:Wie heeft er belangstelling?
Waar kan er leuk gemeet worden?
Wanneer is het goede moment voor een meeting?
Alle leuke ideeën en suggesties verzamelen!!!!
quote:Snot verdorie, daar zat ik nou van de week aan te denken he dat zou leuk zijn maar ikke woon in Engeland. Snik snik snik
Op donderdag 28 augustus 2003 11:23 schreef melonovy het volgende:
Nou vooruit, dan start ik maar een topic om een meeting te organiseren.
Een grote poging die maar eens moet gaan lukken!:Wie heeft er belangstelling?
quote:Dan doen we het gewoon nog een keer als je in Nederland bent
Op donderdag 28 augustus 2003 11:27 schreef Lewis.de.boxer het volgende:[..]
Snot verdorie, daar zat ik nou van de week aan te denken he dat zou leuk zijn maar ikke woon in Engeland. Snik snik snik
Zorg je dan dat je samen met Goax over komt?
quote:* Sc0rPi0n toont belangstelling
Op donderdag 28 augustus 2003 11:23 schreef melonovy het volgende:
Nou vooruit, dan start ik maar een topic om een meeting te organiseren.
Een grote poging die maar eens moet gaan lukken!:Wie heeft er belangstelling?
Waar: Euhm ergens in het midden van Nederland. Ben niet van plan om naar Groningen af te reizen.
Moment: Denk dat je tijdens de herfst óf in het voorjaar.
Zomer mag natuurlijk ook, maar dan wil denk ik iedereen weg op vakantie.
quote:Wanneer kom je weer eens naar Nederland?
Op donderdag 28 augustus 2003 11:27 schreef Lewis.de.boxer het volgende:[..]
Snot verdorie, daar zat ik nou van de week aan te denken he dat zou leuk zijn maar ikke woon in Engeland. Snik snik snik
Is de herfstvakantie een idee om te meeten?
Alleen een zeer lastige factor is het weer he! Wie weet een leuke overdekte gelegenheid?
quote:Misschien de jonge-gezinnenbeurs in oktober een ideetje..
Op donderdag 28 augustus 2003 11:30 schreef melonovy het volgende:[..]
Wanneer kom je weer eens naar Nederland?
Is de herfstvakantie een idee om te meeten?
Alleen een zeer lastige factor is het weer he! Wie weet een leuke overdekte gelegenheid?
Hier wat ideetjes die mij ook wel aanspraken:
Artis
De Zaanse Schans
verder eigenlijk alleen veel musea, zwembaden en dingen op Texel.
Verder lijkt het mij wel leuk om een grote picknik te houden in een park, maar ja, dan wordt het dnek ik pas volgend jaar lente of zomer...
Dit keer willen we weer in oktober gaan. Doordat mijn man onregelmatig werkt zijn wij niet van vakanties of weekend afhankelijk. Heerlijk vind ik dat. Anders vind ik het vaak zo masaal worden.
Ik vind een piknick in de lente wel erg leuk klinken moet ik zeggen. *groot kleed met schattige kindjes voor zich ziet, de keurig schoon blijven en netjes luisteren *
quote:ja precies! Daar ik ook wel over fantaseren!
Op donderdag 28 augustus 2003 11:46 schreef jessie het volgende:
Ik vind een piknick in de lente wel erg leuk klinken moet ik zeggen. *groot kleed met schattige kindjes voor zich ziet, de keurig schoon blijven en netjes luisteren*
quote:De zaanse schans is errug leuk maar ik denk voor de kleine kindjes erg saai.
Op donderdag 28 augustus 2003 11:41 schreef melonovy het volgende:
Ik heb even gekeken op www.dagjeweg.nl en gezocht op iets wat (gedeeltelijk) overdekt is, leuk voor het hele gezin en gevestigd in Noord-Holland:Hier wat ideetjes die mij ook wel aanspraken:
Artis
De Zaanse Schansverder eigenlijk alleen veel musea, zwembaden en dingen op Texel.
Verder lijkt het mij wel leuk om een grote picknik te houden in een park, maar ja, dan wordt het dnek ik pas volgend jaar lente of zomer...
quote:was ook mijn idee
Op donderdag 28 augustus 2003 12:05 schreef moussy het volgende:
Mag het misschien een beetje in het midden van het land gebeuren?
quote:En het midden des land is mij te ver.
Op donderdag 28 augustus 2003 12:24 schreef Sc0rPi0n het volgende:[..]
was ook mijn idee
nogmaals een ritje naar Groningen of Leeuwarden is voor ons te ver.
*kom dus niet*. .
.
En misschien kunnen mensen die wat dichterbij elkaar wonen zelf wat kleinere meetings houden zoals al wel vaker gebeurd.
En voor de Noord-Holland meet (die komt er toch, meiden?) stel ik ChimpieChamp voor in Aalsmeer http://www.chimpiechamp.nl/vestiging.asp
Ik zou graag mijn voorkeur uit willen spreken voor een dag in het weekend. Dan is Peet ook vrij, ik ben zelf niet zo'n held om in de auto een eind te rijden.
Ik ben er zelf nooit geweest, maar voor kinderen schijnt het geweldig te zijn. Het ligt lekker centraal in Nederland (Utrecht).
Hier vlakbij is ook een groot park.
quote:Ik wil wel hoor, ik laat het wel weten dan. Lijkt me errug leuk, dan zie ik ook eens tegen wie ik nou zit te ouwenelen
Op donderdag 28 augustus 2003 11:28 schreef moussy het volgende:[..]
Dan doen we het gewoon nog een keer als je in Nederland bent
Zorg je dan dat je samen met Goax over komt?
quote:Als mensen dat leuk vinden kunnen we de dierentuin doen in amersfoort of naar een park gaan in Amersfoort voor een picknick als we het volgend jaar voorjaar doen. Dan zorg ik ook dat ik er ben met de kleine, voor mij is dit ook wat makkelijker aangezien ik daar ook wel familie heb wonen. Noord Holland is ook niet errug want daar heb ik er ook zat wonen, eigenlijk wonen ze bij mij overal in nederland
Op donderdag 28 augustus 2003 12:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb geen zin om helemaal naar Brabant of Limburg of zo af te reizen. In het midden lijkt me het beste. Amersfoort of zo? Dan hebben de mensen in het midden 'geluk', en hoeven de mensen uit het Noorden (zoals ik) en uit het Zuiden ook niet zo ontzettend ver te reizen. Dan is het hopelijk voor iedereen haalbaar, toch?
Ik kan wel wat vinden dan hoor, k'heb er zelf gewoont en vlakbij het station is volgens mij ook de dierentuin en een park.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |