abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12778131
Nou vooruit, dan start ik maar een topic om een meeting te organiseren.
Een grote poging die maar eens moet gaan lukken!

:Wie heeft er belangstelling?

Waar kan er leuk gemeet worden?

Wanneer is het goede moment voor een meeting?

Alle leuke ideeën en suggesties verzamelen!!!!

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_12778234
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:23 schreef melonovy het volgende:

Snot verdorie, daar zat ik nou van de week aan te denken he dat zou leuk zijn maar ikke woon in Engeland. Snik snik snik
  † In Memoriam † donderdag 28 augustus 2003 @ 11:28:47 #3
7074 moussy
kuttekop
pi_12778261
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:27 schreef Lewis.de.boxer het volgende:

[..]

Snot verdorie, daar zat ik nou van de week aan te denken he dat zou leuk zijn maar ikke woon in Engeland. Snik snik snik

Dan doen we het gewoon nog een keer als je in Nederland bent

Zorg je dan dat je samen met Goax over komt?

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_12778277
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:23 schreef melonovy het volgende:

* Sc0rPi0n toont belangstelling

Waar: Euhm ergens in het midden van Nederland. Ben niet van plan om naar Groningen af te reizen.

Moment: Denk dat je tijdens de herfst óf in het voorjaar.
Zomer mag natuurlijk ook, maar dan wil denk ik iedereen weg op vakantie.

♥ K, N, R en F ♥
pi_12778296
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:27 schreef Lewis.de.boxer het volgende:

[..]

Wanneer kom je weer eens naar Nederland?

Is de herfstvakantie een idee om te meeten?
Alleen een zeer lastige factor is het weer he! Wie weet een leuke overdekte gelegenheid?

Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 28 augustus 2003 @ 11:34:43 #6
47279 elmarz
marcelzuurmond.com
  donderdag 28 augustus 2003 @ 11:37:00 #7
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_12778454
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:30 schreef melonovy het volgende:

[..]

Wanneer kom je weer eens naar Nederland?

Is de herfstvakantie een idee om te meeten?
Alleen een zeer lastige factor is het weer he! Wie weet een leuke overdekte gelegenheid?

Misschien de jonge-gezinnenbeurs in oktober een ideetje..
(weet niet meer precies wanner en waar dat was.. geloof Rai, 2e week oktober)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_12778573
Ik heb even gekeken op www.dagjeweg.nl en gezocht op iets wat (gedeeltelijk) overdekt is, leuk voor het hele gezin en gevestigd in Noord-Holland:

Hier wat ideetjes die mij ook wel aanspraken:
Artis
De Zaanse Schans

verder eigenlijk alleen veel musea, zwembaden en dingen op Texel.

Verder lijkt het mij wel leuk om een grote picknik te houden in een park, maar ja, dan wordt het dnek ik pas volgend jaar lente of zomer...

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_12778721
Of je doet een buiten en binnen optie en laat het van het weer afhangen.
Vorige jaar zijn wij bv in oktober naar het land van ooit geweest en ahdden we heerlijk weer. Geen zon maar lekker droog. We kregen 1 klein buitje en zijn toen ergens binnen gaan zitten.

Dit keer willen we weer in oktober gaan. Doordat mijn man onregelmatig werkt zijn wij niet van vakanties of weekend afhankelijk. Heerlijk vind ik dat. Anders vind ik het vaak zo masaal worden.

Ik vind een piknick in de lente wel erg leuk klinken moet ik zeggen. *groot kleed met schattige kindjes voor zich ziet, de keurig schoon blijven en netjes luisteren *

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_12778793
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:46 schreef jessie het volgende:
Ik vind een piknick in de lente wel erg leuk klinken moet ik zeggen. *groot kleed met schattige kindjes voor zich ziet, de keurig schoon blijven en netjes luisteren *
ja precies! Daar ik ook wel over fantaseren!
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † donderdag 28 augustus 2003 @ 12:05:04 #11
7074 moussy
kuttekop
pi_12779220
Mag het misschien een beetje in het midden van het land gebeuren?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_12779698
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:41 schreef melonovy het volgende:
Ik heb even gekeken op www.dagjeweg.nl en gezocht op iets wat (gedeeltelijk) overdekt is, leuk voor het hele gezin en gevestigd in Noord-Holland:

Hier wat ideetjes die mij ook wel aanspraken:
Artis
De Zaanse Schans

verder eigenlijk alleen veel musea, zwembaden en dingen op Texel.

Verder lijkt het mij wel leuk om een grote picknik te houden in een park, maar ja, dan wordt het dnek ik pas volgend jaar lente of zomer...

De zaanse schans is errug leuk maar ik denk voor de kleine kindjes erg saai.
Tis ook grotendeels niet overdekt, maar voor mij wel heel dichtbij... 10 minuten
pi_12779712
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 12:05 schreef moussy het volgende:
Mag het misschien een beetje in het midden van het land gebeuren?
was ook mijn idee nogmaals een ritje naar Groningen of Leeuwarden is voor ons te ver.
♥ K, N, R en F ♥
  donderdag 28 augustus 2003 @ 12:27:13 #14
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12779776
Ik heb geen zin om helemaal naar Brabant of Limburg of zo af te reizen. In het midden lijkt me het beste. Amersfoort of zo? Dan hebben de mensen in het midden 'geluk', en hoeven de mensen uit het Noorden (zoals ik) en uit het Zuiden ook niet zo ontzettend ver te reizen. Dan is het hopelijk voor iedereen haalbaar, toch?
pi_12781010
Midden Nederland lijkt me een prima optie, erg centraal he?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_12781563
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 12:24 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

was ook mijn idee nogmaals een ritje naar Groningen of Leeuwarden is voor ons te ver.

En het midden des land is mij te ver.

*kom dus niet*. . .

pi_12782947
Ik denk dat als we echt een megameeting met zoveel mogelijk ouders willen dat we hem dan inderdaad op het meest centrale punt (midden nederland) moeten houden.

En misschien kunnen mensen die wat dichterbij elkaar wonen zelf wat kleinere meetings houden zoals al wel vaker gebeurd.

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 augustus 2003 @ 15:25:05 #19
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_12784087
Bij goed weer: Dierenpark Amersfoort Bij minder goed weer: een overdekte speeldinges ergens in/bij Amersfoort (ben daar niet zo bekend).

En voor de Noord-Holland meet (die komt er toch, meiden?) stel ik ChimpieChamp voor in Aalsmeer http://www.chimpiechamp.nl/vestiging.asp

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_12785580
Een dierentuin is altijd leuk!
Wat mij betreft kan het ook gewoon ergens in een park op een grasveld gehouden worden hoor. Heb je lekker de tijd om elkaar te spreken en die kindertjes vermaken zich waarschijnlijk wel met elkaar. Maarja dan moet het wel goed weer zijn.

Ik zou graag mijn voorkeur uit willen spreken voor een dag in het weekend. Dan is Peet ook vrij, ik ben zelf niet zo'n held om in de auto een eind te rijden.

donderdag 28 augustus 2003 @ 16:43:38 #21
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_12786208
Wellicht een suggestie bij slecht weer.

http://www.kidzcity.nl/

Ik ben er zelf nooit geweest, maar voor kinderen schijnt het geweldig te zijn. Het ligt lekker centraal in Nederland (Utrecht).
Hier vlakbij is ook een groot park.

Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_12786299
Een dierentuin is idd wel leuk, maar met zo'n grote ploeg en heel veel kleine kinderen, dat lijkt mij toch wel chaotisch zit ik me net te bedenken.
Zo'n speelparadijs is wel leuk, zeker voor de wat oudere kinderen, ouders zitten op een centrale plek bij elkaar om te 'meeten!' kids aan het spelen, dat zie ik wel wat meer zitten.
Tja, een gezellige picknik met z'n velen, lijkt me nog steeds erg leuk. Het hoeft niet veel te kosten, die kids vermaken zich wel met elkaar, en de ouders kunnen onbeperkt meeten.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_12786523
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:28 schreef moussy het volgende:

[..]

Dan doen we het gewoon nog een keer als je in Nederland bent

Zorg je dan dat je samen met Goax over komt?

Ik wil wel hoor, ik laat het wel weten dan. Lijkt me errug leuk, dan zie ik ook eens tegen wie ik nou zit te ouwenelen
pi_12786646
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 12:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb geen zin om helemaal naar Brabant of Limburg of zo af te reizen. In het midden lijkt me het beste. Amersfoort of zo? Dan hebben de mensen in het midden 'geluk', en hoeven de mensen uit het Noorden (zoals ik) en uit het Zuiden ook niet zo ontzettend ver te reizen. Dan is het hopelijk voor iedereen haalbaar, toch?
Als mensen dat leuk vinden kunnen we de dierentuin doen in amersfoort of naar een park gaan in Amersfoort voor een picknick als we het volgend jaar voorjaar doen. Dan zorg ik ook dat ik er ben met de kleine, voor mij is dit ook wat makkelijker aangezien ik daar ook wel familie heb wonen. Noord Holland is ook niet errug want daar heb ik er ook zat wonen, eigenlijk wonen ze bij mij overal in nederland

Ik kan wel wat vinden dan hoor, k'heb er zelf gewoont en vlakbij het station is volgens mij ook de dierentuin en een park.

donderdag 28 augustus 2003 @ 17:03:31 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_12786689
Als Arnhem nog midden in het land is: dan is Burgers zoo misschien wat...

Met overdekte woestijn en bush...

Dus ook leuk als het minder mooi weer is.

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')