abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12827286
Kun je dat gewoon in de drogist vinden? Of moet je dat vragen aan de balie, dat ze dat daar achter hebben staan??
pi_12827301
Die zijn gewoon bij elke drogist verkrijgbaar. Het ligt voor zover ik weet altijd gewoon in de winkel.
Elmo loves u.
pi_12827308
Voordat ik iets anders voor me heb, je hebt het toch over vagina-doekjes en wasemulsie???
Elmo loves u.
pi_12827324
Dat staat gewoon in de drogist in de schappen, meestal bij het maandverband en de tampons.Anders ga je even naar buiten de drogist in, zo eng is het niet

[Dit bericht is gewijzigd door ParanoidEv op 30-08-2003 12:08]

pi_12827329
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:06 schreef ElmoOnline het volgende:
Voordat ik iets anders voor me heb, je hebt het toch over vagina-doekjes en wasemulsie???
ja dat bedoelde ik

thanks!

pi_12827332
Damn, gebruiken jullie dat?
Billie Holiday is Lady Day!
pi_12827339
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:08 schreef ParanoidEv het volgende:
Dat staat gewoon in de drogist in de schappen, meestal bij het maandverband en de tampons.Anders ga je even naar buiten de drogist in, zo eng is het niet
Hoe bedoel je naar buiten?? Ja ik schaam me wel om dat te gaan vragen aan de balie maar gewoon pakken vind ik niet erg hoor
pi_12827348
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Jah ik gebruik niet die vaginale douche, best fijn als je ongesteld bent of heel het weekend ranzige sex hebt gehad oid
pi_12827359
quote:
Tja wij stinken niet
pi_12827366
Het staat gewoon in het rek hoor. Je hebt wasemulsie, een soort van zeep, doekjes, en een fles die je in de vaginale douche moet doen.

Ik koop het ook gewoon, en ik ben normaal een vreselijke schijterd (Onee, denken ze nou dat ik raar ben???).

Tip: Candira druppels zijn ook heel goed, vooral als je veel last van schimmelinfecties hebt!

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_12827389
quote:
Yep, nadat ik me een keer gewassen had met gewone zeep.
Ik heb altijd veel last gehad van schimmelinfecties, en die douche is gewoon heel fijn. Zeker om de laatste restjes ongesteldheid weg te spoelen of idd na de sex.

Ik gebruik 'm nu nog maar af en toe, en dan alleen maar met water of een paar druppels Candira erin. Vaak gebruiken schijnt slecht te zijn.

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_12827398
Candira, nooit van gehoord, staat dat naast dezelfde producten of is dat iets van de doktor?
pi_12827401
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:10 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Jah ik gebruik niet die vaginale douche, best fijn als je ongesteld bent of heel het weekend ranzige sex hebt gehad oid

Hmmzz, ik vraag me af of dat goed is hoor....
en dat weekendje ranzige sex kan ik wel op mijn buik schrijven.
Hoe duur is die douche?
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 12:16:26 #14
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_12827403
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:12 schreef Syrena het volgende:
Tip: Candira druppels zijn ook heel goed, vooral als je veel last van schimmelinfecties hebt!
Tip: in dat geval zou ik maar eens naar de dokter gaan als ik jou was.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_12827421
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Hmmzz, ik vraag me af of dat goed is hoor....
en dat weekendje ranzige sex kan ik wel op mijn buik schrijven.
Hoe duur is die douche?

Geen idee mijn moedertje heeft hem betaald maar de fles met dat spul wat er in moet is best duur. Verder is niet niet zo slecht omdat de PH waarde gelijk is met die in de vagina, maar veel schonmaken daar is natuurlijk nooit goed.
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 12:19:19 #16
50662 sigterm
demon to some, angel to others
pi_12827433
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:16 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Tip: in dat geval zou ik maar eens naar de dokter gaan als ik jou was.

Ja en wat denk je dat hij je dan voorschrijft.... juist dit of miconasol / dactarin...
I am an explorer in the further regions of experience, demon to some, angel to others....
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 12:22:04 #17
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_12827463
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:19 schreef sigterm het volgende:
Ja en wat denk je dat hij je dan voorschrijft.... juist dit of miconasol...
Als je buitengewoon vaak last heb van die infecties, is er misschien wel wat anders aan de hand.
Wellicht is de sex iets te ranzig?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_12827487
De Kruidvat heeft een nep Lactacyd lijn.
Ook doekjes dus en het spul wat in de vaginale douche moet.
En ook wasspul.
Deze spullen zijn allemaal goedkoper dan Lactacyd.

En die Candira staat bij de Etos in het maandverbandschap.
Er zit Tea Tree in, dat geneest schimmels en is bacteriedodend.

Ik gebruik zelf tea tree creme en de pure olie (Thursday Plantation), dit spul heeft me al eens genezen van een schimmelinfectie (ik deed dan tampons in met druppels tea tree erop), en voetschimmel. Het geneest zelfs kalknagels!!

pi_12827521
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:18 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Geen idee mijn moedertje heeft hem betaald maar de fles met dat spul wat er in moet is best duur. Verder is niet niet zo slecht omdat de PH waarde gelijk is met die in de vagina, maar veel schonmaken daar is natuurlijk nooit goed.

pass mij ook zo'n moeder!!
pi_12827527
Volgens mij is het totaal niet nodig om dat spul continu te gebruiken. Je kunt die hele schaamstreek volgens mij maar het beste zoveel mogelijk met rust laten, zo heb je de minste kans dat je het 'natuurlijk evenwicht' verstoort en last krijgt van jeuk/infecties. Net zoals het speeksel in je mond door zijn natuurlijke samenstelling je tanden beschermt tegen gaatjes, en het pas misgaat als je teveel suiker tot je neemt of door je eetgewoonten de samenstelling van het speeksel verandert.

Maar dit is een leken-theorie

Ik was me daar gewoon bij het douchen met alleen water, lijkt me het veiligst. Als je gewoon vaak genoeg doucht ga je echt niet stinken. Dat Lactacyd-spul heb ik alleen gebruikt als ik door welke oorzaak dan ook (irritaties door strakke broeken of maandverband, of plotseling sterk verhoogde seksuele activiteiten) jeuk kreeg. Dan werkt dat spul wel goed! Maar dagelijks gebruik terwijl je nergens last van hebt lijkt mij onzin.

pi_12827544
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:27 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

pass mij ook zo'n moeder!!

Ze betaald alleen soms spulletjes van de drogist de rest betaal ik zelf hoor , (helaas)
pi_12827634
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:29 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ze betaald alleen soms spulletjes van de drogist de rest betaal ik zelf hoor , (helaas)

Ik krijg mijn moeder niet verder dan een enorm dure broek.
pi_12829313
Ik heb even FemFresh gehaald, iemand ervaringen mee?
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 14:35:20 #24
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_12829397
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hoe duur is die douche?
Ongeveer 4 euro, en dan nog 6 euro voor de vloeistof. Zoiets.
pi_12829925
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 14:29 schreef Salie het volgende:
Ik heb even FemFresh gehaald, iemand ervaringen mee?
Jup, goed spul en het ruikt ook nog eens heerlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')