A Campingflight To Lowlands Paradise 2003, Part I
A Campingflight To Lowlands Paradise 2003, Part II
A Campingflight To Lowlands Paradise '03 part 3
Lowlands kampeervlucht deeltje 4 alweer
A Campingflight to lowlands paradise nummero 5
Meeting > Lowlands-Meet...
Mooie luchtfoto's door PinoPolio: Lowland 2003 voorproefje !
quote:Over Pukkelpop gesproken: kwist niet dat dat in Hasselt werd gehouden joh. Als ik dat had geweten... Hasselt is 35 minuten bij mij vandaan
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:32 schreef ekimov het volgende:Kom naar Pukkelpop, in Belgie weten ze tenminste hoe je een gezellig feestje moet bouwen.
quote:
Flinke bierteilen voor de helft van wat op Lowlands kost
Lamb`s "Gabriel" was weer GENIAAL!!!!
nog meer mensen naar webtv van 3voor12 aan t kijken???
-edit- Fisherspooner?? ken ik niet... es kijken...
Ik heb net de stream gekeken, super! Hoogtepunt vond ik 'Long distance', maar dat vind ik zowiezo met distance het beste nummer van deze band. Thuis vanachter de pc te oordelen is dit zeker een band om een keer live te gaan zien.
quote:Paars bandje, paars blokje, witte letters. En geen sponser-logo erop dit jaar.
Op zaterdag 30 augustus 2003 20:26 schreef donald_dick het volgende:
welke kleuren zijn dit jaar van het bandje?
Ik kwam vandaag op de parkeerplaats een Scooby Doo-bus tegen trouwens. Met op de zijkant 'Mystery Machine' en felgroene pluizige bekleding. Alleen jammer dat een of andere aso 'GET A LIFE' op de voorkant had gespoten.
Wat kunnen we morgen verw8en?
quote:Live klinkt altijd hetzelfde.
Op zondag 31 augustus 2003 01:22 schreef Timo20 het volgende:
Kheb daarstrax via de WebTV van 3voor12 Live gekeken: was zeker weer in orde. Wat me alleen opviel, was dat het ongeveer precies hetzelfde klonk als op Pinkpop vorig jaar. Zelfs de improvisatie`s. Niet dat dat erg is hoorWat kunnen we morgen verw8en?
Zit hier een potje te genieten van Foo Fighters - "Low" op 225kbps!
Wisten jullie dat de Belgen van "Butt-fucking" houden? Degenen die het gezien hebben kennen het verhaal.
Jezus! Wat zijn ze goed! Laatste concert van hun toer. Ze gaan terug naar de USA hierna om weer wat dingen uit te halen of zo.
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 20:26 schreef donald_dick het volgende:
welke kleuren zijn dit jaar van het bandje?
Wat optredens die ik gezien heb:
The Mars Volta's: wat een teringherrie zeg.. zwaar shit.
Moloko: ik denk het beste optreden van Lowlands 2003. Vooraf nog nooit van gehoord. Kon je heerlijk op dansen. Ze kregen de hele Bravo aan het swingen. Bravo was eigenlijk te klein.
Postmen: leuke entertainers
Live: goed als altijd. en een vent op de tent.
Verder heb ik nog wel meer gezien en gehoord, maar dat was allemaal toeval.
Verder vond ik de prijzen wel meevallen. 1.85 voor een biertje is goedkoop te noemen ivm bijv. dancevalley waar een biertje 4 euro koste.
quote:ik ken het verhaal maar al te goed
Op zondag 31 augustus 2003 21:16 schreef Beetle het volgende:
De livestream van Realplayer is véél stabieler dan die van de WMP. Die wil graag op een zo hoog mogelijk nivo zitten terwijl Realplayer terugzakt als het niet anders kan.Zit hier een potje te genieten van Foo Fighters - "Low" op 225kbps!
Wisten jullie dat de Belgen van "Butt-fucking" houden? Degenen die het gezien hebben kennen het verhaal.
Jezus! Wat zijn ze goed! Laatste concert van hun toer. Ze gaan terug naar de USA hierna om weer wat dingen uit te halen of zo.
quote:En jij doet het met terroristen zie ik!
Op zondag 31 augustus 2003 21:53 schreef TimoBasso het volgende:[..]
ik ken het verhaal maar al te goed
![]()
quote:Dave @ pukkelpop,Dat was echt waanzinnig..
Op zondag 31 augustus 2003 21:59 schreef Beetle het volgende:[..]
En jij doet het met terroristen zie ik!
Enge buren waren ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |