet per ongeluk formatteren)
quote:haha nee dat niet
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:23 schreef jpzegthallo het volgende:
Heeft ie een VNC progje erop staan ofzo?Misschien kijkt ie zelfs nu wel mee
quote:Niet snel maar wel leuk om te doen
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:23 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Teveel werk? Nee, Windows tig keer opnieuw installeren, da's lekker snel!
quote:HB
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:25 schreef dfr0st het volgende:
Vervang de HB. Je hebt dan niet geformateerd en toch een nieuwe windows erop. Zet de oude als tweeede erbij en als hij inziet dat dat beter is kun je die formateren en heb je extra ruimte.
quote:Rare redenering, hoeveel gebruikt hij de computer dan?
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:24 schreef Hepyro het volgende:
Dan zou mn vader sowieso mn comp inbeslag nemen omdat ik hem de toegang weiger en hij is toch zogenaamd de baas omdat hij het mij had gegeven...
Toch is me niet echt duidelijk wat het probleem met formatteren is, dan ben jij al je gegeven kwijt. Nou en? Dat is toch niet zijn probleem?
quote:Tja maar dat is mijn vader...koppig en star met dat soort dingen en ik kan lullen als brugman bij hem is regel een regel en klaar, zeur ik toch? dan neemt hij mn computer in beslag
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:27 schreef bop het volgende:
Wat een belachelijke regel. Hoe oud ben je? Zes jaar of zo? Ik denk altijd "eens gegeven blijft gegeven". Zou hetzelfde zijn als ik iemand een auto geef, maar hij mag er geen nieuwe banden onderzetten (bijv. omdat de huidige banden zorgen voor een lager brandstofverbruik). Vervolgens rijdt die persoon een lange tijd in de auto en verslijten de banden.... en ik maar zeggen "op deze banden blijven rijden, al zit er geen profiel meer op". Wat een gek!
quote:Spaar voor je eigen computer!
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:24 schreef Hepyro het volgende:[..]
Cleansweep haalde die regel er niet uit en als dat wel zo was dacht mijn vader toch dat ik hem had geformatteerd
[..]Dan zou mn vader sowieso mn comp inbeslag nemen omdat ik hem de toegang weiger en hij is toch zogenaamd de baas omdat hij het mij had gegeven...
Als ik zo een computer zou krijgen zou het voor mij niet meer hoeven iig... Werk jij er al enige op of is de PC van het hele gezin?
quote:Hij gebruikt de computer niet want hij staat bij mij thuis (ik woon op mezelf)
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:27 schreef 700MB het volgende:
Rare redenering, hoeveel gebruikt hij de computer dan?Toch is me niet echt duidelijk wat het probleem met formatteren is, dan ben jij al je gegeven kwijt. Nou en? Dat is toch niet zijn probleem?
quote:Nee deze pc gebruik ik alleen op mn eigen woonadres daarom vind ik het ook zo kinderachtig eigenlijk
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:29 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Spaar voor je eigen computer!2001 is ook al weer vrij oud!
Als ik zo een computer zou krijgen zou het voor mij niet meer hoeven iig... Werk jij er al enige op of is de PC van het hele gezin?
quote:Dat heb ik eens met opzet
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:31 schreef bop het volgende:
kun je niet stiekem iets "stuk maken" zodat een format echt nodig is? Gooi een paar filetjes uit de Windows directory weg... als 'ie niet meer opstart, moet 'ie toch opnieuw geinstalleerd worden. Zou een virus kunnen zijn geweest... Wel eerst even een backup maken van je data
quote:Dan snap ik niet dat dit een probleem is.
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:32 schreef Hepyro het volgende:
Hij gebruikt de computer niet want hij staat bij mij thuis (ik woon op mezelf)
Nee deze pc gebruik ik alleen op mn eigen woonadres daarom vind ik het ook zo kinderachtig eigenlijkmaarja....
Checkt hij het ook trouwens vaak of dat regeltje er nog staat of niet? Anders eens meekijken waar hij precies naar zoekt. En anders iets met een keystrokerecorder proberen ofzo.
* DikkeSmikkel zit in een luxepositie dat hij de expert is thuis. Ze morgen van mij formateren wat ze willen, ik Ghost(R) (C) (TM) wel...
quote:Ik neem aan dat je hem toen toch opnieuw heb moeten installeren? Heeft hij toen weer dat regeltje in de registry gezet?
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:33 schreef Hepyro het volgende:[..]
Dat heb ik eens met opzet
gedaan omdat ik hem wilde formatteren en toen kwam hij dus langs ik hele verhaal uitgelegd en hij zag met eigen ogen dat de comp toen niet meer wilde opstarten maar hij dacht dat ik de boel gesaboteerd had natuurlijk en dreigde hem (De comp) mee te nemen maar gelukkig probeerde zijn vrouw een beetje te bemiddelen waardoor alles toch nog goed kwam
quote:Ik dus ook niet maarja mn vader is nogal moeilijk met dat soort dingen en dat is echt heel vervelend, natuurlijk ben ik blij dat hij me zon kado geeft maar dit vind ik dus wel een beetje soort chantage zo van als ik bijv. eens ruzie zou hebben met mn pa neemt hij mn computer mee bijv..
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:34 schreef 700MB het volgende:
Dan snap ik niet dat dit een probleem is.
quote:Ja dat vind ik dus ook maarja toch zie ik hem instaat gewoon die comp mee te nemen als ik hem weer geformatteerd heb of als we hevige ruzie krijgen (ik noem maar wat)
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:35 schreef bop het volgende:
Dan is het helemaal triest... ik dacht dat je lagerescholier was of zo, omdat je vader zoveel invloed had (ik vond het al een beetje laat voor je). Ach, als je op jezelf woont, gewoon doen. Wat zeurt die man dan? Toen ik student was heb ik ook een PC van m'n ouwelui gekregen. Ik heb dat ding weet ik niet hoe vaak opnieuw geinstalleerd (laat ik zo zeggen, hij draaide eerst op Win3.11)
quote:WTF, nou, als mijn vader dat zou flikken mocht hij die computer meenemen ja. Als hij er toch zo aan gehecht is...
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:33 schreef Hepyro het volgende:[..]
- knip -
quote:Same here!!!! nu moet je altijd "op eieren lopen" als je bij je vader bent, want je weet maar nooit wat hij met de PC doet...
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:38 schreef DikkeSmikkel het volgende:[..]
WTF, nou, als mijn vader dat zou flikken mocht hij die computer meenemen ja. Als hij er toch zo aan gehecht is...
quote:Ik bedoelde: Dan snap ik niet dat jij hier zo'n probleem van maakt.
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:38 schreef Hepyro het volgende:[..]
Ik dus ook niet maarja mn vader is nogal moeilijk met dat soort dingen en dat is echt heel vervelend, natuurlijk ben ik blij dat hij me zon kado geeft maar dit vind ik dus wel een beetje soort chantage zo van als ik bijv. eens ruzie zou hebben met mn pa neemt hij mn computer mee bijv..
quote:Nee niet dat ik weet en dat regeltje staat er nu niet meer in maar het ging me er meer om wat mensen van dit "beleid" vinden dat je je zoon een computer geeft máár niet formatteren anders haalt papa je pjoeter gewoon op en ben je hem kwijt
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:36 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Heeft hij ooit wat verkloot ofzo met formateren? Zo'n regel komt meestal niet zomaar uit te lucht vallen eigenlijk.Checkt hij het ook trouwens vaak of dat regeltje er nog staat of niet? Anders eens meekijken waar hij precies naar zoekt. En anders iets met een keystrokerecorder proberen ofzo.
quote:Tja maar dan denk ik: waarom had je me die computer dan gegeven als die toch zogenaamd eigendom blijft van de koper (mijn vader dus) ?
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:38 schreef DikkeSmikkel het volgende:
WTF, nou, als mijn vader dat zou flikken mocht hij die computer meenemen ja. Als hij er toch zo aan gehecht is...
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:36 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Heeft hij ooit wat verkloot ofzo met formateren? Zo'n regel komt meestal niet zomaar uit te lucht vallen eigenlijk.Checkt hij het ook trouwens vaak of dat regeltje er nog staat of niet? Anders eens meekijken waar hij precies naar zoekt. En anders iets met een keystrokerecorder proberen ofzo.
* DikkeSmikkel zit in een luxepositie dat hij de expert is thuis. Ze morgen van mij formateren wat ze willen, ik Ghost(R) (C) (TM) wel...
![]()
![]()
idd; een proggie installen dat alles 'record'
* maestro1980 had zijn eigen compu al zelf gekocht toen hij nog bij zijn ouders thuis woonde (had ik een computer warover ik zelf de baas was e.d. - en het was gelijk de snelste in het huis
)
quote:Als je 5 bent is dat een prima regel.
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:41 schreef Hepyro het volgende:
Nee niet dat ik weet en dat regeltje staat er nu niet meer in maar het ging me er meer om wat mensen van dit "beleid" vinden dat je je zoon een computer geeft máár niet formatteren anders haalt papa je pjoeter gewoon op en ben je hem kwijt
quote:Aha, dus 1 ding is duidelijk, je kan formatteren en installeren wat je wil nu!
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:41 schreef Hepyro het volgende:[..]
Nee niet dat ik weet en dat regeltje staat er nu niet meer in maar het ging me er meer om wat mensen van dit "beleid" vinden dat je je zoon een computer geeft máár niet formatteren anders haalt papa je pjoeter gewoon op en ben je hem kwijt
[..]Tja maar dan denk ik: waarom had je me die computer dan gegeven als die toch zogenaamd eigendom blijft van de koper (mijn vader dus) ?
Over het beleid: het is natuurlijk belachelijk. Ik zou op zulke voorwaarden niet eens een computer willen hebben. De afgelopen kerst heb ik van m'n moeder een braadpan gekregen, maar ik mag er geen pepersteak in bereiden omdat zij dat niet lekker vindt
Zou natuurlijk belachelijk zijn.
Ik zou het wel snappen als hij niet wil dat je hem binnen 2 weken verkoopt
quote:Dan word ik verbannen van mijn ouderlijk huis als ik dat zou doen
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:41 schreef 700MB het volgende:
Ik bedoelde: Dan snap ik niet dat jij hier zo'n probleem van maakt.
En als je ruzie hebt doe je sowieso de deur niet open als hij aanbelt.
quote:Maar ik ben allang geen 5 meer
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:43 schreef 700MB het volgende:
Als je 5 bent is dat een prima regel.
quote:Tja maar ik had toen niet zoveel geld en ik was natuurlijk heel erg verrast met zon mooi cadeau dan neem je op dat moment alles voor lief wat voor voorwaarden het ook zijn...
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:44 schreef bop het volgende:
Aha, dus 1 ding is duidelijk, je kan formatteren en installeren wat je wil nu!Over het beleid: het is natuurlijk belachelijk. Ik zou op zulke voorwaarden niet eens een computer willen hebben. De afgelopen kerst heb ik van m'n moeder een braadpan gekregen, maar ik mag er geen pepersteak in bereiden omdat zij dat niet lekker vindt
Zou natuurlijk belachelijk zijn.
Ik zou het wel snappen als hij niet wil dat je hem binnen 2 weken verkoopt
Over dat verkopen heb je gelijk in dat was ook een van de voorwaarden:
Gij zult niet formatteren en
Gij zult hem niet verkopen
quote:Als ze overal zo moeilijk over doen is dat misschien maar beter ook.
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:48 schreef Hepyro het volgende:
Dan word ik verbannen van mijn ouderlijk huis als ik dat zou doen
quote:En dus is dit geen probleem, normaal gesproken.
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:48 schreef Hepyro het volgende:
Maar ik ben allang geen 5 meervolwassen en op mezelf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |