[Dit bericht is gewijzigd door ParanoidEv op 30-08-2003 12:08]
quote:ja dat bedoelde ik
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:06 schreef ElmoOnline het volgende:
Voordat ik iets anders voor me heb, je hebt het toch over vagina-doekjes en wasemulsie???
thanks!
quote:Hoe bedoel je naar buiten?? Ja ik schaam me wel om dat te gaan vragen aan de balie maar gewoon pakken vind ik niet erg hoor
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:08 schreef ParanoidEv het volgende:
Dat staat gewoon in de drogist in de schappen, meestal bij het maandverband en de tampons.Anders ga je even naar buiten de drogist in, zo eng is het niet
quote:Jah ik gebruik niet die vaginale douche, best fijn als je ongesteld bent of heel het weekend ranzige sex hebt gehad oid
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Damn, gebruiken jullie dat?
quote:Tja wij stinken niet
Ik koop het ook gewoon, en ik ben normaal een vreselijke schijterd (Onee, denken ze nou dat ik raar ben???).
Tip: Candira druppels zijn ook heel goed, vooral als je veel last van schimmelinfecties hebt!
quote:Yep, nadat ik me een keer gewassen had met gewone zeep.
Ik gebruik 'm nu nog maar af en toe, en dan alleen maar met water of een paar druppels Candira erin. Vaak gebruiken schijnt slecht te zijn.
quote:Hmmzz, ik vraag me af of dat goed is hoor....
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:10 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Jah ik gebruik niet die vaginale douche, best fijn als je ongesteld bent of heel het weekend ranzige sex hebt gehad oid
quote:Tip: in dat geval zou ik maar eens naar de dokter gaan als ik jou was.
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:12 schreef Syrena het volgende:
Tip: Candira druppels zijn ook heel goed, vooral als je veel last van schimmelinfecties hebt!
quote:Geen idee mijn moedertje heeft hem betaald maar de fles met dat spul wat er in moet is best duur. Verder is niet niet zo slecht omdat de PH waarde gelijk is met die in de vagina, maar veel schonmaken daar is natuurlijk nooit goed.
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Hmmzz, ik vraag me af of dat goed is hoor....
en dat weekendje ranzige sex kan ik wel op mijn buik schrijven.
Hoe duur is die douche?
quote:Ja en wat denk je dat hij je dan voorschrijft.... juist dit of miconasol / dactarin...
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:16 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Tip: in dat geval zou ik maar eens naar de dokter gaan als ik jou was.
quote:Als je buitengewoon vaak last heb van die infecties, is er misschien wel wat anders aan de hand.
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:19 schreef sigterm het volgende:
Ja en wat denk je dat hij je dan voorschrijft.... juist dit of miconasol...
En die Candira staat bij de Etos in het maandverbandschap.
Er zit Tea Tree in, dat geneest schimmels en is bacteriedodend.
Ik gebruik zelf tea tree creme en de pure olie (Thursday Plantation), dit spul heeft me al eens genezen van een schimmelinfectie (ik deed dan tampons in met druppels tea tree erop), en voetschimmel. Het geneest zelfs kalknagels!!
quote:pass mij ook zo'n moeder!!
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:18 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Geen idee mijn moedertje heeft hem betaald maar de fles met dat spul wat er in moet is best duur. Verder is niet niet zo slecht omdat de PH waarde gelijk is met die in de vagina, maar veel schonmaken daar is natuurlijk nooit goed.
Maar dit is een leken-theorie
Ik was me daar gewoon bij het douchen met alleen water, lijkt me het veiligst. Als je gewoon vaak genoeg doucht ga je echt niet stinken. Dat Lactacyd-spul heb ik alleen gebruikt als ik door welke oorzaak dan ook (irritaties door strakke broeken of maandverband, of plotseling sterk verhoogde seksuele activiteiten) jeuk kreeg. Dan werkt dat spul wel goed! Maar dagelijks gebruik terwijl je nergens last van hebt lijkt mij onzin.
quote:Ze betaald alleen soms spulletjes van de drogist de rest betaal ik zelf hoor , (helaas)
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:27 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
pass mij ook zo'n moeder!!
quote:Ik krijg mijn moeder niet verder dan een enorm dure broek.
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:29 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Ze betaald alleen soms spulletjes van de drogist de rest betaal ik zelf hoor , (helaas)
quote:Ongeveer 4 euro, en dan nog 6 euro voor de vloeistof. Zoiets.
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hoe duur is die douche?
quote:Jup, goed spul en het ruikt ook nog eens heerlijk.
Op zaterdag 30 augustus 2003 14:29 schreef Salie het volgende:
Ik heb even FemFresh gehaald, iemand ervaringen mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |