met Sengir, dat is voor mij al een reden om er zeker heen te gaan (tja als Zwollenaar kan ik ook moeilijk niet gaan)
dus dat wordt zo te zien wel weer erg gaaf! 't is op 5 december... bij deze een topic hierover
edit: flyer van de Sengir-site ipv Novemberrain site
[Dit bericht is gewijzigd door ImPrEzA op 29-08-2003 23:53]
quote:Ik was erbij
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:02 schreef surrealm het volgende:
trail of tears heeft ondertussen ook bevestigd. dus het wordt een erg vette line-up dit jaar.
spread the news!!!! wie van jullie bij het concert van trail of tears in de patronaat was eerder dit jaar weet hoe ze het publiek uit hun dak laten gaan.
Ik ga hier ook zeker bij zijn... ik moet gewoon!
quote:[zeur-modus]
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:39 schreef ImPrEzA het volgende:
2 jaar geleden het gedenkwaardige optreden van Within Temptation in de Broerenkerk, vorig jaar After Forever, Autumn en anderen, en ook dit jaar is er weer November Rain!!met Sengir, dat is voor mij al een reden om er zeker heen te gaan (tja als Zwollenaar kan ik ook moeilijk niet gaan)
dus dat wordt zo te zien wel weer erg gaaf! 't is op 5 december... bij deze een topic hierover
edit: flyer van de Sengir-site ipv Novemberrain site
Ik zou er eigenlijk alleen al heengaan om te horen hoe Flowing Tears klinkt met een nieuwe zangeres. Stephanie vond ik echt helemaal geweldig.
Maar, wie weet wordt ze wel overtroffen.
en voor wat de zeur modus betreft... er zijn al WEL foto's gemaakt van helen alleen, maar nog niet van de complete band in nieuwe bezetting.
[Dit bericht is gewijzigd door surrealm op 30-08-2003 02:26]
op www.novemberrain.nl kan je de laatste updates vinden; to elysium is de 5e band op de bill, en als ik het me goed herinner kost een kaartje 19,50.... tegenwoordig is dat ook al een standaard prijs voor een 'normaal' concert van een buitenlandse act.
Vorig jaar ook nog gezellig een uurtje "ge-socialized" met Floor en wat foto's+handtekeningen gescoord.. Daarna lekker de kroeg in gedoken om te wachten op de eerstvolgende bus naar huis.
Dit jaar hebben we het beter voormekaar.. voor het weekend een huisje kunnen regelen. Zeer relaxed!
Niet dat er veel aan veranderd is maar hier een verbeterde versie van de flyer
Jaja, want ik had dus op die site drie kaartjes besteld. En dus ook de prijs van drie kaartjes overgemaakt, en ik kreeg op een goede maandag een envelop op de deurmat. Dus ik maak hem open en daar zaten de kaartjes in. Dus ik begin met tellen: 1, 2, 3, 4. ..... Ik dus nog een keer tellen, 1, 2, 3, 4.
Ik pak daarna m'n bankafschrift en er is echt maar voor 3 afgeschreven .
Jaja, een gratis kaartje . Niks mis mee, en heb ik een meisje net ook heel blij mee gemaakt
.
't was erg gaaf, hoewel 't geluid over de hele avond wat beter kon maarja je zit in een kerk natuurlijk. Sengir was super, en Trail of Tears was ook gaaf.... de overige bands vond ik persoonlijk wat minder (voor bepaalde bands een understatement)
maar leuke avond gehad
Eerst buiten wachten, en dat was toch nog behoorlijk koud. Maar toen we eenmaal binnen waren niks meer van gemerkt. Het viel me wel op dat het redelijk rustig was. De zaal was bij lange na niet gevuld, maar er waren dan ook verschillende andere plaatsen waar men kon zitten.
Na een tijdje dus Morning. Als openingsact heb je het zowieso moeilijk, maar dit was echt niet goed. Erg amateuristisch kwam het over, en muzikaal was het redelijk. Heel erg tam publiek trouwens, het duurde erg lang voordat er wat beweging was.
Sengir was een stuk meer ervaren, en dat lieten ze ook zien. Ook al was het publiek net een beeldenpark, Sengir deed gewoon hun kunstje en dat was dat. Daarna kwam To Elysium, en kwam het eindelijk een beetje goed los. Geweldige performance en daarop ook stevig lopen headbangen. Geen rustig moment in die act.
Daarna eventjes bij de markt geweest waar ik dat meisje achter de To Elysium stand kende, dus daar nog even wezen babbelen en daardoor gedeelte van Flowing Tears gemist. Het laatste stuk klonk niet slecht, maar was wel erg dromerig. Vooral naar To Elysium.
En toen Trail of Tears. Echt zwaaaaar gaaf, ookal paste het nog minder bij de andere vier dan ik had gedacht. Maar toch een hele mooie afsluiter.
Al met al behoorlijk geslaagd, en ik heb ook nog een CDtje van To Elysium weten scoren. Ik heb alleen wel een beetje last van m'n nek.
En wat liepen er mooie mensen rond . Sommigen zagen er echt schitterend uit, zou hier goed in passen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |