Dat was toen ik met mijn 14-jarige naïeve alfa-harses (wet van de traagheid, wasda?) meende zo'n grote houten loopton in een speeltuin even tegen te houden en daardoor de twee jongens die daarin liepen op hun bek te laten gaan.
Liftoff!!!
Ik landde een meter of 6/7 verderop.
V.
quote:Whoehahahahahaha
Op donderdag 11 september 2003 16:22 schreef Verbal het volgende:
Niet zozeer vrije val, als wel vrije vlucht...Dat was toen ik met mijn 14-jarige naïeve alfa-harses (wet van de traagheid, wasda?) meende zo'n grote houten loopton in een speeltuin even tegen te houden en daardoor de twee jongens die daarin liepen op hun bek te laten gaan.
Liftoff!!!
V.
quote:
Op donderdag 11 september 2003 16:22 schreef Verbal het volgende:
Niet zozeer vrije val, als wel vrije vlucht...Dat was toen ik met mijn 14-jarige naïeve alfa-harses (wet van de traagheid, wasda?) meende zo'n grote houten loopton in een speeltuin even tegen te houden en daardoor de twee jongens die daarin liepen op hun bek te laten gaan.
Liftoff!!!
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 11-09-2003 16:30]
quote:Na een meter of 6 vallen staat er al spanning op de kabel, en begin je voorwaarst te schommelen. Echt 50 meter vrijeval kun je dat niet noemen...maar het is een leuke attractie (wel duur)
Metertje of 50, van dat ding in 6flags
En vanmiddag 80 meter (achter centraal station Amsterdam -> bungeejump). Ik kijk daar niet zo heel erg naar uit. Volgens mij is dat veel enger dan uit een vliegtuig springen.
quote:Ik wilde pas gaan bungee jumpen nadat ik uit een vliegtuig was gesprongen. Maar eigenlijk durf ik nog steeds niet
Op zaterdag 27 september 2003 12:31 schreef Angels_t het volgende:
En vanmiddag 80 meter (achter centraal station Amsterdam -> bungeejump). Ik kijk daar niet zo heel erg naar uit. Volgens mij is dat veel enger dan uit een vliegtuig springen.
quote:Volgens mij liegen de meeste Bungee-jump stations dat het een lieve lust is. Ze verzinnen er makkelijk 30% bij. Soms beweren ze hoogtes te halen die ze volgens de vergunning helemaal niet mogen hebben of waar helemaal geen hijskranen voor bestaan terwijl ze die wel gebruiken. Als je eens een gebouw van 65 meter ziet dan zien die Bungee-jump stations van 75 meter er ineens een beetje laag uit.
Op woensdag 27 augustus 2003 12:43 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Als ik die castraatpiraat die mij vastbond moch geloven, dan was dat 100 meter ja.
Ter vergelijking:
100 meter is hoger als de rechter toren van deze twee kolossen in het centrum van Rotterdam.
Duo-sprong.
Eerst een vrije val van 2Km ofzo, en dan met de parachut de rest.
was erg tof alleen je land toch net ff harder dan je denkt
quote:Wat durf je niet? Uit een vliegtuig springen of te bungeejumpen?
Op zaterdag 27 september 2003 13:25 schreef Lodi het volgende:[..]
Ik wilde pas gaan bungee jumpen nadat ik uit een vliegtuig was gesprongen. Maar eigenlijk durf ik nog steeds niet
* Angels_t afgelopen zaterdag:
Dat gabouw van Nationale Nederlanden is 151 meter hoog, en de "lage" die ernaast staat 93 meter. Ik weet niet welke je met "die rechter toren" bedoelt maar op basis van die foto lijkt die rechtse me zo rond de 140 meter.quote:Op zaterdag 27 september 2003 13:51 schreef Dante_A het volgende:
100 meter is hoger als de rechter toren van deze twee kolossen in het centrum van Rotterdam.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 01:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dit is pas een geflipte vrije val: http://www.sublimedirectory.com/stimes/10-27-2003/freefall.wmv
* Idem. Alleen ik was zo slaperig dat ik het niet eens door hadquote:Op woensdag 27 augustus 2003 13:16 schreef CherryLips het volgende:
2 meter uit n hoogslaper, head first. argh!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |