quote:Ja. Voor 34%.
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:24 schreef apophis4u het volgende:ben je homo dan
Weten zij meer als ik ofzo???
Als het gemiddelde 54% is dan is bijna heel Nederland meer homo dan hetero. Kortom, wat een kuttest
Ik moet eerlijk bekennen dat ik best op mannen val end at seks met een man toch ook erg yummie is
quote:Pfff... De test is maar voor de grap nzo. Ze zeggen niet dat je echt homo bent.
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:30 schreef Blokhut het volgende:
34%Als het gemiddelde 54% is dan is bijna heel Nederland meer homo dan hetero. Kortom, wat een kuttest
Toch
?
[Dit bericht is gewijzigd door Doctor_Bara op 29-08-2003 14:33]
quote:
De GaySite.nl Homotest heeft bepaald dat je 40% homo bent!
Het gemiddelde homopercentage van deze test is 54%!
quote:
Twijfel, twijfel, twijfel......
Doe voor alle zekerheid de test nog maar eens.
quote:Idem
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:30 schreef audioslaaf het volgende:
44 Procent.
quote:jep net geprobeerd. De minimum score is 26%
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:26 schreef MrWilliams het volgende:
is het mogelijk om onder de 34% te komen?
Heb met back bij elke optie de laagste score proberen uit te vinden. Kom daar dus niet onder.
quote:Right.....
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:33 schreef Doctor_Bara het volgende:
ja, de enige regel om te checken of je homo bent is door ringvinger/wijsvinger verhouding( met je handpalm naar je toe). Is je wijsvinger langer dan ben je hetero, is je ringvinger langer dan ben je homo. Dat was eens op discovery bij sexsense. Uitzonderingen daar gelaten
quote:Die gaysite.nl probeert gewoon meer zieltjes te winnen, goed voor de sponsors namelijk, meer pageviews.
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:30 schreef Blokhut het volgende:
34%Als het gemiddelde 54% is dan is bijna heel Nederland meer homo dan hetero. Kortom, wat een kuttest
quote:serieus
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:35 schreef Blokhut het volgende:[..]
Right.....
quote:mijn ringvingers zijn langer dan mijn wijsvingers
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:33 schreef Doctor_Bara het volgende:
ja, de enige regel om te checken of je homo bent is door ringvinger/wijsvinger verhouding( met je handpalm naar je toe). Is je wijsvinger langer dan ben je hetero, is je ringvinger langer dan ben je homo. Dat was eens op discovery bij sexsense. Uitzonderingen daar gelaten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |