quote:ik zou het ook helemaal niet erg vinden om van deze game de soundtrack te hebben
Op dinsdag 30 september 2003 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
Trouwens ook hele mooie muziek in dit spel! Meestal heb ik vrij snel de behoefte om de muziek uit te zetten en een CD op de achtergrond te draaien maar bij dit spel niet.
quote:Soundtrack van Hitman is inderdaad ook erg goed, straks eens even gaan zoeken op de naam van die meneer.
Op dinsdag 30 september 2003 10:58 schreef Smots het volgende:
ik zou het ook helemaal niet erg vinden om van deze game de soundtrack te hebben
(die van Hitman 2 is gecomponeerd door dezelfde kerel: Jesper Kyd)
quote:Maar niet nadat je gewoon één keer als een bizarre preischotel dat politiebureau in je ééntje hebt bestormd!
Op dinsdag 30 september 2003 10:24 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja via de parkeergarage naar binnen he.. sluipend langs de muur en dan iedereen overhoop knallen daar. Dan verder naar binnen en niet naar buiten meer gaan
quote:En dan nog halen ook he!!! Sta je daar buiten met een smoking gun, zeker 20 man overhoop geschoten.. en dan blijkt dat je het voor niks gedaan hebt
Op dinsdag 30 september 2003 11:01 schreef Smots het volgende:[..]
Maar niet nadat je gewoon één keer als een bizarre preischotel dat politiebureau in je ééntje hebt bestormd!
Fantastisch, dan komen er van ALLE kanten mannekes op je af stormen en dan krijg je echt een goed idee van hoe het voelt om FINAAL aan gort gevlamd te worden.
Hèhèhèh....
quote:Hatsekidee:
Op dinsdag 30 september 2003 11:01 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Soundtrack van Hitman is inderdaad ook erg goed, straks eens even gaan zoeken op de naam van die meneer.
quote:Ik doe het in mijn eentje...
Op dinsdag 30 september 2003 11:01 schreef Smots het volgende:
Maar niet nadat je gewoon één keer als een bizarre preischotel dat politiebureau in je ééntje hebt bestormd!
Niet teveel spoileren a.u.b.
quote:OK, ik zal me inhouden....
Op dinsdag 30 september 2003 11:05 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik doe het in mijn eentje...
Niet teveel spoileren a.u.b.
quote:Maar ik kan in het begin toch geen mensen recruten, police station moet je toch in je eentje doen?
Op dinsdag 30 september 2003 11:08 schreef Smots het volgende:
OK, ik zal me inhouden....
spoiler:
quote:Ja.. tot je charisma balkje vol is.. dan ga je lachen!
Op dinsdag 30 september 2003 11:09 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Maar ik kan in het begin toch geen mensen recruten, police station moet je toch in je eentje doen?
quote:klopt, dus je moet het sneaky doen.
Op dinsdag 30 september 2003 11:09 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Maar ik kan in het begin toch geen mensen recruten, police station moet je toch in je eentje doen?
quote:ehm.. dat weet ik niet meer.
Op dinsdag 30 september 2003 11:10 schreef Bastard het volgende:
Ja.. ik ga me ff opknappen, boodschappen doen en dan weer verder gamen... in die sewer.spoiler:
Ligt er ergens in die sewer zelf nog een bazooka ofzo? Heb er 2 gevonden.. maar ik heb ze eigenlijk nodig vanaf het moment dat ik van die stellage af spring en die tunnel weer in ga.
quote:Dat is inderdaad erg leuk!
Op dinsdag 30 september 2003 11:12 schreef Smots het volgende:
klopt, dus je moet het sneaky doen.
Maar het is gewoon zo COOL om een keer voor de grap op dat bureau af te rennen.
Going in with your guns blazing, going down in a hail of gunfire, dat soort ongein.
"Zo, eens even alle controls op het gemak uitproberen. Hey, is dat een Hind-gunship? Kuuuuuuuuuuuuuuuuuut!!!"
quote:Tip:
Op dinsdag 30 september 2003 11:41 schreef Strolie75 het volgende:
Begin was trouwens ook geweldig."Zo, eens even alle controls op het gemak uitproberen. Hey, is dat een Hind-gunship? Kuuuuuuuuuuuuuuuuuut!!!"
quote:Kun je daarna niet meer terug naar dat level ofzo?
Op dinsdag 30 september 2003 11:45 schreef Smots het volgende:
Tip:
Voer eerst alle 'secondary' opdrachten uit in een level voordat je de vlag in een bepaald level hijst.
quote:precies
Op dinsdag 30 september 2003 11:46 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Kun je daarna niet meer terug naar dat level ofzo?
Wel opvallend dat het plot van Freedom Fighters veel lijkt op de hele Amerikaanse Iraqee-freedom operatie:
De Amerikanen Russen vallen Irak Amerika binnen omdat het volgens hun het land een corrupt en slecht regime heeft, dus vermoorden ze de president. Maar dan komen de Irakezen Amerikanen in opstand.
quote:da's klote hè?
Op dinsdag 30 september 2003 13:29 schreef Bastard het volgende:
Pfew, heb net de highschool gehaald.. zoeken naar die vlag man!
spoiler:
quote:wacht eens.. is dat level met dat TV-station niet dat level dat je die tank moet opblazen?
Op dinsdag 30 september 2003 15:08 schreef Bastard het volgende:
Die TV station![]()
quote:Ja
Op dinsdag 30 september 2003 15:21 schreef Smots het volgende:[..]
wacht eens.. is dat level met dat TV-station niet dat level dat je die tank moet opblazen?
spoiler:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |