quote:Wel lezen, maar niet posten hè
Op 23 maart 2001 22:47 schreef Zanderrr het volgende:
Met dank aan een topic van Arcee:
quote:Ik vond het dus een oprechte en warme film met een aandoenlijk vooral. De relatie tussen Tandy en Freeman vond ik aanstekelijk.
ik voeg 'Driving Miss Daisy' nog even toe aan mijn lijstje. Het leek wel of ik twee uur in coma had gelegen...
quote:Ik ook. Maar het thema is iig al interessanter dan een ouwe vent in zijn penopauze
Op 23 maart 2001 16:32 schreef Arcee het volgende:
Benieuwd wat je van Fucking Åmål vindt...
quote:Gek genoeg verbaast dat me niets
Fantastische film, met het meest quotebare script ooit geschreven.Ook deze film staat in m'n Top 10 aller tijden.
quote:Zekers, gelukkig ken ik geen film die laatstgenoemde thema heeft
Op 23 maart 2001 23:11 schreef Xenia het volgende:
Ik ook. Maar het thema is iig al interessanter dan een ouwe vent in zijn penopauze
De acteerprestaties, nou, ach, ja, mwah, ook niet echt bijzonder.
Maar, de muziek was mooi en de beelden waren fantastisch. Dat wel.
quote:Helemaal mee eens. Ik begrijp die jubelstemming rond die film ook niet. Zal nog een moeilijk nachtje voor me worden zondag...
Op 23 maart 2001 23:22 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ik vond Gladiator een aardige film qua beelden... maar voor de rest... iedereen schijnt helemaal lyrisch te zijn over het verhaal, maar om eerlijk te zijn vond ik het nogal simpel. Plotwendingen, intriges, liefde, haat? Mwah... niet bijzonder eigenlijk. En sommige dingen vond ik zo nep... dat de keizer van het Romeinse Rijk (een watje) zelf in de arena gaat staan vechten!De acteerprestaties, nou, ach, ja, mwah, ook niet echt bijzonder.
quote:Net zei je anders nog dat het een van je favo films is
Op 23 maart 2001 23:21 schreef Arcee het volgende:
Zekers, gelukkig ken ik geen film die laatstgenoemde thema heeft
quote:Lees eerst je geschiedenisboeken voordat je iets gaat posten. Keizer Commodus vocht vaak in de arena. Kijk maar even op deze pagina: myron.sjsu.edu/romeweb/empcont/e083.htm
Ik vond Gladiator een aardige film qua beelden... maar voor de rest... iedereen schijnt helemaal lyrisch te zijn over het verhaal, maar om eerlijk te zijn vond ik het nogal simpel. Plotwendingen, intriges, liefde, haat? Mwah... niet bijzonder eigenlijk. En sommige dingen vond ik zo nep... dat de keizer van het Romeinse Rijk (een watje) zelf in de arena gaat staan vechten!
In mindere mate:
- E.T.
- Star Wars trilogy
[Dit bericht is gewijzigd door Ettepet op 24-03-2001 15:10]
quote:Iets zoals Flashdance? Bekende acteurs? Oude film?
Op 24 maart 2001 14:48 schreef Catootje het volgende:
Er is een film, Australisch geloofik, en dat gaat over stijldansen..echt iedereen vond hem geweldig en grappig: ik vond het aaaaafswuwelijk!!! Wansmaak ten top...ik moet het niet begrepen hebben want iedereen die hem destijds gezien heeft, was wildenthousiast..als iemand de titel weet?
quote:Helemaal mee eens.
Op 24 maart 2001 13:44 schreef Ettepet het volgende:
- Star Wars trilogy
Iedereen vond 't fantastische films, alhoewel ik ze maar vond tegenvallen ei'k.
quote:Hele aardige jongen hoor
Op 24 maart 2001 13:44 schreef Ettepet het volgende:
Succes nooit begrepen:
- Trainspotter
quote:LOL
Op 24 maart 2001 15:03 schreef Trainspotter het volgende:
Hele aardige jongen hoor, Trainspotting bedoel je, neem ik aan?
zal het eventjes verbeteren...
quote:En Meneer Aart maar denken dat hij nooit van zijn leven zo'n opmerking naar zijn hoofd geslingerd zou krijgen
Op 24 maart 2001 10:28 schreef FLIPNEUS het volgende:
Lees eerst je geschiedenisboeken voordat je iets gaat posten.
quote:Heel raar maar das dus ook een film die ik bewust niet zal gaan kijken, weet niet waarom, maar mij lijkt het niets (zonder verdere onderbouwing natuurlijk)
Ik vond Gladiator een aardige film qua beelden... maar voor de rest... iedereen schijnt helemaal lyrisch te zijn over het verhaal, maar om eerlijk te zijn vond ik het nogal simpel. Plotwendingen, intriges, liefde, haat? Mwah... niet bijzonder eigenlijk. En sommige dingen vond ik zo nep... dat de keizer van het Romeinse Rijk (een watje) zelf in de arena gaat staan vechten!De acteerprestaties, nou, ach, ja, mwah, ook niet echt bijzonder.
quote:ik denk dat ze Strictly Ballroom bedoelt.
Op 24 maart 2001 14:59 schreef Ettepet het volgende:
Iets zoals Flashdance? Bekende acteurs? Oude film?
Ook in die categorie: Back to the future II en III. Bij de eerste ben ik in de pauze de bioscoop maar uitgelopen.
quote:Jaaaa, die bedoelt ze!!! But-film
Op 24 maart 2001 16:32 schreef Herald het volgende:
ik denk dat ze Strictly Ballroom bedoelt.
quote:Laat dat nou net MIJN all time favo film zijn
Op 24 maart 2001 17:43 schreef webber het volgende:
Ook in die categorie: Back to the future II en III. Bij de eerste ben ik in de pauze de bioscoop maar uitgelopen.
quote:Armageddon bijvoorbeeld
Op 24 maart 2001 21:50 schreef smaug het volgende:
en al die andere films waar zo met de amerikaanse vlag gezwaaid word en het goed doen in de bios
quote:* slik
Op 24 maart 2001 10:28 schreef FLIPNEUS het volgende:
Lees eerst je geschiedenisboeken voordat je iets gaat posten. Keizer Commodus vocht vaak in de arena. Kijk maar even op deze pagina: myron.sjsu.edu/romeweb/empcont/e083.htm
quote:Maakt nie uit
Op 24 maart 2001 22:48 schreef Meneer_Aart het volgende:
* slik
quote:Aartje toch! Je slaat nu weer helemaal door naar de onzinkant, da's ook niet goed hè?
Op 24 maart 2001 22:48 schreef Meneer_Aart het volgende:
* slik
quote:Nee hoor hier nog 1, maar eik kan ik niet oordelen omdat ik hem nog niet gezien heb, maar dat zal ook nooit gebeuren. Ik heb bij voorbaat al een t*ringhekel aan die film.
Op 23 maart 2001 14:02 schreef DIGGER het volgende:
Ik ben geloof ik 1 van de weinigen die Titanic echt geen ruk aan vind, een enorme bout film vind...
quote:En om deze reden wil ik helemaal niks van een film weten als ik hem nog niet gezien heb. Ik heb het al vaak meegemaakt dat ik een film ging kijken die iedereen erg vet vond tegen vond vallen en films die ze enorm kut vonden niet eens zo beroerd vond
Op 26 maart 2001 13:12 schreef Woebes het volgende:
Nee hoor hier nog 1, maar eik kan ik niet oordelen omdat ik hem nog niet gezien heb, maar dat zal ook nooit gebeuren. Ik heb bij voorbaat al een t*ringhekel aan die film.
quote:Ik 5 jaar. We zijn voor KCV naar Gladiator geweest. Was gewoon niet op de hoogte van dit feitje. Het zag er gewoon raar uit, min of meer zo'n mietjeskeizer in de arena
Op 24 maart 2001 22:58 schreef FLIPNEUS het volgende:
Maakt nie uitIk zit al 6 op het gym, dan worden dat soort dingen je redelijk geindoctrineerd. En ik heb een spreekbeurt gehouden over die film, dus vandaar.
quote:Forrest Gump vond ik ge-wel-dig. IMHO een van de beste films in tijden.
Op 26 maart 2001 19:52 schreef Smots het volgende:
Ik vond Forrest Gump een stinkende naad-film.
Rambo is hopeloos dom, Rocky ook en vooruit, ik ben op een rol, alles van Van Damme en Zwarteneger is niet om aan te zien. Seagal is ook errg slecht, die rukker heeft één gelaatsuitdrukking: 'grmbl' oid. Zonde dat 'ie in Under Siege zat, Tommy Lee Jones en Gary Busey zijn geweldig in die film...
quote:
Op 27 maart 2001 06:34 schreef Isabeau het volgende:
Pulp Fiction
O ja, Wild Wild West vond ik een van de grootste k*tfilms aller tijden.
quote:Maar om nou te zeggen dat iedereen die goed vindt? Nou nee
Op 27 maart 2001 09:50 schreef Danny het volgende:
O ja, Wild Wild West vond ik een van de grootste k*tfilms aller tijden.
quote:Ik wilde Arcee en Verbal deze keer sparen, en wilde het niet zeggen...
Op 23 maart 2001 14:01 schreef Manono het volgende:
American Beauty. Vond 'm best aardig en dan vooral vanwege de acteerpresentaties maar ik vond m zeker niet zo goed als heel veel andere mensen.
Ik zeg nu dan maar "Manono bedankt"
quote:Correctie: enorme bootfilm
Op 23 maart 2001 14:02 schreef DIGGER het volgende:
Ik ben geloof ik 1 van de weinigen die Titanic echt geen ruk aan vind, een enorme bout film vind...
Verder:
Magnolia
Fight club
Usual suspects
Natural born killers
Platoon
Being John Malcovic (echt een niemandalletje!)
Jackie Brown (kom op Tarentino, eikel!!)
Rain man (héél héél slechte film)
Raging bull (30 kilo erbij, 30 eraf, joepiee!!)
En zo is de lijst natuurlijk nog lange niet compleet, maar tegen deze films bots ik nogal eens aan.
quote:Dat was een mooi topic, het American Beauty topic
Op 27 maart 2001 15:09 schreef Doc het volgende:
Ik wilde Arcee en Verbal deze keer sparen, en wilde het niet zeggen...
quote:Schip
Op 27 maart 2001 17:21 schreef kamagurka het volgende:
Correctie: enorme bootfilm
Wel begrijp ik de docu die over het maken van deze film is gemaakt, nl dat iedereen gek wordt van het maken van zo'n onbegrijpelijke film
. Die docu is wel erg leuk (ik weet niet meer hoe die heet, ze worden vaak samen achter elkaar uitgezonden.).
quote:Dat meen je niet!
Op 27 maart 2001 13:41 schreef Jeromar het volgende:
...en Clockwork Orange
Bij Videolang aangeprijst met posters als uiterst spannende thriller. Maar wat een k*tfilm zeg, zelden zulke slechte acteerprestaties gezien in zo'n afgerukt script.
quote:Lekker vreemd en onlogisch!
Op 27 maart 2001 19:06 schreef FLIPNEUS het volgende:
Fight Club vonnik geen slechte film, maar ook geen topper. Kan iemand mij de essentie van die film FF uitleggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |