quote:En je hebt je antwoord zelf gegeven...
Op dinsdag 2 september 2003 10:50 schreef GHaven het volgende:[..]
Ik heb het daar over ANTILLIANEN. Welliswaar maken die helaas onderdeel uit van hetzelfde koninkrijk
quote:Terug naar school jij, sufkut!
Op dinsdag 2 september 2003 11:03 schreef Copycat het volgende:[..]
En je hebt je antwoord zelf gegeven...
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door GHaven op 02-09-2003 11:07]
quote:Joh, doe's normaal.
Op dinsdag 2 september 2003 11:04 schreef GHaven het volgende:Terug naar school jij, sufkut!
quote:Aangepast.
Op dinsdag 2 september 2003 11:05 schreef robh het volgende:[..]
Joh, doe's normaal.
quote:Zo te lezen heb ik heel wat meer scholing gehad dan jij... en er ook heel wat meer van opgestoken. Misselijk mannetje...
Op dinsdag 2 september 2003 11:04 schreef GHaven het volgende:[..]
Terug naar school jij, sufkut!
quote:Doe er je voordeel mee. En zoek meteen ook even op wat het verschil ook weer was tussen het land 'Nederland' en het 'Koninkrijk der Nederlanden'...
Op dinsdag 2 september 2003 11:08 schreef Copycat het volgende:[..]
Zo te lezen heb ik heel wat meer scholing gehad dan jij... en er ook heel wat meer van opgestoken. Misselijk mannetje...
quote:Heb er mijn voordeel mee gedaan en verdien een heel dik belegde boterham...
Op dinsdag 2 september 2003 11:22 schreef GHaven het volgende:[..]
Doe er je voordeel mee. En zoek meteen ook even op wat het verschil ook weer was tussen het land 'Nederland' en het 'Koninkrijk der Nederlanden'...
.
Maakt imho weinig verschil uit of jij Antillianen in het land Nederland of in het Koninklijk der Nederlanden dist. Beide aanvallen zijn te makkelijk en kortzichtig.
Kun je wel gaan lopen mierenneuken, feit blijft dat het een fout en zielig topic was...
Nuf said.
quote:Good for you!
Op dinsdag 2 september 2003 11:43 schreef Copycat het volgende:[..]
Heb er mijn voordeel mee gedaan en verdien een heel dik belegde boterham...
quote:Het maakt een heel verschil of ik het over mijn Nederlandse buurman van Antilliaanse origine zou hebben, of over het zelfstandige volk dat op democratische wijze een mafia baas als leider (van hun eigen land)kiest...
Op dinsdag 2 september 2003 11:43 schreef Copycat het volgende:Maakt imho weinig verschil uit of jij Antillianen in het land Nederland of in het Koninklijk der Nederlanden dist. Beide aanvallen zijn te makkelijk en kortzichtig.
Kun je wel gaan lopen mierenneuken, feit blijft dat het een fout en zielig topic was...
Nuf said.
Dat jij met plezier je financieële bijdrage aan het circus Godett levert betreur ik, maar ja je verdient natuurlijk zo'n dikke boterham dat het je allemaal niets kan schelen. .
quote:Ten eerste: Het topic liep al zo'n 4 topics lang (dacht ik). Klaagbaak is geen plek om discussies te voeren maar meer een plek om even alles eruit te gooien wat je dwars zit. Wil je een inhoudelijke discussie, dan moet je het topic maar in POL openen.
Op maandag 1 september 2003 17:36 schreef onlogisch het volgende:
waarom sluiten jullie de reeks "ik walg van mensen die bush een eikel vinden" ??????????????????????????????????????
hier werd uitermate consequent gereageerd op elkaar totdat er 3 reacties achter elkaar komen :Bush is een eikel
Bush is geen eikel
Jawel bush is wel een eikel
ik vind dit zeer triest, ten eerste dat dit soort lui een goed lopend topic om zeep helpen, en ten tweede dat een moderator deze zonder pardon op slot gooit onder het mom van : Iedereen heeft zijn mening nu wel kunnen geven........... Iedereen heeft in andere topics ook al lang zijn/haar mening kunnen geven en die gaan niet op slot.........
dus lieve modjes het vriendelijke verzoek om deze zo spoedig mogelijk weer open te gooien......... dank U
krijg ik nog antwoord modjes????
Ten tweede: Het topic ging op het laatst gewoon nergens meer over dus ik heb het dichtgegooid.
Ik blijf bij mijn standpunt en het topic blijft dicht in Klaagbaak. Mocht je de discussie verder willen voeren, dan zul je dat toch echt in POL moeten doen.
En mijn excuses voor de late reactie. Heb blijkbaar over de eerste post heen gelezen en heb het momenteel een beetje druk.
Moet dat schelden met kanker nou echt Respectloos, smaakloos en totaal niet stoer....
quote:Ik zie hem net. Ik ga ff puinruimen.
Op maandag 8 september 2003 12:07 schreef beany het volgende:
Godverdegodver, Auto gepikt, Belgie, €1000Moet dat schelden met kanker nou echt
Respectloos, smaakloos en totaal niet stoer....
Edit: Toch maar een slotje. Teveel bagger
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 08-09-2003 17:02]
quote:Dan moet het topic over Duitsers ook dicht.
Op donderdag 11 september 2003 00:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Topics over 'Allochtone Nederlanders'
Lees de regels is...
Deze gaat dicht...
quote:Wat flauw
Op donderdag 11 september 2003 00:41 schreef Kastaan het volgende:[..]
Dan moet het topic over Duitsers ook dicht.
Lemmingen kun je wel, chapeau ...............
quote:Regels zijn regels.
Op donderdag 11 september 2003 00:43 schreef Tronica het volgende:[..]
Wat flauw
Als je niet mag klagen over Marokkanen mag dat ook niet over Duitsers. Of is dat volk hier wel vogelvrij?
quote:Dat gaat niet over "allochtone Nederlanders" maar over Duitse toeristen..
Op donderdag 11 september 2003 00:41 schreef Kastaan het volgende:[..]
Dan moet het topic over Duitsers ook dicht.
quote:Nogmaals, je was flauw bezig, je maakt alleen maar een lemmingtopic aan, had niets met klagen te maken. Was gewoon een topic om een topic te hebben. Erg flauw dus. Iedereen kan teksten kopieren.
Op donderdag 11 september 2003 00:45 schreef Kastaan het volgende:[..]
Regels zijn regels.
Als je niet mag klagen over Marokkanen mag dat ook niet over Duitsers. Of is dat volk hier wel vogelvrij?
Ga maar gewoon braaf naar bed ofzo.
quote:Mijn topic ging ook over toeristen
Op donderdag 11 september 2003 00:47 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Dat gaat niet over "allochtone Nederlanders" maar over Duitse toeristen..
.
quote:
Op donderdag 11 september 2003 00:36 schreef Kastaan het volgende:
vanavond bij mij in de winkel begonnen ineens 2 marokkaanse toeristenp. gelijk berbers tegen me te praten!
quote:Dan gaat ie dicht omdat het een flauwe lemming was..
Op donderdag 11 september 2003 00:49 schreef Kastaan het volgende:[..]
Mijn topic ging ook over toeristen
.
[..]
.
quote:
Op donderdag 11 september 2003 00:50 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Dan gaat ie dicht omdat het een flauwe lemming was..
.
Lees jij de posts van je gelijkgekleurde medefokkertjes nooit, Qyroz?
quote:Die is buiten zijn eigen forum een gewone user, tenzij ik er niet ben. Hetzelfde geldt voor mij mij als ik in een ander forum reageer. Ik hoop dat mensen dat nu eindelijk eens zien. En het topic ging toch echt over fok-gerelateerde dingen. In KLB ben ik de baas, tenzij een FA me overruled.
Op zaterdag 13 september 2003 20:04 schreef Jordy-B het volgende:
klote postbankbannerLees jij de posts van je gelijkgekleurde medefokkertjes nooit, Qyroz?
quote:volgens mij had 'ie gewoon 'n dondersgoed argument...
Op zaterdag 13 september 2003 20:07 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Die is buiten zijn eigen forum een gewone user, tenzij ik er niet ben. Hetzelfde geldt voor mij mij als ik in een ander forum reageer. Ik hoop dat mensen dat nu eindelijk eens zien. En het topic ging toch echt over fok-gerelateerde dingen. In KLB ben ik de baas, tenzij een FA me overruled.
En zou je 'n beetje minder de baas willen spelen, 't is walgelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |