abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12776414
Klootzakken zijn het die krantenbezorgers. Ga je 's ochtends om 7:00 je bed uit om rustig te kunnen ontbijten met een krantje.....is er geen krant. Wat moet moet je dan? Na 5 minuten is het ontbijt op en zit je je stierlijk te vervelen alleen omdat zo'n irritante opgeschoten tiener niet aan zijn verplichtingen wil voldoen.

Eens kijken of ik ergens over die puistenkop kan klagen

Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  donderdag 28 augustus 2003 @ 09:52:41 #2
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_12776431
Welke krant heb je?
Was ik maar rijk en niet zo knap.....
pi_12776443
tv/radio ...
  donderdag 28 augustus 2003 @ 09:54:08 #4
9112 Joz
museumkids.nl/profile/21725
pi_12776457
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 09:51 schreef Peregrijn het volgende:
nou nou een krantenbezorger is ook maar een mens, als die je een keer vergeet is dat toch niet zo erg, gewoon ff opbellen en ze komen m nabezorgen. (als t nou regelmatig gebeurt ja dan is t idd iets om geirriteerd van te raken)
Nog 10 stemmen en mijn dochtertje maakt kans op een prijs! (museumbezoek met de klas)
<a href="https://www.museumkids.nl/profile/21725" target="_blank" >https://www.museumkids.nl/profile/21725</a>
Klik op stem - 2 sec werk geen login nodig!
pi_12776534
misschien kon die krantenjongen er helemaal niets aan doen. Ik heb wel eens gehad dat hij niet was bezorgd doordat het depot te laat de kranten had ontvangen en ons krantenmeisje geen tijd meer had om ze te bezorgen.
Na een telefoontje is ie 's middags alsnog netjes bezorgd.
pi_12776536
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 09:54 schreef Joz het volgende:

[..]

nou nou een krantenbezorger is ook maar een mens, als die je een keer vergeet is dat toch niet zo erg, gewoon ff opbellen en ze komen m nabezorgen. (als t nou regelmatig gebeurt ja dan is t idd iets om geirriteerd van te raken)

i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :P
pi_12776559
quote:
Klootzakken zijn het die krantenbezorgers. Ga je 's ochtends om 7:00 je bed uit om rustig te kunnen ontbijten met een krantje.....is er geen krant. Wat moet moet je dan? Na 5 minuten is het ontbijt op en zit je je stierlijk te vervelen alleen omdat zo'n irritante opgeschoten tiener niet aan zijn verplichtingen wil voldoen.

Klootzakken zijn die abonnees die verwachten dat je voor die habbekrats door weer, wind, ijzel, hagel, sneeuw en onweer die teringkrant van ze bezorgt. Die ze toch maar voor de helft lezen, en je dan met kerst nog met twee kwartjes durven af te schepen en je een grote muil durven geven als je een keertje een min over zeven die krant in de bus duwt. Nog beter zijn de abo's die gaan bellen dat ze geen krant hebben gehad terwijl ze die wel hebben. Maar ja er is een hoekje nat, een stukje gescheurd.

Kom zelf es om 5 u je nest uit en ga een wijk lopen en durf dan te zeiken over kranten bezorgers.

Dum de dum
  donderdag 28 augustus 2003 @ 10:01:46 #8
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_12776589
kranten rondbrengen wordt een sleur...

en vergist je op den duur... heb ik er nu wel... of niet een krant bij die en die er in gedaan... fiets je terug jahhoor hij zit er in..
gewoon omdat elke dag het het precies het zelfde is.

kan jij de van gisteren nog herinneren wat er op de route naar je werk allemaal tezien was? zelfde soort sleur.

Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_12776603
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 09:52 schreef miss_c het volgende:
Welke krant heb je?
De Telegraaf, je wil natuurlijk ook wel een beetje vermaak 's ochtends. Voordeel is ook dat ik volledig op de hoogte ben van de problematiek van de familie Breukhoven.
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 09:54 schreef Joz het volgende:

[..]

Het is al vaker gebeurd. Ik vind het gewoon irritant dat zo'n mannetje zijn verplichtingen niet nakomt. Als je het niet kunt opbrengen zo vroeg je bed uit te gaan, ga dan geen kranten bezorgen. Het mannetje wat het hiervoor deed was wel altijd op tijd.

Verder is het gewoon irritant als je ingesteld bent op een krant 's ochtends en er is er gewoon geen.

donderdag 28 augustus 2003 @ 10:03:36 #10
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_12776616
Oeh. Ramp.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 10:05:04 #11
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_12776653
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 10:02 schreef Peregrijn het volgende:

Verder is het gewoon irritant als je ingesteld bent op een krant 's ochtends en er is er gewoon geen.

verwend nest!
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_12776673
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 10:00 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Klootzakken zijn die abonnees die verwachten dat je voor die habbekrats door weer, wind, ijzel, hagel, sneeuw en onweer die teringkrant van ze bezorgt. Die ze toch maar voor de helft lezen, en je dan met kerst nog met twee kwartjes durven af te schepen en je een grote muil durven geven als je een keertje een min over zeven die krant in de bus duwt. Nog beter zijn de abo's die gaan bellen dat ze geen krant hebben gehad terwijl ze die wel hebben. Maar ja er is een hoekje nat, een stukje gescheurd.

Kom zelf es om 5 u je nest uit en ga een wijk lopen en durf dan te zeiken over kranten bezorgers.

Onzin, je kiest er als krantenbezorger zelf voor. Ik weet dat ik het niet kan opbrengen om zo vroeg mijn bed uit te gaan, dus ga ik die verplichting niet aan. Als het mannetje goed zijn werk doet hoor je mij niet klagen dan krijgt hij met de feestdagen ook een leuke fooi.
pi_12777115
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 10:00 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

We moeten allemaal werken hoor.
Zoek een andere baan, zielepoot.
pi_12777279
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 10:02 schreef Peregrijn het volgende:

Het is al vaker gebeurd. Ik vind het gewoon irritant dat zo'n mannetje zijn verplichtingen niet nakomt.

Dan bel je naar de krant en geef je daar een klacht door als het echt zo vaak gebeurd.
quote:
En jij bent zelf nooit eens een keer te laat op je werk gekomen? Ineens ziek of iets anders?
  donderdag 28 augustus 2003 @ 13:36:57 #15
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_12781458
*terugvindpost*
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_12783973
quote:

Ahaaa meneer heeft kan nu niet lekker de krant lezen onder het scheiten

En waarom een krant? Je hebt de beste krant die er is en hij is nog gratis ook. Fok! natuurlijk

donderdag 28 augustus 2003 @ 15:27:46 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12784147
Vind het ook reuze irritant als mijn krant niet of veel te laat wordt bezorgd.
Heb het nogal regelmatig omdat ik in Brabant woon en het Amsterdamse Parool lees.

Een krant bezorgen is een service en een service dient gewoon goed uitgevoerd te worden. Ook door weer, ook door wind (anders had je maar een vak moeten leren, beste bezorger ).
Ik ben, net als ts neem ik aan, erg gesteld op mijn dagelijkse krantje. Maar een avondkrant die de volgende ochtend nabezorgd wordt, daar zit ik niet op te wachten (of juist wel, dus eigenlijk...)

Het Parool krijgt dan ook regelmatig een op haar strepen staande Copycat aan de telefoon.

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_12784197
Dan ga je toch gewoon Fokken; OOG > Nieuwsbronnen...
  donderdag 28 augustus 2003 @ 15:35:04 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12784325
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 15:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dan ga je toch gewoon Fokken; OOG > Nieuwsbronnen...
Is toch net even wat anders (heel anders, eigenlijk) dan een knisperend krantje lezen. Krant leest meer ontspannen dan een beeldscherm en op de bank zitten met een computer op schoot (geen laptop) is ook niet ideaal.
Ben nog erg van de oude media, wat lezen betreft...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_12788724
Ratten zijn het!
democratie is het recht van luizen om leeuwen op te eten
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 11:25:57 #21
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_12803127
En hoe ging het vandaag?
pi_12804452
Vandaag was de krant er wel, maar ik pakte een trein later, dus ik ben er niet helemaal zeker van dat de krant op tijd was. Ik geef het mannetje echter maar het voordeel van de twijfel.
pi_12804487
Ik heb vandaag vijf verschillende kranten ontvangen... kan het nog gekker?
Is it washable?
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 12:17:12 #24
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_12804518
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:16 schreef Uncle_Sam het volgende:
Nee!
pi_12806743
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:16 schreef Uncle_Sam het volgende:
Zat het Reformatorisch Dagblad er tussen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')