Plaat:
en laatste opmerking:
quote:En dat was JUIST !!
Op donderdag 28 augustus 2003 17:47 schreef _The_General_ het volgende:
bedenker moderne vorm van rugby William Ellis?
Zeer goed heer Generaal, zeer goed.
Ik wens u allen een prettige voortzetting en tot later.
quote:inderdaad, maar niet veel langer dan een jaar.
Op donderdag 28 augustus 2003 17:53 schreef zakjapannertje het volgende:
meneer leefde nog in de 20e eeuw?
Hij komt uit europa en is dus geen amerikaan.
quote:inderdaad, en de plaats waar hij dus geboren werd was parma. die stond toen nog onder het bewind van de familie de bourbon de parma.
Op donderdag 28 augustus 2003 18:04 schreef SportsIllustrated het volgende:
Giuseppe Verdi.
plaatje?
-Oh, ik moet werderom echt weg, en zal vandaag niet wederkeren. Het ga u goed.
quote:Dus binnen vijf minuten stond je agenda weer totaal op zijn kop, Voetbalblaadje?
Op donderdag 28 augustus 2003 18:14 schreef SportsIllustrated het volgende:
Nee, een Indier.-Oh, ik moet werderom echt weg, en zal vandaag niet wederkeren. Het ga u goed.
De nachtploeg is volledig buitenspel gezet, de laatste maanden door dit soort gepost, en door de merkwaardige taakopvatting van de dagploeg.
Maar goed, alles gaat zoals het gaat, en vroeger was alles beter, zoals mijn geliefde heeroom altijd placht te zeggen.
Over mijn heeroom gesproken, by the way, die was behoorlijk goed, als representant van het Vaticaan, dat jullie niet dingen gaan denken...
Maar ik dwaal af...
(het beletselteken is een mooi iets, maar dient niet te vaak gebruikt te worden)
Ik wou dat er nog es leuk 's nachts iets geraden kon worden...
Maar ik heb in de Stilte van de Nacht nog een mooi plaatje voor je.
.
Makkie lijkt me. .
Is (nog net) in de 19e eeuw geboren en had vooral in de jaren '60 en '70 een fanatieke schare aanhangers. Met name een hoofdstedelijk fenomeen. .
quote:Lou de Palingboer.
Op vrijdag 29 augustus 2003 01:18 schreef plunk het volgende:
De man had enigszins last van grootheidswaanzin.. Een bekend verschijnsel binnen deze topicreeks.
.
Is (nog net) in de 19e eeuw geboren en had vooral in de jaren '60 en '70 een fanatieke schare aanhangers. Met name een hoofdstedelijk fenomeen.
.
Het beletselteken dient met mate gebruikt te worden... Het kan niet vaak genoeg gezegd worden!
quote:Ollie, wat ben je toch geniaal!
Op vrijdag 29 augustus 2003 01:20 schreef OllieA het volgende:[..]
Lou de Palingboer.
Niet dat ik daar ooit aan getwijfeld heb, hoor!
Is die dekselse heer Sports trouwens alweer terug uit de kroeg? Want dit gaat natuurlijk helemaal nergens meer over. . Het is inderdaad nagenoeg onmogelijk geworden om als erkend nachtploeger hier nog een nuttige duit in het zakje te doen. Grmbl.
Plaatje?
Even een kleine voor de ochtend om warm te draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |