abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12757459
maar die vriendin van die vent kan dan toch ook niet helemaal 100% zijn???

zulke mensen zouden dus echt geen kinderen mogen krijgen ...
maar dat is dan weer een andere discussie

pi_12757466
ben je als ouder niet verplicht je kind te beschermen? lijkt me dat je in dit soort gevallen de moeder ook kunt aanklagen wegens toegestane mishandeling....

tenminste dat zou mooi zijn

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_12757496
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 15:04 schreef DarkElf het volgende:
ben je als ouder niet verplicht je kind te beschermen? lijkt me dat je in dit soort gevallen de moeder ook kunt aanklagen wegens toegestane mishandeling....

tenminste dat zou mooi zijn

verplicht steriliseren zou ik zeggen... en die kleine naar een pleeggezin
pi_12757622
1 woord : ZIEK !!!
  woensdag 27 augustus 2003 @ 15:10:04 #30
30560 2Mini
Official Logo
pi_12757659
ik vind het maar een zieke man
Camera 1... 1!
  woensdag 27 augustus 2003 @ 15:10:35 #31
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_12757675
Goh, dat een gynaecoloog zich niet achter z'n oren gaat krabben dat er ineens een kind van 12 op de stoep staat... daar zou best eens een officieel onderzoek naar ingesteld mogen worden, waarom dat mogelijk is zonder dat er alarm geslagen wordt.

Ervanuitgaande dat er een gynaecoloog aan te pas is gekomen, maar ik kan me niet anders voorstellen. En anders zouden leerkrachten, familieleden en buurtbewoners toch wel iets opgevallen moeten zijn.

woensdag 27 augustus 2003 @ 15:17:48 #32
19242 yavanna
Results may vary.
pi_12757869
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 15:03 schreef realist_ik het volgende:
maar die vriendin van die vent kan dan toch ook niet helemaal 100% zijn???
Lijkt mij ook.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_12757994
Bah, dan ben je toch ziek als je zoiets doet
En een moeder die "niks doorheeft" ?! Ik begrijp d'r niks van...:N
  woensdag 27 augustus 2003 @ 15:23:48 #34
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12758024
het kan niet anders dat hier de ene fout na de ander in de omliggende gebieden zich hebben opgestapeld. dat een 12 jarig meisje van een kind bevalt is zeker normaal... waarom hebben ze niks gedaan? verzopen in regeltjes, te weinig tijd voor onderzoek vn de situatie, te weinig zin omdat het toch geen geld opbrengt? hopelijk leren instanties hiervan want dit kan gewoon niet.

en die vent: hang m met zijn ballen aan de tralies van de kleinste cel die er is, want dit is ziekelijk. het ergeste is nog om smoesjes te verzinnen om het te verzachten!!! bah!
en die vriendin van m: spuit je ogen uit!

veel sterkte voor dat kind!!!

put
your
clothes
on!
  FOK!fotograaf woensdag 27 augustus 2003 @ 15:29:29 #35
18921 freud
Who's John Galt?
pi_12758185
Ik denk dat TBS aan zo'n man niet besteed is, zonde van het geld. Gewoon opsluiten, naam bekend maken in de gevangenis en wat hij gedaan heeft en dan 15 jaar laten brommen.

Zwakzinnig... Volgens mij is hij niet de enige zwakzinnige in dit hele verhaal --> vriendin, artsen, etc lijken me ook niet 100%...

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_12758188
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 15:10 schreef Lithion het volgende:
Goh, dat een gynaecoloog zich niet achter z'n oren gaat krabben dat er ineens een kind van 12 op de stoep staat... daar zou best eens een officieel onderzoek naar ingesteld mogen worden, waarom dat mogelijk is zonder dat er alarm geslagen wordt.

Ervanuitgaande dat er een gynaecoloog aan te pas is gekomen, maar ik kan me niet anders voorstellen. En anders zouden leerkrachten, familieleden en buurtbewoners toch wel iets opgevallen moeten zijn.

Precies, maar de moeder toch als eerste.
Die zal dus ws net zo achterlijk zijn als haar vriend, of in ieder geval een hopeloos labiel excuus voor een moeder.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 27 augustus 2003 @ 15:35:47 #37
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_12758366
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 15:29 schreef milagro het volgende:
Precies, maar de moeder toch als eerste.
Die zal dus ws net zo achterlijk zijn als haar vriend, of in ieder geval een hopeloos labiel excuus voor een moeder.
Huiselijk geweld, geterroriseerd door haar man. Geen excuus om niemand in te lichten, maar het kan wel een oorzaak zijn voor het verzwijgen van de waarheid.

Maar als leraar gaat er toch ook een lampje branden als in groep acht ineens één van de kinderen in je klas met een dikke buik rondloopt en tijdens het speelkwartier over de plee hangt?

Zij móet haast wel met een hoop mensen in contact zijn geweest (huisarts, gynaecoloog, leerkracht, buurtbewoners, familieleden) dat het voor mij echt bijna niet geloofwaardig overkomt dat helemaal niemand zich heeft afgevraagd hoe zij zwanger is geworden op haar 11/12e jaar.

pi_12758551
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 15:35 schreef Lithion het volgende:

[..]

Huiselijk geweld, geterroriseerd door haar man. Geen excuus om niemand in te lichten, maar het kan wel een oorzaak zijn voor het verzwijgen van de waarheid.

Maar als leraar gaat er toch ook een lampje branden als in groep acht ineens één van de kinderen in je klas met een dikke buik rondloopt en tijdens het speelkwartier over de plee hangt?

Zij móet haast wel met een hoop mensen in contact zijn geweest (huisarts, gynaecoloog, leerkracht, buurtbewoners, familieleden) dat het voor mij echt bijna niet geloofwaardig overkomt dat helemaal niemand zich heeft afgevraagd hoe zij zwanger is geworden op haar 11/12e jaar.

Ms kwam de moeder wel met een aannemelijk verhaal.
Verkracht door een "vriendje", praat er maar niet over, ze heeft het er erg moeilijk mee, ze is onder behandeling..

Om de omgeving maar eens een excuus te geven.

woensdag 27 augustus 2003 @ 15:43:04 #39
19242 yavanna
Results may vary.
pi_12758553
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 15:35 schreef Lithion het volgende:

[..]

Sommige mensen kijken liever de andere kant op.

We weten de achtergrond ook niet van dit gezin.

woensdag 27 augustus 2003 @ 15:46:33 #40
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_12758643
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 15:42 schreef milagro het volgende:
Ms kwam de moeder wel met een aannemelijk verhaal.
Verkracht door een "vriendje", praat er maar niet over, ze heeft het er erg moeilijk mee, ze is onder behandeling..
Tja, dat zou misschien voor de eerste keer werken (alhoewel ik als leraar bij een ouderavond toch echt wel verder zou vragen), maar een tweede keer wordt dat toch compleet ongeloofwaardig? Sowieso om dan het kind te houden...
pi_12758970
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 15:46 schreef Lithion het volgende:

[..]

Tja, dat zou misschien voor de eerste keer werken (alhoewel ik als leraar bij een ouderavond toch echt wel verder zou vragen), maar een tweede keer wordt dat toch compleet ongeloofwaardig? Sowieso om dan het kind te houden...

De man is toch gepakt?
Ik kan niet opmaken het bericht hoe of wat, wanneer en door wiens toedoen dat gebeurd is.
Dus ms ging bij de 1e tekenen van een 2e dikke buik een belletje rinkelen..
pi_12759891
2 en een half jaar "straf", en dan nog durven sommige mensen hier te beweren dat er niks mis is met de strafmaat in Nederland.

Ik word hier werkelijk niet goed van zeg.

pi_12760767
Ze mogen van mij die Moeder net zo hard opsluiten...je laat je eigen kind toch niet verkrachten...volgens mij zijn die ouders een keer uit de klei getrokken of zo...hebben het verstand van een pedaalemmer
  woensdag 27 augustus 2003 @ 17:02:01 #44
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_12760886
Bizar dat zo'n vent aan de vrouw komt.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_12760945
Misschien kan die man er ook niets aan doen, je weet het niet precies he.
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
  woensdag 27 augustus 2003 @ 17:09:42 #46
19840 Libris
Live from Singapore
pi_12761112
Ik ben inderdaad ook erg benieuwd naar de beweegredenen van de rechter. Een half jaar cel... dat kan toch gewoon niet..?
  woensdag 27 augustus 2003 @ 20:06:38 #47
19242 yavanna
Results may vary.
pi_12765409
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 17:09 schreef Libris het volgende:
Ik ben inderdaad ook erg benieuwd naar de beweegredenen van de rechter. Een half jaar cel... dat kan toch gewoon niet..?
quote:
Een 33-jarige Leeuwarder heeft voor de rechtbank een celstraf van tweeënhalf jaar, waarvan zes maanden voorwaardelijk, tegen zich horen eisen omdat hij de dochter van zijn vriendin verkracht heeft.
pi_12765608
Weer een leven vakkundig om zeep geholpen, je zal de rest van je leven nog maar voor je hebben op zo'n manier.
Het is kut voor ze maar pedofielen moeten gewoon 24 uur per dag in de gaten gehouden worden, anders gaan ze gegarandeerd opnieuw de fout in.
  woensdag 27 augustus 2003 @ 20:15:54 #49
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_12765672
gadverdamme
  woensdag 27 augustus 2003 @ 20:17:24 #50
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_12765719
slijkvolk is het.Altijd wat met die mensen
We Are Borg, Resistance Is Futile!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo