Goed op zich maakt het niet uit, want Hind toont nu dat zij de enige echte parel was van Idols en ik voorspel haar nog een glansrijke en vooral kwaliteitsvolle carriere toe. Wie heeft er nog meer van het huidige reportoire van Hind gehoord?
quote:In tegenstelling tot Jim en Jamaï kan Hind WELgoed zingen... ik weet niet hie het liedje heette, of dat het een cover was, ik weet wel dat het fantastisch klonk.
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:49 schreef Timo20 het volgende:
Nee nog niets gehoord tot nu toe, maar veel erger dan Jim en Jamai kan het toch niet worden zeker
Wat is de titel van haar liedje dan?
quote:Ze heeft wel een goede stem en dat is z'n punt!! Ik vind ook dat ze creatiever moet zijn (zelf composities en teksten etc)
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:55 schreef Makster het volgende:
Hind maakt niks, Hind voert uit. Denk je echt dat ze de nummers zelf schrijft ofzo
Jammer dat knulletjes eerder een kans krijgen dan een echt talent...
quote:Inderdaad!!
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:48 schreef toska het volgende:
Maakt ze muziek of zingt ze een liedje verzonnen door iemand anders?
Dit soort artiesten vormen allen te samen echt de anus van de Nederlandse artiesten. Jezus wat een ellende.
Neem een Dewi bijvoorbeeld, ze was misschien wel lekker, maar uiteindelijk had ze wel de liedjes die de platenmaatschappij voor had geregeld staan te zingen.
Ik hoop dat de gemiddelde Nederlander eindelijk het niveau van een programma als Idols ontstijgt en een eigen smaak ontwikkelt.
Niet meer neppe en opgedrongen muziek aub!!
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:05 schreef baantie het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godzijdank blijken er toch nog mensen te zijn die het wel begrepen hebben!!
quote:Oke, het is niet mijn smaak muziek, maar ze zingt echt heel goed, zeker vergeleken met die nasale kutknulletje van een Jim.
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:00 schreef baantie het volgende:[..]
Inderdaad!!
Dit soort artiesten vormen allen te samen echt de anus van de Nederlandse artiesten. Jezus wat een ellende.
Neem een Dewi bijvoorbeeld, ze was misschien wel lekker, maar uiteindelijk had ze wel de liedjes die de platenmaatschappij voor had geregeld staan te zingen.
Ik hoop dat de gemiddelde Nederlander eindelijk het niveau van een programma als Idols ontstijgt en een eigen smaak ontwikkelt.
Niet meer neppe en opgedrongen muziek aub!!
Dat schrijven van hun eigen muziek, Sinatra deed dat ook niet en Elvis (dacht ik) ook lang niet altijd. Alleen jammer dat een muzikaal talent (qua stem) ondergesneuwd word door iemand die net haar op z'n zak krijgt...
quote:hoezo niet? Hind heeft een echt heel mooie stem hoor
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:01 schreef baantie het volgende:
En eigenlijk had dit al niet in het Muziek forum moeten staan, want daar heeft het bar weinig mee van doen!
quote:Maar in RLS vind je topics over Hind van mensen die het met je eens zijn. In Muziek zijn alleen verwaande mensen die van John Zorn houden enzo. Dus vandaar Hind deel 5 Waar blijft ze nou?
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
hoezo niet? Hind heeft een echt heel mooie stem hoor
quote:Haar op mijn zak is al de nodige jaren aanwezig dus daar ligt het niet aan.
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:10 schreef HeyFreak het volgende:[..]
Oke, het is niet mijn smaak muziek, maar ze zingt echt heel goed, zeker vergeleken met die nasale kutknulletje van een Jim.
Dat schrijven van hun eigen muziek, Sinatra deed dat ook niet en Elvis (dacht ik) ook lang niet altijd. Alleen jammer dat een muzikaal talent (qua stem) ondergesneuwd word door iemand die net haar op z'n zak krijgt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |