quote:Klopt, ze zijn vrij zeldzaam en komen meestal met weinig kogels. Meestal kom je ze tegen op plekken waar je ze meteen goed kunt gebruiken.
Op maandag 6 oktober 2003 09:59 schreef Verbal het volgende:
Ander vraagje... bij het weapons swappen vind ik het erg prettig om een sniper-rifle te hebben, maar die hebben maar 12 kogels, en dan moet ik mijn volle assault-rifle inleveren. Maar veel munitie is er voor die dingen niet te vinden... of zie ik iets over het hoofd?
* Strolie75 is in vrij veel spelletjes dol op sniper-rifles
Ik gebruik ze meestal in combinatie met teammates. Dus de machinegunners een kogel door de kop jagen en daarna mijn freedom fighters erop af sturen om de positie zeker te stellen.
quote:Ja, in principe doe ik dat ook... ik moet alleen leren -als rechtgeaarde FPS' er- om mijn team volledig te benutten. Dat probleem heb ik ook met Raven Shield
Op maandag 6 oktober 2003 10:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ik gebruik ze meestal in combinatie met teammates. Dus de machinegunners een kogel door de kop jagen en daarna mijn freedom fighters erop af sturen om de positie zeker te stellen.
V.
quote:FF heeft niet de diepgang van een Raven Shield, het is gewoon een leuke optie (al is de AI van je team erg goed). Meestal laat ik ze een vijandelijke positie onder vuur nemen/bezighouden (Defense) terwijl ik zelf kijk of ik ze kan flankeren.
Op maandag 6 oktober 2003 10:26 schreef Verbal het volgende:
Ja, in principe doe ik dat ook... ik moet alleen leren -als rechtgeaarde FPS' er- om mijn team te benutten. Dat probleem heb ik ook met Raven Shield
quote:Nee, het heeft zeker niet dezelfde diepgang, maar je moet ze wel commanderen. En dat vergeet ik nog weleens... Of dan heb ik ze op regroup gezet, en vergeet ik ze daarvanaf te halen, dus blunderen we af en toe met meerdere types in een hinderlaag, en kan ik, als ikzelf hersteld ben weer onder zwaar vuur mijn team health-injecties gaan geven
Op maandag 6 oktober 2003 10:28 schreef Strolie75 het volgende:[..]
FF heeft niet de diepgang van een Raven Shield, het is gewoon een leuke optie (al is de AI van je team erg goed). Meestal laat ik ze een vijandelijke positie onder vuur nemen/bezighouden (Defense) terwijl ik zelf kijk of ik ze kan flankeren.
Dus ik moet gewoon even opletten waar ik welke commando's geef en DAT ik ze ook geef ![]()
V.
Dit was echt een nieuw spel waar ik aan toe was, zeg maar ![]()
V.
quote:Als ik zwaar bewapende FF tegenkom stuur ik altijd mijn teammates die gewapend zijn met een pistool of shotgun hun dood tegenmoet.
Op maandag 6 oktober 2003 11:38 schreef Bastard het volgende:
Ik stuurde ze vaak wel vooruit.. 1 mannetje ofzo.. als die werd afgeknald volgde er meer
Ik zit nu trouwens in de wintermaanden! Die sneeuw!!!
quote:Dat vroeg ik me af... je kunt dus FF's switchen?
Op maandag 6 oktober 2003 12:05 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Als ik zwaar bewapende FF tegenkom stuur ik altijd mijn teammates die gewapend zijn met een pistool of shotgun hun dood tegenmoet.
Hoe doe je dat, want de mijne raken alleen gewond en gaan niet dood...
V.
quote:Ze gaan ook niet echt dood, ze raken gewond. Maar als er eentje gewond is kun je in zijn plaats een andere FF kiezen.
Op maandag 6 oktober 2003 12:49 schreef Verbal het volgende:
Dat vroeg ik me af... je kunt dus FF's switchen?Hoe doe je dat, want de mijne raken alleen gewond en gaan niet dood...
quote:O, gelukkig... ik vond het al zo zielig...
Op maandag 6 oktober 2003 12:51 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ze gaan ook niet echt dood
quote:Okee, bedankt voor de tip... want nu raakte ik wel steeds door mijn healthpacks heen als ik ze weer moest opkalefateren
Maar als er eentje gewond is kun je in zijn plaats een andere FF kiezen.
V.
quote:Ach, een echte Amerikaan is er toch trots op om te sterven voor zijn vaderland.
Op maandag 6 oktober 2003 12:56 schreef Verbal het volgende:
O, gelukkig... ik vond het al zo zielig...
Ik zal het jullie vanmiddag wel laten weten of ik um gevonden heb.
En dan krijg je gelijk mijn beoordeling over het begin van het spel.
quote:Tv station missie al gehaald? Dat filmpje daarna.. echt zo pro Amerikaans
Op maandag 6 oktober 2003 13:02 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ach, een echte Amerikaan is er toch trots op om te sterven voor zijn vaderland.
quote:Maar er is altijd een overschot aan medipacks te vinden.. kheb zelf nog nooit zonder gezeten.
Op maandag 6 oktober 2003 12:56 schreef Verbal het volgende:[..]
O, gelukkig... ik vond het al zo zielig...
[..]Okee, bedankt voor de tip... want nu raakte ik wel steeds door mijn healthpacks heen als ik ze weer moest opkalefateren
V.
quote:Nee, ben ik nu mee bezig.
Op maandag 6 oktober 2003 14:20 schreef Bastard het volgende:
Tv station missie al gehaald? Dat filmpje daarna.. echt zo pro Amerikaans
Toch is het volgens mij allemaal wel sarcastisch. Die speeches van die Russen zijn precies dezelfde verhalen als die Amerikanen in Irak vertellen.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 06-10-2003 14:27]
quote:Volgens mij hangt dat samen met de moeilijkheidsgraad.
Op maandag 6 oktober 2003 14:20 schreef Bastard het volgende:
Maar er is altijd een overschot aan medipacks te vinden.. kheb zelf nog nooit zonder gezeten.
quote:Behalve als je je team pp drie of vier keer moet opkalefateren.
Op maandag 6 oktober 2003 14:20 schreef Bastard het volgende:[..]
Maar er is altijd een overschot aan medipacks te vinden.. kheb zelf nog nooit zonder gezeten.
V.
Maar aan de besturing moet ik nog wel ff wennen... maar komt wel goed denk ik
Ik ben er nog niet echt van overtuigd dat het een topspel is, maar dat komt vast nog wel...
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 15:01 schreef Bastard het volgende:
Laatste level dik 3000 kogels gevuurdUitgespeeld
Dat police station infiltreren lukt al niet
Te weinig kogels... wel 5 keer of zo geprobeerd.
Ik ga denk ik maar opnieuw beginnen en op 1tje makkelijker, of op zijn makkelijkst... maar da makkelijkte is vast iets te simpel vrees ik
Ik had het wel goed gelezen, maar ik keek alleen aan de ene kant van de straat , en daar stond er een hek voor...
Maar heb de goeie weg genomen op een niveau makkelijker... en vanavond maar eens verder. Nog niet gehaald trouwens ![]()
ps: is er eigenlijk ook nog iemand anders die nog maar net begonnen is ?
quote:Moi. Ik ben bij het level van het post office.
Op maandag 6 oktober 2003 18:22 schreef Johnson_Lopez het volgende:
ps: is er eigenlijk ook nog iemand anders die nog maar net begonnen is ?
V.
quote:ohja, ik ga zo nog ff een half uurtje spelen of zo, voordat ik moet gaan werken ( ja werken ja
Op maandag 6 oktober 2003 19:02 schreef Verbal het volgende:[..]
Moi. Ik ben bij het level van het post office.
V.
En dan mrogen wel weer, maar zoveel speel ik niet or, uurtje per dag of zo denk ik.
Ik zit veel meer achter de pc, fokken en chatten ![]()
Op welke moeilijkheidsgraad speel je eigelijk ? Ik dus op have a blast of wat het ook weer was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |