quote:ja hoor, maar wel gelimiteerd dus je op tijd moeten zijn, of net zoals Roel_Jewel pre-orderen.
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:49 schreef sassa_s het volgende:[..]
geweldig, komt deze nou ook in Nederland uit binnenkort?
Voor de mensen met Realplayer, met veel stukjes van de DVD onder gehoor van het nummer Moses welke ook op de DVD staat
Daar istie veel beter. Erg mooie video voor Moses.. is overigens de live-versie van Sydney.
Voor de mensen die in Ahoy waren.. Moses is dat liedje dat Chris op 't laatst voor 't allereerst, toen nog solo, speelde
[Dit bericht is gewijzigd door mrmiddel op 21-10-2003 20:52]
ik zag de live-dvd overigens ook bij de FRS voor 35 euro ook vanaf medio november (behoorlijk duur, maar ja geen CC dus enige oplossing voor mij )
De zogenoemde 'Special Edition' kost bij hun 17.99 GBP (omgerekend 25 euro). Alleen wat nu het wezenlijke verschil is ontgaat me een beetje. Bij de 9.99GBP versie staat dat het een CD + DVD is, weet iemand wat het verschil is?
quote:met name de verpakking, denk ik.
Op woensdag 22 oktober 2003 13:09 schreef Gunner het volgende:
Bij play.com zie ik ook nog een versie staan voor 10 pond.De zogenoemde 'Special Edition' kost bij hun 17.99 GBP (omgerekend 25 euro). Alleen wat nu het wezenlijke verschil is ontgaat me een beetje. Bij de 9.99GBP versie staat dat het een CD + DVD is, weet iemand wat het verschil is?
zie ook de officiële Coldplay shop:
Limited Edition
Bij cd-wow.com.hk is die limited edition omgerekend 12,80 pond. Da's zelfs minder dan de 13,99 pond bij cdwow.co.uk met gebruik van de bekende kortingslink
[Dit bericht is gewijzigd door Roel_Jewel op 22-10-2003 13:28]
quote:Plato.. 27,99. De limited edition.
Op dinsdag 21 oktober 2003 21:10 schreef Retuobak het volgende:
nice mrmiddelik zag de live-dvd overigens ook bij de FRS voor 35 euro ook vanaf medio november (behoorlijk duur, maar ja geen CC dus enige oplossing voor mij
)
quote:thx
Op woensdag 22 oktober 2003 14:13 schreef mrmiddel het volgende:[..]
Plato.. 27,99. De limited edition.
(bij wijze van relevante post dus..)
quote:niks nieuws dus in vergelijking met de officiële Coldplay shop ...
Op zondag 26 oktober 2003 10:46 schreef mrmiddel het volgende:
Ik heb even uitgebreide info over de dvd geplaatst op http://www.coldplayfans.nl/nieuws.php.(bij wijze van relevante post dus..)
quote:Ik vond anders de dvd-screenings en de links naar materiaal van de dvd wel relevant
Op zondag 26 oktober 2003 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
niks nieuws dus in vergelijking met de officiële Coldplay shop ...
De (gratis) screenings:
1 november: Art of Music, Gemert
3 november: Vera, Groningen
(gratis 'voorverkoop' start 27 oktober bij Plato Groningen)
7 november: Melkweg, Amsterdam
(opgeven in een Plato of een mailtje sturen naar redactie@platomania.nl o.v.v. Coldplay)
Trouble van de DVD, Moses promo-video, en natuurlijk de Coldplayer.
En de prijs die de officiële Coldplay-shop vraagt is echt bedroevend hoog
quote:Leuk trouwens: een advertentie op je site plaatsen van iets dat is uitverkocht (zoals in de ad wordt vermeld)
Op zondag 26 oktober 2003 11:29 schreef mrmiddel het volgende:[..]
Ik vond anders de dvd-screenings en de links naar materiaal van de dvd wel relevant
De (gratis) screenings:
1 november: Art of Music, Gemert
3 november: Vera, Groningen
(gratis 'voorverkoop' start 27 oktober bij Plato Groningen)
7 november: Melkweg, Amsterdam
(opgeven in een Plato of een mailtje sturen naar redactie@platomania.nl o.v.v. Coldplay)Trouble van de DVD, Moses promo-video, en natuurlijk de Coldplayer.
quote:daar heb ik nooit "reclame" voor gemaakt. Bij CDWow issie veeeel lager. Ook lager dan Plato.
Op zondag 26 oktober 2003 11:29 schreef mrmiddel het volgende:[..]
En de prijs die de officiële Coldplay-shop vraagt is echt bedroevend hoog
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
zojuist besteld:Coldplay Live 2003: Limited Edition (1 DVD + 1 CD) voor ongeveer 19 euro bij CDWow.com.hk
quote:Das heel netjes idd
Op zondag 26 oktober 2003 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
daar heb ik nooit "reclame" voor gemaakt. Bij CDWow issie veeeel lager. Ook lager dan Plato.
[..]
quote:De tekst voor die advertentie heb ik aangeleverd gekregen
Op zondag 26 oktober 2003 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
Leuk trouwens: een advertentie op je site plaatsen van iets dat is uitverkocht (zoals in de ad wordt vermeld)
Op de site van Plato staat trouwens niet dat ie is uitverkocht. Dat dat logootje Order rood is, is gewoon omdat ie op dit moment nog niet uit is (en dus ook niet op dit moment leverbaar).
quote:ja, maar zelfs als je 'm aangeleverd krijgt (zul je overigens altijd lijkt me), zul je toch willen dat ie klopt. Zo belazert Plato jou en je bezoekers ...
Op zondag 26 oktober 2003 11:43 schreef mrmiddel het volgende:[..]
De tekst voor die advertentie heb ik aangeleverd gekregen
Die hele advertentie levert me overigens geen geldelijk gewin op.. Alleen een toezegging dat Plato in de toekomst eens een leuke prijs voor een prijsvraag ter beschikking stelt.
Maar goed, we gaan weer ontopic
quote:RWF heeft uitnodiging ontvangen.
Op zondag 26 oktober 2003 11:48 schreef mrmiddel het volgende:Hier iemand die al naar zo'n dvd-voorstelling gaat voordat de dvd uitkomt?
quote:Mooi, het is ook een beste band
Op donderdag 6 november 2003 23:21 schreef GerardVanAs het volgende:
En zojuist bij de EMA de Award voor Best Group gewonnen
Ook die Tour Diary van 40 min is echt gaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |