abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12770143
Hallo lieve meiden en vrouwen,

Ik las in de Santé van september 2003 een artikel over de vrouwenvibrator. De schrijfster, een bekende sexuologe, was vol complimenten over een nieuwe serie vibrators. Niet te vergelijken met de bekende modellen.

Ik ben op onderzoek uitgegaan en het bedrijf dat dit op de markt brengt heet Emotional Bliss en is op het internet gemakkelijk te vinden. Kijk zelf maar op www.<spam>.nl Fantastische vibrators die echt goed werken en zonder schaamte gebruikt kunnen worden. Ik heb inmiddels een Womolia en een Femblossom besteld en ontvangen. Fantastisch en mijn vriend voelt zich niet aangevallen. Er zijn ook nog andere modellen zoals de Chandra en de Isis en de Jasmine die allen zeer betaalbaar zijn. Als ik m'n salaris binnen heb ga ik die ook bestellen.

Nog nooit eerder heb ik zo'n goede vibrator gezien en ook zo mooi en kwalitatief echt super. Ze zijn zelf oplaadbaar. Binnenkort zul je er van zelf over lezen in de bladen, dat kan haast niet anders. Ze zijn trouwens niet te koop in sexwinkels, alleen via seksuologen en licentiehouders die aangsloten zijn bij emotional bliss

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 27-08-2003 22:52]

pi_12770171
Slotje

Ban

Milf woensdag 27 augustus 2003 @ 22:48:30 #3
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_12770184
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 22:47 schreef Mirna het volgende:

Ik las in de Santé van september 2003 een artikel over de vrouwenvibrator. De schrijfster, een bekende sexuologe, was vol complimenten over een nieuwe serie vibrators. Niet te vergelijken met de bekende modellen.

Ik ben op onderzoek uitgegaan en het bedrijf dat dit op de markt brengt heet Emotional Bliss en is op het internet gemakkelijk te vinden. Kijk zelf maar op www.emotionalbliss.nl Fantastische vibrators die echt goed werken en zonder schaamte gebruikt kunnen worden. Ik heb inmiddels een Womolia en een Femblossom besteld en ontvangen. Fantastisch en mijn vriend voelt zich niet aangevallen. Er zijn ook nog andere modellen zoals de Chandra en de Isis en de Jasmine die allen zeer betaalbaar zijn. Als ik m'n salaris binnen heb ga ik die ook bestellen.

Nog nooit eerder heb ik zo'n goede vibrator gezien en ook zo mooi en kwalitatief echt super. Ze zijn zelf oplaadbaar. Binnenkort zul je er van zelf over lezen in de bladen, dat kan haast niet anders. Ze zijn trouwens niet te koop in sexwinkels, alleen via seksuologen en licentiehouders die aangsloten zijn bij emotional bliss

donder nou us op

blind?

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf woensdag 27 augustus 2003 @ 22:48:32 #4
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_12770189
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 22:47 schreef Mirna het volgende:

Ik ben op onderzoek uitgegaan en het bedrijf dat dit op de markt brengt heet Emotional Bliss en is op het internet gemakkelijk te vinden. Kijk zelf maar op www.emotionalbliss.nl Fantastische vibrators die echt goed werken en zonder schaamte gebruikt kunnen worden. Ik heb inmiddels een Womolia en een Femblossom besteld en ontvangen. Fantastisch en mijn vriend voelt zich niet aangevallen. Er zijn ook nog andere modellen zoals de Chandra en de Isis en de Jasmine die allen zeer betaalbaar zijn. Als ik m'n salaris binnen heb ga ik die ook bestellen.

donder nou us op

blind?

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_12770195
spam
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')