abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 17:11:04 #1
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_12812042
hey ik heb hier nog een boekenbon uit het guldentijdperk liggen. Zou die nog inleverbaar zijn? Er staat geen einddatum op ofzo.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 17:12:25 #2
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_12812067
cd bonnen zijn iig onbeperkt inwisselbaar, lijkt me dat dat met boekenbonnen ook zo is

//edit:

Geldigheidsduur Boekenbonnen
Alle Boekenbonnen zijn onbeperkt geldig, oude Boekenbonnen dient u dus ook als betaalmiddel te accepteren. Onder oude bonnen verstaan wij de ponskaarten (uitgegeven tot 1985) en de oranje Boekenbonnen (uitgegeven tot 1991). Met de komst van de euro-Boekenbon scharen ook de van 1996 tot 2001 uitgegeven gulden-Boekenbonnen zich in deze categorie.

> http://www.boekenbon.nl
had je zelf ook wel kunnen bedenken

[Dit bericht is gewijzigd door KELDER op 29-08-2003 17:13]

You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  Donald Duck held vrijdag 29 augustus 2003 @ 17:12:58 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_12812080

Tot wanneer kan ik mijn cadeau- en boekenbonnen met een waardeaanduiding in guldens nog gebruiken?

De meeste cadeaubonnen waar nog een bedrag in guldens op staat, blijven gewoon geldig. Het guldenbedrag wordt omgerekend naar euro's volgens de officiële koers van 1 euro = 2,20371 gulden.
Omdat elke uitgever van een cadeaubon zijn eigen beleid mag voeren, kunnen er ten aanzien van de geldigheidsduur cadeaubonnen zijn waarvoor andere regels gelden. Informeer zonodig bij de uitgever van de cadeaubon.
Detaillisten mogen op hun cadeaubon een "geldigheidsduur" vermelden. Wel is het zo, dat zij aan de koper, van te voren moeten melden dat er een "geldigheidsduur" aan vast zit.

Bron: Postbus51

❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_12812091
Ik werk in een boekhandel, kan gewoon nog. Als het goed is wordt het gewoon omgerekend.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 17:18:20 #5
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_12812163
als het goed is wordt het niet omgerekend bedoel je

maar bedankt !

zelfs boekenbon.nl nooit aan gedacht

pi_12812236
tss
nu ben ik ook nieuwsgierig naar het bouwjaar!
Mja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')