Maar relaxed voor Ajax dat ie effe terug is
[ik voeg hier aan toe dat ik die jongen nooit heb gemogen]
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 18:26 schreef pfaf het volgende:
Chivu terug!Geduld Ajax op: Chivu terug naar Amsterdam
29/8/2003 18:17
Cristian Chivu keert terug naar Ajax. AS Roma is er nog altijd niet in geslaagd een bankgarantie te overleggen voor een groot deel van zijn transfersom. De deadline die Ajax de Italiaanse club had gesteld, is inmiddels verlopen. Het geduld is nu op en Chivu traint volgende week weer mee met Ajax.
bron:
VI
Eigenlijk hoop ik dan toch weer op het afketsen van die transfer aangezien Chivu volgend jaar ook voor een dergelijk bedrag weg kan.
quote:Ik meen ergens gelezen te hebben dat Ajax de 3 miljoen euro aanbetaling van AS Roma zal houden om de onkosten te dekken.
Op vrijdag 29 augustus 2003 18:36 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Zal mij benieuwen of Ajax nog verdere stappen zal ondernemen.
Hoewel de UEFA misschien een uitzondering gaat maken? Het is tenslotte buiten de schuld van AJAX om, en die zitten nu met een groot probleem, nl. ¤18 op de begroting missen :/
quote:Laten we het hopen aangezien Ajax hier nou ook niet bepaald beter van geworden is. (kl#te Roma)
Op vrijdag 29 augustus 2003 19:16 schreef Qi het volgende:[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat Ajax de 3 miljoen euro aanbetaling van AS Roma zal houden om de onkosten te dekken.
quote:Het is niet zo'n ramp als dat het lijkt, Van Eijden heeft aangegeven dat de 18 miljoen euro van Chivu's transfer naar AS Roma niet is uitgegeven, dus er valt mee te leven. Neemt niet weg dat Ajax het geld graag binnen ziet komen.
Op vrijdag 29 augustus 2003 19:16 schreef Kremers het volgende:
Hoewel de UEFA misschien een uitzondering gaat maken? Het is tenslotte buiten de schuld van AJAX om, en die zitten nu met een groot probleem, nl. ¤18 op de begroting missen :/
quote:Waarom niet. Inschrijving van spelers van de deelnemers sluit pas 31 augustus en hij heeft niet voor Roma als Europees gespeeld. Voor andere clubs zou-ie ook gewoon CL mogen spelen.
Op vrijdag 29 augustus 2003 19:11 schreef TheFrankey het volgende:
Hij kan toch niet meedoen aan de CL.
quote:Grygera kan daar spelen en Escude vast ook wel.
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:02 schreef twi het volgende:
Zou Grygera of Escudé als linksback uit de voeten kunnen?
quote:Reken er maar niet op. Het is veel waarschijnlijker dat Chivu gewoon vertrekt naar een andere club. Real Madrid, Chelsea & Manchester United schijnen geinteresseerd te zijn.
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:19 schreef Saekerhett het volgende:
Onze verdediging:Trabelsi.........Chivu.........Escudé...........Grygera
quote:moet Internazionale zijn, toch?
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:23 schreef Qi het volgende:[..]
Reken er maar niet op. Het is veel waarschijnlijker dat Chivu gewoon vertrekt naar een andere club. Real Madrid, Chelsea & Manchester United schijnen geinteresseerd te zijn.
quote:Ik zie hem ook nog wel graag een seizoentje bij Ajax. Hebben we zeker de beste verdediging van de wereld
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:28 schreef Mosselmaster het volgende:
Toch balen, ik zou hem graag nog in het Ajax-shirt zien spelen.
Maar Chelsea is de meest waarschijnlijke? Die Rus heeft nog ergens een zak geld liggen zeker.
quote:Het zou kunnen dat Inter ook interesse heeft, maar het schijnt dat Manchester United Chivu ook wil hebben:
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:35 schreef RednaZ het volgende:[..]
moet Internazionale zijn, toch?
quote:
Ajax haalt Chivu terug naar AmsterdamAMSTERDAM, 29 augustus 2003 19:17 - De transfer van Cristian Chivu is langzamerhand een van de vreemdste ooit aan het worden. Twee maanden geleden kwam Ajax een transfersom van 18 miljoen euro met Roma overheen, waarmee de hele zaak rond leek. Ajax ontving 3 miljoen per direct en de rest zou later komen. Tot nu toe kon Roma echter geen bankgarantie overleggen voor de resterende 15 miljoen, zodat Ajax hem niet wilde vrijgeven. De Amsterdammers stelden een ultimatum en nu dat donderdag is verstreken, zonder dat Roma daadwerkelijk de bankgarantie heeft getoond, neemt de club straffere maatregelen. Ajax heeft vandaag namelijk besloten Chivu terug te halen naar Amsterdam. Waarschijnlijk meldt hij zich maandag gewoon weer op de training. Een reden dat Roma niet aan haar verplichtingen kon voldoen kan het feit zijn dat Gabriel Batistuta nog steeds niet officieel verkocht is, waardoor de club met de komst van Chivu een niet-EU-speler meer zou hebben dan officieel in Italie is toegestaan.
Ajax schermt verder nog steeds met andere clubs, die bereid zouden zijn hem op de valreep over te nemen. Belangrijke gegadigden zijn Manchester United en met name Real Madrid.Bron: www.voetbalonline.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |