abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 september 2003 @ 16:37:12 #201
8369 speknek
Another day another slay
pi_12918300
quote:
Op woensdag 3 september 2003 11:38 schreef mvt het volgende:
spoiler:
volgens mij was deze link een directe bloedverwant van de oude link. En natuurlijk was het niet de eerste, aangezien de traditie was dat iedereen zich uitdostte als link

spoiler:

waarom gebruik ik voor deze zo goed als algemeen bekend staande info eigenlijk de spoilertag??

De eerste de beste link, dus de eerste nadat hyrule onder water was gezet .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 3 september 2003 @ 17:08:10 #202
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12919090
Pikmin 2 uitgesteld tot Mei 2004 (USA release)
quote:
T'istochwat, moeten we nog langer wachten op die kleine kereltjes...

Het plan was om Pikmin 2 nog in dit jaar uit te geven, maar dat is verschoven naar 1 Mei 2004 (Amerikaanse datum). Voordat het gejammer losbarst, vergeet niet dat Pikmin 2 oorspronkelijk in een vrij drukke periode zou komen. Daarbij komt nog dat het spel zelf er alleen maar beter van kan worden. Wij wachten in ieder geval rustig op de opvolger van een van de beste spellen van de laatste jaren....

www.cubezone.nl

Ik zit er niet zo mee. Hij zou in november uitkomen samen met 8 andere toppers. Dus ik hou wat geld over voor december

[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 03-09-2003 17:58]

Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 3 september 2003 @ 17:40:18 #203
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_12919839
Controllers bij V&D voor maar 10,99(!).

heb dr meteen 2 gehaald.

woensdag 3 september 2003 @ 17:55:31 #204
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12920150
quote:
Op woensdag 3 september 2003 17:40 schreef El-Rico het volgende:
Controllers bij V&D voor maar 10,99(!).

heb dr meteen 2 gehaald.

orginele?
pi_12921537
Hey daar mensen!

Ik heb vandaag een Gamecube gekocht, bij de Free Record Shop

Die mensen daar zijn OF niet zo slim, Of ik heb veel mazzel gehad.
Ze hadden nog een Limited Edition Gamecube staan (zo'n zilveren) en die verkochten ze voor dezelfde prijs als de de normale zwarte/paarse..

Die heb ik dus gekocht Met Zelda The WindWaker Limited Edition erbij, die zat er dus bij in...

Ik ben dus de gelukkige eigenaar van dit machientje, en mn volgende aankoop gaat waarschijnlijk Metal Gear Solid: The Twin Snakes worden

woensdag 3 september 2003 @ 19:03:51 #206
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12921647
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:58 schreef Henkmanz het volgende:
Hey daar mensen!

Ze hadden nog een Limited Edition Gamecube staan (zo'n zilveren) en die verkochten ze voor dezelfde prijs als de de normale zwarte/paarse..

Die heb ik dus gekocht Met Zelda The WindWaker Limited Edition erbij, die zat er dus bij in...

Ik ben dus de gelukkige eigenaar van dit machientje, en mn volgende aankoop gaat waarschijnlijk Metal Gear Solid: The Twin Snakes worden

Twin Snakes wordt coooooool

Maar kost die zilveren niet gewoon hetzelfde als de standaard kleur ?

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 3 september 2003 @ 19:07:31 #207
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12921728
quote:
Hey daar mensen!

The Twin Snakes is nog een eindje weg hoor. Je kunt natuurlijk andere toppers die al uit zijn ook proberen: Super Smash brothers, Metroid Prime, Eternal Darkness: Sanity's Requiem, Super Mario Sunshine, Pikmin, Time Splitters 2, Phantasy Star Online Episode I & II, Resident Evil 1 & 0, Super Monkey Ball 1 &2 en ik krijg stijve vingers.
pi_12921976
die "speciale" boxen kosten evenveel als een kale GC hoor

[Dit bericht is gewijzigd door ASSpirine op 03-09-2003 19:35]

woensdag 3 september 2003 @ 19:30:54 #209
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12922183
quote:
Hey daar mensen!

Topaankoop inderdaad. Zie de post van BMH boven mij om te zien welke toppers er allemaal zijn. Er zijn van dat lijstje al zeker een paar in prijs verkaagd!

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_12922246
quote:
Hey daar mensen!

hehe, de prijs van een gc zonder spel en die limited met zelda is hetzelfde. ik heb hem ook bij de frs voor 199 gehaald.
iig goeie keuze en veel plezier ermee
  woensdag 3 september 2003 @ 19:37:15 #211
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12922318
quote:
Volgens de makers van True Crime: Streets of L.A. zal hun game de grootste videogame-soundtrack ooit bevatten...

Distributeur Contact Data wist ons vandaag te melden dat True Crime: Streets of L.A. een gigantische soundtrack zal gaan bevatten. De game, die half november in de winkels ligt, bevat meer dan 50 verschillende muziek-tracks.

De artiesten verantwoordelijk voor de muziek heten onder meer Snoop Dogg, Ice Cube, Mac 10 en Bad Azz. Ook N.E.R.D., E-40 en Kokain zullen hun muziek ten gehore brengen tijdens de game.

Het hele persbericht over de soundtrack van True Crime, vind je hieronder:

The undisputed Doggfather of hip-hop, Snoop Dogg, headlines Activision's True Crime : Streets of L.A. soundtrack with an all-new original song. Additionally, the eagerly awaited mission-based driving and action video game will debut an unprecedented 50 plus original songs performed by the biggest artists in West Coast rap including Westside Connection (Ice Cube, Mac 10, WC), E40, KAM, Caviar, Easy-E Jr., Lil ˝ Dead, Bad Azz, Damizza, Young Billionaires, Sly Boogy, KoKain and Jay-O-Felony. Many of the tracks featured in the game have been themed around the gritty crime drama's action gameplay.

True Crime: Streets of L.A. also features licensed tracks from old school West Coast rappers such as Ice T and D.O.C., as well as contemporary hip-hop acts like N.E.R.D, providing a compelling backdrop to the game's no-holds-barred car chases, shootouts, on-foot pursuits and hand-to-hand combat.

In addition, Activision has partnered with Vybe Squad, LLC to develop a True Crime: Streets of L.A. double CD soundtrack that will showcase many of the original songs from the game. The soundtrack is scheduled for release this fall and will be distributed by Universal (UMVD).

"True Crime: Streets of L.A. represents the largest collection of original West Coast hip-hop music ever assembled," stated Chris Archer, executive producer, Activision Worldwide Studios. "The collision of the game's intense action with the pulse pounding sounds from the powerhouses of urban music will elevate video game soundtracks to a whole new standard."

"Vybe Squad is thrilled to have partnered with Activision to release what is sure to be one of the most extraordinary and innovative collections of hip-hop music," added Bright Riley, CEO, Vybe Squad. "This album marks the first time that the entire west coast is joining forces to create some of the hottest flows L.A. has to offer."

In True Crime: Streets of L.A., players assume the role of rogue Elite Operations Division operative Nick Kang, a badass ex-cop, whose brutal reputation and lethal skills have landed him the nasty task of taking down the Chinese Triad and Russian Mafia cartel that has turned the City of Angels into a war zone. Take part in explosive gun battles with double fisted firepower, devastating martial arts brawls, and high-speed shootouts across 240 square miles of accurately recreated L.A. In car or on-foot, the unique branching missions include locating hostile witnesses, infiltrating criminal-invested locations, taking out evasive informants and busting the heavily armed and deadly bad guys.

True Crime: Streets of L.A. will be available this November for the PlayStation®2 computer entertainment system, the Xbox video game system from Microsoft and the Nintendo GameCubeTM and has been received a 16+ PEGI age rating.

Op muzikaal vlak zit het dus wel goed met True Crime: Streets of L.A., maar hoe zit het met de rest van de game? We melden het je binnenkort...

Brilliant
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  woensdag 3 september 2003 @ 19:58:35 #212
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12922855
quote:
Op woensdag 3 september 2003 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Brilliant

Afschuwelijk . Maar gelukkig kun je de auto radio ook gewoon uit doen en me eigen CD's in me dvd speler draaien
  woensdag 3 september 2003 @ 20:28:27 #213
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12923510
quote:
Op woensdag 3 september 2003 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Brilliant

Het enige punt is dat ik nog steeds niet weet wat voor een game dat nou precies is Soort van GTA meets Max Payne ? Screens vind ik ook niet echt denderend
  woensdag 3 september 2003 @ 20:32:59 #214
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12923618
IGN:
quote:
True Crime: Streets of L.A.
While Activision was only showing two games at Games Convention 2003, it was one of the more popular booths. Only being shown in video form, True Crime had the crowds lined up around the corner, making the Activision booth a hot spot in the back of the main hall.

With top notch production techniques, Hollywood voice talent and twisting plot, Activision's True Crime: Streets of LA could be a movie masquerading as a videogame, or vice versa. Developed by Luxoflux, of Vigilante 8 fame, the biggest asset this title brings -- next to its combination of fighting, shooting and driving -- is the dynamic storyline that players will be shaping as they progress through the game. All of the driving and fighting you'll be doing across the 300 square miles of Los Angeles that have been re-created for this game is held together by a storyline that branches off repeatedly as you make certain decisions and pass or fail certain objectives.

But to understand how the story works, we'll need to first explain how the game itself is going to work. Much like Rockstar's Grand Theft Auto series, you're given a living city that goes about its routine business, as you try to complete more than one hundred story-based missions and the hundred randomly generated crimes that will occur during the course of the game. Both the story and the random crimes will require you to put all of your driving, shooting and combat skills to use in a variety of ways. Apprehending criminals, chasing down and eliminating enemies and racing through the city streets aren't even a drop in the bucket of what you'll be able to do using the combination driving/third person engine in True Crime.

While we didn't really see anything we hadn't seen before, the game is still looking pretty damn good, even in video form.

pi_12923719
Roy, zou je daar niet beter een korte samenvatting bij schrijven iedere keer ?

niet iedereen kan goed engels (in mijn geval is het luiheid )

woensdag 3 september 2003 @ 20:41:08 #216
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12923813
Van mijn kant is het ook luiheid
pi_12924584
True Crime lijkt me best wel vet ga hem ook zker kopen!

* ShadoW17 Schrijft weer een game op zijn lijstje , en gaat sparen

pi_12928163
quote:
Op woensdag 3 september 2003 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Van mijn kant is het ook luiheid
jij moet het goede voorbeeld tonen

[Dit bericht is gewijzigd door ASSpirine op 03-09-2003 23:56]

woensdag 3 september 2003 @ 23:47:54 #219
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12928814
Ik weet het nog steeds niet. Ik ben weer te lui om het op te zoeken
pi_12929054
Op GameRelease nu een aanbieding!!!

SOUL CALIBUR 2 voor maar ¤ 42 (incl. verzend!!)
Actie geldig tot 15 september

Heb hem maar ff besteld

donderdag 4 september 2003 @ 00:09:06 #221
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12929224
quote:
Op woensdag 3 september 2003 23:59 schreef ShadoW17 het volgende:

Heb hem maar ff besteld

Die zijn goedkoop! Heb je er weleens meer besteld?

pi_12929287
quote:
Op donderdag 4 september 2003 00:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Die zijn goedkoop! Heb je er weleens meer besteld?

Ja 1 keer smugglers run. Was toen niet meer leverbaar
En toen netjes mijn geld terug gekregen en altijd antwoord op mijn mailtjes. Dus het zal wel een goede shop zijn hoor.

En 42 euro is geen geld

donderdag 4 september 2003 @ 00:16:54 #223
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12929324
Nee inderdaad ! Tis dat ik al bij de FRS betaald heb, en de Guide erbij krijg (wat dus nu hetzelfde zou kosten als wat jij ervoor betaald).

Maar ik denk dat ik FF:TA en andere games voortaan daar bestel... Of in ieder geval ff kijken welke goedkoper is, deze of Dimplus...

pi_12929382
quote:
Op woensdag 3 september 2003 23:59 schreef ShadoW17 het volgende:

Heb hem maar ff besteld

*ook maar meteen besteld heeft*.
  donderdag 4 september 2003 @ 00:21:09 #225
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12929387
quote:
Op donderdag 4 september 2003 00:20 schreef Lexie het volgende:

[..]

*ook maar meteen besteld heeft*.

Toch maar wel pre-orderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')