Wie behoort er net als ik tot de gelukkige Oor-lezers die naar het Muse concert van 3 september in de Melkweg mogen, maar nog niemand heeft om mee heen te gaan
Mijn bevriende Oor-lezers waren namelijk minder fortuinelijk.
Lijkt het je leuk om samen heen te gaan, reageer dan even.
Greets
quote:Klopt inderdaad, en wat ik helemaal belachelijk vind is dat je zelfs de envelop mee moet nemen waar de brief in kwam. Het is een maar een concert hoor, geen staatbezoek bij Bush!
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:19 schreef WasQ het volgende:
Hoe wil je dat gaan doen dan? Mijn vriendin heeft een kaartje, en dat is persoonsgebonden. Je moet ID meenemen en de brief enzo... Hoe wil jij dan ooit binnenkomen?
Wist je trouwens dat het origineel van dat Donnie Darko nummer van Tears for Fears was, erg maar waar. Vind Darko versie overigens veel beter, kippevel.
quote:Ja Tears for Fears ja, dat wist ik. Ik heb hem niet eens opgezocht
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:35 schreef Eigertje het volgende:[..]
Klopt inderdaad, en wat ik helemaal belachelijk vind is dat je zelfs de envelop mee moet nemen waar de brief in kwam. Het is een maar een concert hoor, geen staatbezoek bij Bush!
Wist je trouwens dat het origineel van dat Donnie Darko nummer van Tears for Fears was, erg maar waar. Vind Darko versie overigens veel beter, kippevel.
quote:klopt, ze had gebeld met OOR en ik moet een kopie van haar ID meenemen
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:19 schreef WasQ het volgende:
Hoe wil je dat gaan doen dan? Mijn vriendin heeft een kaartje, en dat is persoonsgebonden. Je moet ID meenemen en de brief enzo... Hoe wil jij dan ooit binnenkomen?
quote:Heel erg bedankt, en tot woensdag
Op zondag 31 augustus 2003 12:57 schreef Echoes het volgende:
wat ik al zei, je moet een kopie van de ID meenemen vanwie dat kaartje is.
we'll see
quote:Pfoei wat jammer dat ik er te graag heen wil om m'n kaartje af te staan. Zijn toch echt aardige prijzen voor te halen.
Ik wil graag naar MUSE in Melkweg (3 september 2003)
Ik zoek 1 kaartje, voor 50 euro + een kaartje voor Muse in Ahoy.Dus voor melkweg kaartje krijg je van mij 50 euro + kaartje voor Muse in Ahoy Rotterdam 6 Nov. 2003
Woehoeeeeeeeeeee tis morgen al
quote:Zo zo, dat is inderdaad niet mis. Maar ga zelf toch ook maar heen. Al hoop ik wel wat sneller in Amsterdam te zijn dan gister (4 uur reistijd vanuit Leiden) anders mis ik het concert ook nog!
Pfoei wat jammer dat ik er te graag heen wil om m'n kaartje af te staan. Zijn toch echt aardige prijzen voor te halen.Woehoeeeeeeeeeee tis morgen al
![]()
quote:nee man! Dat is juist fantastisch, ik ben blij dat er bands nog in die zaal willen spelen..
Op woensdag 3 september 2003 10:42 schreef Ixnay het volgende:
Is de Melkweg niet veel te klein voor een grote band als Muse?
quote:ja, daarom is het juist extra leuk
Op woensdag 3 september 2003 10:42 schreef Ixnay het volgende:
Is de Melkweg niet veel te klein voor een grote band als Muse?
tot vanavond...wel raar want eignelijk gaat bijna iedereen alleen heen.
quote:Ik ga samen met een vriend, we waren allebei maar lid geworden van de oor voor dit
Op woensdag 3 september 2003 13:06 schreef Echoes het volgende:[..]
ja, daarom is het juist extra leuk
tot vanavond...wel raar want eignelijk gaat bijna iedereen alleen heen.
quote:Ik geloof dat de Oor er inderdaad veel leden bij heeft gekregen door deze actie. Op een Muse fansite stonden er ook al heel wat.
Op woensdag 3 september 2003 14:44 schreef r.o.b het volgende:[..]
Ik ga samen met een vriend, we waren allebei maar lid geworden van de oor voor dit
Sing for Absolution
Butterflies and Hurricanes
Bliss
Black Out (?)
Citizen Erased
New Born
Thoughts of a dying Atheist
Plug in baby
StockHolm Syndrome
Ik ben er denk 1 of 2 vergeten.
Stockholm Syndrome beukte als 1 van de weinig als vanounds. De andere nieuwe nummers zijn ook wel goed, maar minder 'Muse' dan het oude werk. Matt zei nog "cu in Ahoy" ofzo, waarbij hij ook grappig opmerkte dat die zaal veels te groot is voor hun.
Verder werd je niet gefouilleerd ofzo, je kon dus allerlei opname apparatuur meenemen. Hoop mensen hadden digitale camera's mee.
Anyway, het was wel tof, maar door het slechte geluid vond ik het stuk minder. Hopen dat Ahoy, beter en langer is
quote:Zeker! Lekker dichtbij gestaan. Je merkte wel duidelijk dat ze zenuwachtig waren en dit hun eerste live optreden was in een jaar. Aardig wat foutjes erin maargoed, het was ook nog niet een echt touroptreden. De gedachte voor hun was denk ik om te kijken welke nummers van absolution wel goed aanslaan live en welke niet. De nummers met het meest enthousiaste publiek komen wel in de tour terug denk ik
Op donderdag 4 september 2003 11:07 schreef Echoes het volgende:
Zow..dat was wel aardigEcht tof om ze in zo'n klein zaaltje te zien.
quote:Qua hardheid vond ik het wel meevallen. Ik weet niet waar jij stond maar ik vond dat wel goed. Dat van de bassist ben ik met je eens, en matt kwam er ook niet altijd bovenuit als het publiek mee stond te bleren
Vond alleen het geluid erg slecht. Veels te hard, en ik kon zijn stem als hij zachtjes zong helemaal niet horen. De bassist zijn zang hoorde ik al helemaal niet.
quote:Hysteria
De setlist weet ik niet meer precies. Het was wel erg kort! Een uurtje maar. In ieder geval speelden ze:
-knip-
Ik ben er denk 1 of 2 vergeten.
En nog een paar, waren er 12 in totaal dacht ik.. iemand had de setlist opgeschreven, maar ze moet me nog toevoegen op msn
Zal de list wel vragen als ze dat 's doet...
Vond het ook best kort, maar zoals ik al zei, het was vooral een cd-presentatie. Heel veel absolution en een oud nummer ter afwisseling. Ook jammer dat ze geen toegift deden, maar het zou me niets verbazen als dat kwam door hun zenuwen
quote:Dat was een heerlijke afsluiter ja! Vond het geen super optreden, maar zeker leuk om eens mee te maken. Toch een uniek iets, zo voor de tour, voor ze eignelijk goed voorbereid zijn in zo'n kleine zaal een optreden van ze meemaken.
Stockholm Syndrome beukte als 1 van de weinig als vanounds.
Ben ook nog een paar keer door een gast van de BBC1-radio geinterviewd. Op 15 september 11 uur GMT (12 uur hier dus) zenden ze op de bbc radio hier een half uurige documentaire over uit. Benieuwd of ik nog te horen ben dan
quote:Ik stond helemaal links op zo'n verhogingkje (niet balkon). Misschien dat ik iets teveel bij die luidspreker stond. Volgende keer ander plekkie zoeken misschien. Maar ik vond het toch veels te hard. Vond het geluid zowieso slecht gemixed. Drums vond ik niet echt lekker klinken (niet vol), zijn gitaar hoorde je ook niet echt heel duidelijk. En de zang hebben we het al over gehad. Enige wat goed klonk was het laag (en dus ook basgitaar). Ik was een week eerder bij Black Rebel Motorcycle Club en daar was het geluid een stuk beter in ieder geval (en hetzelfde setje stond er)
Op donderdag 4 september 2003 11:22 schreef r.o.b het volgende:[..]
Qua hardheid vond ik het wel meevallen. Ik weet niet waar jij stond maar ik vond dat wel goed. [..]
Maar wellicht was dit dus een beetje een try-out...
quote:Ah daaro, ik stond vooraan (4e rij mensen ofzo) in het midden. Klonk daar een stukje beter dan bij jou denk ik
Op donderdag 4 september 2003 11:37 schreef Echoes het volgende:
Ik stond helemaal links op zo'n verhogingkje (niet balkon).
En ik kwam dit net tegen:
Setlist:
01. Hysteria
02. Butterflies & Hurricanes
03. Bliss
04. Sing for Absolution
05. Citizen Erased
06. Blackout
07. Time Is Running Out
08. Plug In Baby
09. Thoughts of a Dying Atheist
10. New Born
11. Stockholm Syndrome
quote:klote!, maar ik kan je geruststellen. Het was niet eens zo'n heel goed concert hoor. Denk dat Ahoy beter gaat worden. Muse leek een klein beetje ongeinteresseerd te spelen. Geen toegift. En weinig interactie met het publiek. Terwijl dat juist zo leuk is in die kleine zaaltjes.
Op vrijdag 5 september 2003 10:54 schreef LuCarD het volgende:
Ik had een kaartje, maar ik moet overwerken...Dus ik heb het hele concert gemist...
quote:Uhm, ik zou dus echt noooooit overwerken tenkoste van een Muse concert.
Op vrijdag 5 september 2003 10:54 schreef LuCarD het volgende:
Ik had een kaartje, maar ik moet overwerken...Dus ik heb het hele concert gemist...
quote:Wel een beetje schraal zeg, maar 11 nummers... Binnen het uur weer thuis?
Op donderdag 4 september 2003 11:39 schreef r.o.b het volgende:[..]
Ah daaro, ik stond vooraan (4e rij mensen ofzo) in het midden. Klonk daar een stukje beter dan bij jou denk ik
En ik kwam dit net tegen:
Setlist:
01. Hysteria
02. Butterflies & Hurricanes
03. Bliss
04. Sing for Absolution
05. Citizen Erased
06. Blackout
07. Time Is Running Out
08. Plug In Baby
09. Thoughts of a Dying Atheist
10. New Born
11. Stockholm Syndrome
had m'n kaartje toch op martkplaats moeten verkopen voor een kaartje Ahoy + 50 euro...
In Belgie gingen ze nog wel 2 of 3 nummers langer door naar aandringen van het publiek
quote:Toen waren ze niet meer zenuwachtig zeker
Op woensdag 10 september 2003 22:36 schreef Echoes het volgende:
trouwens, las dat ze in die concerten daarop andere nummers nog speelden...Micro Cuts, Musle Museum, Hyper Music
In Belgie gingen ze nog wel 2 of 3 nummers langer door naar aandringen van het publiek
Nouja, blijft jammer dat ze dat hier niet gedaan hebben, maar 't was toch wel een leuke avond..
zonde...slechte geluidsman dus
Ik ben in elk geval blij dat ik oa de Queens of The Stone Age en de Foo Fighters nog gezien heb in de Melkweg.
quote:en ehm... hoe kom je hieraan als ik vragen mag...?
Op zaterdag 4 oktober 2003 16:14 schreef Echoes het volgende:
heb nu het hele concert van Melkweg in mp3.
Ondanks dat de opname niet heel goed is hoor je duidelijk dat zijn stem in de mix erg zacht is.zonde...slechte geluidsman dus
quote:Cool, bedankt voor deze info
Op woensdag 8 oktober 2003 21:07 schreef Echoes het volgende:
van muse.nl.nu
Edit: z'n stem klinkt inderdaad nogal zacht hier. Bij het concert zelf had ik daar geen last van. Zal wel op een goed plekje gestaan hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |