abonnement Unibet Coolblue
pi_12792856
ik vind het ook niks
Jippie!!
pi_12792900
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 18:23 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ze waren de boel nog aan het opbouwen.
[..]

Le-zen


Doe niet zo dom joh

Ze hebben hem dus afgedekt, nadat er een foto gemaakt was, dat is dom, vooral als je een busje 15 meter de lucht in gaat hijsen waar een logo op staat dat je geheim wil houden. Weet je wel hoeveel mensen er bij de opbouw van een festival werken

pi_12792989
wahaha de TS is beroemd iedereen heeft het over hem en hij is zelfs vermeld op TV
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_12793016
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 21:35 schreef dutchmage het volgende:
wahaha de TS is beroemd iedereen heeft het over hem en hij is zelfs vermeld op TV
Alleen op TT zekers?
Of ook op een journaal?
pi_12793062
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 21:36 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Alleen op TT zekers?
Of ook op een journaal?


Frontpage
pi_12793511
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 21:37 schreef Conflict het volgende:

[..]

Frontpage


De laatste keer dat ik keek was FP niet op TV hoor...
pi_12793963
Het is ze gelukt hoor.
Hun doel is publiciteit, het middel is: verzin een oerlelijk logo, laat deze per ongeluk expres 'uitlekken' alsof dit het nieuwe 3fm logo is, (op het media park en op lowlands), en iedereen zal erover praten...

Vrijdag (of donderdag?) krijgen we het echte logo wel te zien, en ondertussen heeft deze aktie een hoop gratis publiciteit opgeleverd... zelfs ik praat er al over...

... Windows XP: Er gaat een wereld voor je dicht...
pi_12795379
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 22:10 schreef sepp.zutphen.nu het volgende:
Het is ze gelukt hoor.
Hun doel is publiciteit, het middel is: verzin een oerlelijk logo, laat deze per ongeluk expres 'uitlekken' alsof dit het nieuwe 3fm logo is, (op het media park en op lowlands), en iedereen zal erover praten...

Vrijdag (of donderdag?) krijgen we het echte logo wel te zien, en ondertussen heeft deze aktie een hoop gratis publiciteit opgeleverd... zelfs ik praat er al over...


conspiracy theory ?
pi_12796580
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 22:10 schreef sepp.zutphen.nu het volgende:
Het is ze gelukt hoor.
Hun doel is publiciteit, het middel is: verzin een oerlelijk logo, laat deze per ongeluk expres 'uitlekken' alsof dit het nieuwe 3fm logo is, (op het media park en op lowlands), en iedereen zal erover praten...

Vrijdag (of donderdag?) krijgen we het echte logo wel te zien, en ondertussen heeft deze aktie een hoop gratis publiciteit opgeleverd... zelfs ik praat er al over...


whaha, ik ben geen insider van 3fm hoor
pi_12796744
Baggerlogo... dat kuikentje was tenminste origineel enzo... ze hebben dit echt laten ontwerpen door het 11 jarige dochtertje van de zendercoördinator volgens mij.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_12796759
Oude logo was mooier

Troep dit.

  donderdag 28 augustus 2003 @ 23:54:56 #87
65099 guerillart
upload yr icon to guerillart
pi_12796814
nou wat een knullig logo,.. zou me ook nix verbazen als dit een hoax blijkt,.. tis anders echt te triest voor woorden.
MAW TIS EEN HOAX
*upload je [b]usericon/webicon/avatar[/b] naar [url=http://www.guerillart.nl/view.php][b]GUERILLART[/b][/url] en maak jezelf onsterfelijk! 60x60px max 12kb gif jpeg of png images only! Guerillart verzamelt deze icons voor een tentoonstelling! DOE MEE !
pi_12797262
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:54 schreef guerillart het volgende:
nou wat een knullig logo,.. zou me ook nix verbazen als dit een hoax blijkt,.. tis anders echt te triest voor woorden.
MAW TIS EEN HOAX
zucht...
kijk nou eens goed naar deze foto!!
ziet dat er nou uit als een hoax!?
denk je dat ze voor de lol zo'n busje daar neer zetten?
even voor niets een paar duizend euro uitgeven om zo'n bus 20 meter boven de grond te zetten

  vrijdag 29 augustus 2003 @ 00:29:13 #89
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_12797575
Je hebt er TT iig al mee gehaald..
pi_12797600
ik geloof niet dat dit hem gaat worden.... het ziet er gewoon niet uit als een logo. En het onderschrift 'serious radio' das gewoon een geintje om ons te misleiden...

met zo'n onderschrift spreek je nooit een jonge doelgroep aan....

ik zou niet gek staan te kijken als er van het weekend een ander logo + slogan gepresenteerd wordt.

  vrijdag 29 augustus 2003 @ 00:47:48 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_12797835
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 00:30 schreef dethoom het volgende:
ik geloof niet dat dit hem gaat worden.... het ziet er gewoon niet uit als een logo. En het onderschrift 'serious radio' das gewoon een geintje om ons te misleiden...

met zo'n onderschrift spreek je nooit een jonge doelgroep aan....

ik zou niet gek staan te kijken als er van het weekend een ander logo + slogan gepresenteerd wordt.


Ik help het je hopen, want dit is niks
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_12798566
Ik zou zweren dat het een nieuwe promotiebus voor Fanta is

Hoewel, ik denk toch niet dat ze 3FM als nieuwe smaak bedacht hebben

  vrijdag 29 augustus 2003 @ 01:55:17 #93
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_12798691
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 00:12 schreef neusaap het volgende:

[..]

zucht...
kijk nou eens goed naar deze foto!!
ziet dat er nou uit als een hoax!?
denk je dat ze voor de lol zo'n busje daar neer zetten?
even voor niets een paar duizend euro uitgeven om zo'n bus 20 meter boven de grond te zetten

[afbeelding]


Nee dat niet, maar er zou zo maar eens een ander busje op kunnen staan met een ander logo....

Dit logo ziet er echt te erg uit. Lijkt wel een of andere grafitie-tag, maar dan van een beginner..

Als ze het echt zo geheim willen houden gaan ze er echt niet mee door nederland rijden en m open en bloot 20 meter de lucht in hijsen. Want zoals eerder verteld werken er een hoop mensen op zo'n festival. Waarvan er vast een x-aantal een digitale camera bij zich heeft. Dus misschien is dit inderdaad gewoon uitlokking om een nieuw logo te lekken. En staat er vrijdag gewoon een ander logo..... Wie weet

Religie is erfelijk bepaalt. Zie het als een aangeboren afwijking.
pi_12800845
Leuk neusaap!

FP commentaar: maar ik twijfel d'r ook over of het niet allemaal door 3FM in scene is gezet om verwarring te zaaien. I mean: op Roosmarijn d'r blog stond die bus vorige week al (geparkeerd voor de 3FM studio, zonder schildering nog) en op de log van (3FM DJ) Coen Swijnenberg staat een caravan met een soortgelijke opdruk... lijkt mij allemaal wat teveel van 't goede, dus dat zal zeker het logo niet zijn.


Roosmarijn en Coen Swijnenberg blijven op hun weblogs iig verdacht stil

En wat ik vind van het nieuwe logo? Nou...: (en ik krijg trek in pannenkoeken met stroop en stroopwafels)

Zo'n kuiken straalt duidelijker 'jong en hip' uit. Jonge kuikentje met coole zonnebril die in reclames op muziek staat mee te huppen. Kan het nog duidelijker? Geniaal!
En so what dat er oudere jongeren naar 3FM luisteren? Die zijn blijkbaar te oud voor Noordzee, 538 en Yorin. Waar moeten die oudere jongeren naartoe als het station de kant van Noordzee, 538 en Yorin opgaat? En bovendien denk ik dat jongeren écht niet van een 538 over zullen stappen naar 3FM. Vooral niet met de dj's die daar zitten (op Giel na, Timur weet ik niet. Ik vind 'm iig niet om aan te horen).
Ik vergelijk 3FM een beetje met 3es Cola die in de wereld waar Coca-Cola (538) de dienst uitmaakt marktleider wil worden. Kortom: hopeloos

Btw, is het niet gewoon het nieuwe logo van 3es Cola?

pi_12801172
we hebben toch wel allemaal de Jackal gezien, waarbij Bruce Willis een soort plastic laag weg spuit, en daaronder de originele lakkleur verschijnt.

*blijft positief, door te denken dat dit niet het logo gaat worden...

'We have first raised a dust and then complain we cannot see' Bishop Berkeley (1685-1753)
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 10:11:40 #96
30034 MadJo
ze crazy one
pi_12801722
we zullen het zo wie zo na dit weekend allemaal weten
maar ik hoop persoonlijk echt dat dit maar een chijntjuh is van 3FM. Ik wil gewoon dat eigenwijze kuiken. :-)
De muziek niet, maar alleen dat kuiken ;-)
MAGNETR*N... Welk woord zoeken wij hier?
pi_12804712
okidoki.. als de kwaliteit gelijk is aan het logo... shabby ...

Als ze eens leerden van Studio Brussel die geven iedereen een kans niet die 'harde lijsten.. A-lijst..zoveel keer draaien poer dag B-lijst iets minder.. Er is zoveel talent in Nederland. [ ] . LEER VAN STUDIO BRUSSEL ...[ ] ... en ga dan pas wat doen aan je image. (opbouwende kritiek natuurlijk)

George

Niemand is perfect maar bij sommigen valt dat gewoon meer op.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 12:25:21 #98
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_12804737
Geef mij maar dat kuiken .
Endless, Forever More....
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 13:05:01 #99
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_12806014
Net bevestigd tijdens het 3FM nieuws! het logo wat de TS ons liet zien is het nieuwe logo! en ook de slogan klopt.

De slogan serious radio slaat op: " kwaliteit " en het is de straat taal voor " vet "

Aldus onze grote ' vriend ' Florent Luyckx

pi_12806616
Wat zie ik tot mijn stomme verbazing op RadioFreak: http://www.radiofreak.nl/rfnews/nieuwsartikel.php?id=1062023077 zij claimen de eerste foto te hebben. Is de spotter voor 2 sites aan het werk?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')